Newsletter

Biznes i finanse

Zlecone: Turkcell oferuje nowe rozwiązania w zakresie marketingu mobilnego tworzone na bazie Microsoft Tag Technology

17.02.2011, 13:58aktualizacja: 17.02.2011, 13:58

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Turkcell's MobilKod proponuje nowe, dodatkowe usługi skierowane do marketerów pragnących zapewnić konsumentom bogatsze doświadczenia w zakresie odbioru marki w świecie online.

REDMOND, Waszyngton, 17 lutego 2011 r. /PRNewswire/ - Turecki operator sieci komórkowej Turkcell i Microsoft Tag ogłosili dzisiaj wprowadzenie na rynek nowej usługi marketingu mobilnego MobilKod, opracowanej przez Turkcell na bazie stworzonej przez Microsoft Tag mobilnej technologii oznaczania (mobile tagging technology). W ten oto sposób Turkcell stał się pierwszym operatorem sieci komórkowej, który zwiększył znaczenie nowego systemu kodów kreskowych Microsoft Tag, umożliwiając świadczenie, marketerom i specjalistom ds.reklamy, usług innowacyjnego zarządzania kampanią.

MobilKod zapewnia poszczególnym markom i specjalistom ds. reklamy możliwość korzystania z mobilnej platformy marketingowej, ułatwiającej dotarcie do milionów użytkowników na terenie Turcji i nie tylko.

(Logo: http://photos.prnewswire.com/prnh/20000822/MSFTLOGO)

Usługa MobilKod (http://www.mobilkod.com.tr) oferuje marketerom możliwość darmowego tworzenia Tagów. Te dwuwymiarowe kody kreskowe mogą być umieszczane na różnego rodzaju obiektach i materiałach drukowanych, a po zeskanowaniu przy pomocy darmowej aplikacji mobilnej (dostępnej pod adresem http://gettag.mobi/tr), gwarantują użytkownikowi dostęp do wszelkich doświadczeń interaktywnych, jakie zapewniają zamieszczane przez przedstawicieli marki czy specjalistów ds. reklamy filmy wideo, pokazy zdjęciowe i strony internetowe. Dzięki MobilKod, marketerzy mają możliwość tworzenia i sprawdzania skuteczności prowadzonych z wykorzystaniem Tagów kampanii, a tym samym zapewnienia bardziej holistycznego sposobu odbierania marki poprzez łączenie produktów i materiałów istniejących w świecie fizycznym z informacjami i interaktywnymi treściami funkcjonującymi w świecie wirtualnym.

"Będąc uznanym prekursorem w dziedzinie marketingu mobilnego, stawiamy sobie za cel przede wszystkim integrację kanałów mobilnych w celu stworzenia mieszanki działań marketingowych umożliwiających prowadzenie tzw. marketingu 360°, a także zapewnienie dodatkowych źródeł dochodu i rozszerzanie działań z zakresu marketingu mobilnego, poprzez zapewnienie użytkownikom doświadczeń interaktywnych i wykorzystywanie aplikacji reklamowych - powiedział prezes zarządu Turkcell, Sureyya Ciliv. - Aby to osiągnąć, chcemy przekształcić media mobilne w interaktywny, podlegający opomiarowaniu kanał o wysokim poziomie reagowania. Przedsiębiorstwa będą mogły wykorzystywać ten kanał w celu dotarcia do aktualnych i potencjalnych klientów, dokonując jednocześnie pomiarów reakcji zwrotnych napływających od inwestorów, dzięki prowadzeniu szczegółowych raportów i analiz."

Turkcell dokonuje wielu inwestycji w dziedzinie innowacyjnych usług i produktów takich jak usługi lokalizacyjne wykorzystujące technologie GSM, rozwiązania rzeczywistości rozszerzonej, reklamę banerową, koncepcyjne pakiety reklam oznaczonych marką, reklamę w telewizji mobilnej, a także reklamę wideo kierowaną do przedsiębiorstw i marek. MobilKod jest nową usługą zapewniającą rozszerzenie portfolio produktu i zapewniającą krytyczne spojrzenie na poszczególne marki umożliwiające tworzenie i mierzenie skuteczności kampanii interaktywnych zapewniających połączenie ich produktów i usług z tworzonymi dla konsumentów przeżyciami.

Czytnik MobilKod Tag (http://www.mobilkod.com.tr) dostępny jest w Turcji bezpłatnie dla wszystkich aplikacji dostępnych dla obsługiwanych urządzeń takich jak Android, iPhone, BlackBerry, J2ME, Symbian oraz Windows Mobile pod adresem http://gettag.mobi/tr.

"Cieszymy się niezmiernie, że Turkcell został naszym pierwszym partnerem, który umożliwi rozbudowanie platformy Microsoft Tag i świadczenie dodatkowych usług dla poszczególnych marek i ich partnerów marketingowych - powiedział Brian Fleisher, starszy dyrektor ds. zarządzania produktem i rozwoju handlowego w Microsoft Tag przy Microsoft Corp. - Microsoft Tag oferuje elastyczne rozwiązania w zakresie marketingu mobilnego, a w połączeniu z innowacyjnością i bogatą ofertą Turkcell, gwarantuje marketerom dostęp do atrakcyjnego nowego sposobu na dotarcie do klientów w takim miejscu i czasie, w jakich wyrażają oni największe zainteresowanie ofertą.

Więcej informacji na temat MobilKod można znaleźć pod adresem http://www.mobilkod.com.tr.

Informacje o Turkcell

Turkcell jest wiodącym tureckim przedsiębiorstwem zajmującym się komunikacją i technologią, posiadającym 33,9 mln klientów w systemie abonamentowym i przedpłaconym (pre-paid) i udziałami na rynku sięgającymi 55% na dzień 30 września 2010 r. (Źródło: ustalenia własne, informacje przedstawiane przez operatora oraz instytucje kontroli rynku telekomunikacji). Turkcell zapewnia usługi transferu wysokiej jakości danych i usługi komunikacji głosowej dla około 80% społeczeństwa tureckiego za pośrednictwem sieci opartej na technologii 3G oraz 99,07% społeczeństwa w Turcji za pomocą sieci opartej na technologii 2G. Tukcell odnotował dochody netto rzędu 2,3 mld TRY (1,5 mld USD) za okres finansowy zakończony 30 września 2010 r. a jego majątek szacowany był na 14,5 mld TRY (10 mld USD) na dzień 30 września 2010 r. Tukcell stał się jednym z pierwszych na świecie operatorów, którzy wprowadzili HSDPA+ prędkość przesyłu danych rzędu 42,2 Mbps dzięki rozwiązaniom Multi-przesyłowym HSPA. Turkcell jest wiodącym operatorem na rynku lokalnym i posiada udziały w operacjach międzynarodowych w Azerbejdżanie, na Białorusi, w Gruzji, Kazachstanie, Mołdawii, Północnym Cyprze i Ukrainie, które wraz z operacjami prowadzonymi w Turcji zapewniły firmie 60,4 mln użytkowników (stan na 30.09.2010). Turkcell jest notowany na NYSE i ISE od czerwca 2000 r., przy czym jest jedyną turecką firmą posiadającą notowania na NYSE i znajduje się w czołówce 15% największych firm notowanych na NYSE w październiku 2010 r. 51,00% kapitału firmy należy do Turkcell Holding, 0,05% do Cukurova Holding, 13,07% do Sonera Holding, 1,18% do M.V. Group a 0,01% do innych udziałowców, natomiast pozostałe 34,69% stanowi akcjonariat rozproszony. Więcej informacji dostępnych pod adresem http://www.turkcell.com.tr/en.

Informacje o Microsoft

Firma Microsoft (NASDAQ: MSFT), założona w roku 1975, to światowy lider w branży oprogramowania, usług i rozwiązań, które wspierają ludzi i przedsiębiorstwa w realizacji ich potencjału.

Źródło: Microsoft Corp.

KONTAKT:

Kathryn McEwan z Edelman

U.S.A.

tel. +1-206-268-2281

e-mail: kathryn.mcewan@edelman.com

Microsoft

lub

Burak Mergen z Bersay

Turcja

tel. +90-(212)-337-51-86

e-mail: burak.mergen@bersay.com.tr

Microsoft

lub

Nihat Narin

Dział Kontaktów z Inwestorami i Mediami Międzynarodowymi

tel. +90-212-313-1244

e-mail: nihat.narin@turkcell.com.tr

Turkcell

Uwaga dla redaktorów

Więcej informacji, wiadomości i prognoz dotyczących firmy Microsoft znajduje się na stronach Centrum Informacyjnego Microsoft: http://www.microsoft.com/news. Odnośniki do stron, numery telefonów i nazwy pełnionych funkcji były prawdziwe w momencie publikacji, ale mogły w międzyczasie ulec zmianie. Dodatkową pomoc dziennikarze i analitycy uzyskają, kontaktując się z Grupą Szybkiego Reagowania Microsoft lub innymi stosownymi osobami znajdującymi się na liście pod adresem http://www.microsoft.com/news/contactpr.mspx.

Źródło informacji: PR Newswire

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 17.02.2011, 13:58
Źródło informacji PAP
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ