Newsletter

Zlecone: Wyłączne wsparcie ze strony ICCA dla targów Cruise Shipping Asia-Pacific dowodem rosnącej roli australijskiej branży morskich linii pasażerskich i promowych

04.06.2012, 15:15aktualizacja: 04.06.2012, 15:15

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

NOWY JORK, 4 czerwca 2012 r. /PRNewswire/ - organizatorzy Cruise Shipping Asia-Pacific - konferencji i targów poświęconych wschodzącej branży połączeń pasażerskich i promowych - ogłosili dzisiaj, że wydarzenie zyska wyłączne wsparcie ze strony International Cruise Council Australasia (Międzynarodowe Stowarzyszenie Morskich Linii Pasażerskich i Promowych Australazji).

(Zdjęcie: http://photos.prnewswire.com/prnh/20120604/NY17001LOGO )

Tym samym organizacja ICCA dołączyła do stowarzyszenia Cruise Lines International Association (CLIA), które również zobowiązało się udzielić wyłącznego wsparcia w zakresie organizacji targów Cruise-Shipping Asia-Pacific 2012, a także do Asia Cruise Association (ACA) oraz Florida Caribbean Cruise Association (FCCA), które tworzą grono organizacji wspierających omawiane targi, mające się odbyć w dniach 17 - 18 września 2012 r. w Marina Bay Sands (Singapur).

Brett Jardine, dyrektor generalny ICCA, oznajmił, że z ICCA z przyjemnością udzieli wsparcia firmie UBM Live w zakresie organizacji targów Cruise Shipping Asia-Pacific.

"Targi Cruise Shipping Asia-Pacific są ważne dla branży połączeń pasażerskich i promowych, ponieważ stwarzają jej przedstawicielom z całego świata możliwość spotkania się i omówienia swoich potrzeb i stojących przed nimi szans - powiedział Jardine. - Branża połączeń pasażerskich i promowych w Australii przeżywa rozkwit. Do naszych wybrzeży dociera coraz więcej statków, wiele z nich ma tu swoją bazę. Na tegorocznych targach Cruise Shipping Asia-Pacific będziemy w stanie dotrzeć do dużej grupy nowych ludzi i objaśnić im specyfikę naszego regionu".

Jardine powiedział także, że opublikowany ostatnio przez Stowarzyszenie raport branżowy wykazał rekordową liczbę pasażerów (623), którzy skorzystali z usług australijskich linii pasażerskich i promowych. Dla porównania, w roku 2011 odnotowano 294 pasażerów.

"Stanowi to rekordowy, 34-procentowy wzrost w skali roku - największy, jaki w ubiegłym roku odnotowano na kluczowych rynkach rejsów wycieczkowych" - podkreślił Jardine.

Wsparcie Stowarzyszenia, w skład którego wchodzi 27 linii pasażerskich i promowych, podkreśla rosnące na świecie znaczenie australazjatyckiego rynku w tej branży.

"Targi Cruise Shipping Asia-Pacific niezwykle potrzebują wsparcia ze strony ICCA - przyznał Daniel Read, kierownik ds. portfela inwestycyjnego w należącej do UBM Live grupie Cruise Shipping.- Odnotowany na przestrzeni ostatnich 5 lat 23-procentowy wzrost liczby Australijczyków korzystających z morskich linii pasażerskich i promowych świadczy o tym, że nasz region zdecydowanie wysunął się na czoło tej branży. Z radością przyjmujemy fakt nawiązania współpracy z ICCA, która umożliwi nam w jeszcze większym stopniu spopularyzować nasz region i przybliżyć jego specyfikę, a także dowiedzieć się więcej o specyfice innych regionów.

Poza udzieleniem wyłącznego wsparcia w organizacji targów, ICCA po raz pierwszy w ramach konferencji przeprowadzi szkolenie dla biur podróży.

Oferta ICCA obejmuje dwa 2-godzinne moduły szkoleniowe, które zorientowane będą na zapoznanie pracowników biur podróży z Azji i ze świata z różnymi narzędziami i technikami przydatnymi w tej branży. W pierwszym module pt. "Introduction to Cruising" ("Wstęp do morskiego transportu pasażerskiego i promowego") omówione zostaną przyczyny, dla których ludzie chcą korzystać z morskiego transportu pasażerskiego i promowego, sposoby skutecznego wykorzystywania broszur i Internetu jako narzędzi sprzedaży, a także sposoby realizowania rezerwacji na potrzeby rejsów promowych. Drugi moduł, zatytułowany "Cruise Holidays Selling Techniques" ("Techniki sprzedaży rejsu wakacyjnego"), naświetli natomiast kwestię kanałów sprzedażowych dostępnych w branży rejsowej oraz przybliży proces ośmiu kroków, z których składa się sprzedaż usług rejsowych.

Więcej informacji na temat sesji szkoleniowych organizowanych w ramach targów Cruise Shipping Asia-Pacific można znaleźć na stronie: http://www.cruiseshippingevents.com/asia-conference-program.

Aby wziąć udział w targach, należy zarejestrować się na stronie: http://www.cruiseshippingevents.com/asia-register-now.

Informacje na temat wystawców znajdują się na stronie: http://www.cruiseshippingevents.com/asia-exhibitors

KONTAKT:

Allison Dowd

kierownik ds. portfela inwestycyjnego i marketingu markowego Cruise Shipping

tel. +1-609-759-4702

e-mail: allison.dowd@ubm.com

lub

Caitlin Read

kierownik ds. portfela inwestycyjnego i PR Cruise Shipping

tel. +1-609-759-4735

e-mail: caitlin.read@ubm.com

Cruise Shipping (http://www.cruiseshippingevents.com)

W skład portfela inwestycyjnego The Cruise Shipping, którym zarządza firma UBM Live, wchodzą: Cruise Shipping Miami, Cruise Shipping Asia-Pacific, Seatrade Med oraz szereg produktów cyfrowych, w tym seminaria internetowe (webinaria) oraz wirtualne targi Cruise Shipping Virtual. Od 1985 r. najważniejszym na świecie dorocznym wydarzeniem w branży morskich linii pasażerskich i promowych były targi Cruise Shipping Miami, obejmujące 3 dni wystaw oraz 4-dniową konferencję, w których uczestniczyło ponad 11 000 osób i 900 firm ze 120 krajów. Odbywające się w ramach Cruise Shipping Asia-Pacific targi, konferencja oraz wydarzenia towarzyskie skupiają się przede wszystkim na wschodzącym rynku Azji-Pacyfiku, otwierając okno na przyszłość tej branży. Wystawa organizacji Seatrade Med oraz organizowane przez nią konferencja, szkolenia dla biur podróży oraz wydarzenia towarzyskie stanowią największe w regionie Morza Śródziemnomorskiego zgromadzenie przedstawicieli branży morskich linii pasażerskich i promowych. Wydarzenia odbywające się w Internecie w ramach Cruise Shipping Virtual, organizowane z wykorzystaniem najnowocześniejszych technologii, obejmują wirtualne targi edukacyjne i networkingowe, a także seminaria internetowe, w których udział można wziąć za pośrednictwem komputera.

Informacje oUBM Live

UBM Live (http://www.ubmlive.com/) łączy ludzi i stwarza działającym na pięciu kontynentach firmom możliwość wypracowywania nowych pomysłów biznesowych, spotkania się z klientami, prezentowania nowych produktów, promowania swoich marek oraz wchodzenia na nowe rynki. Organizowane przez UBM Live konferencje, konkursy, publikacje, strony internetowe oraz programy szkoleniowe i certyfikacyjne - realizowane pod takimi markami, jak: MD&M, CPhI, IFSEC, TFM&A, Cruise Shipping Miami, the Concrete Show i innymi - stanowią stały punkt w planach marketingowych firm działających w ponad 20 sektorach.

Informacje o UBM Asia (http://www.ubmasia.com)

Firma UBM Asia, należąca do notowanej na londyńskiej giełdzie (LSE) spółki z ograniczoną odpowiedzialnością UBM i posiadająca siedzibę w Hong Kongu oraz filie w całej Azji (w tym w Szanghaju, Hangzhou, Guangzhou i Pekinie), prowadzi działalność w obrębie 18 sektorów rynku. W swojej ofercie posiada 200 produktów, do których zaliczyć można targi, konferencje, publikacje handlowe, portale B2B i B2C oraz usługi związane z organizacją wydarzeń w przestrzeni wirtualnej. Będąc czołowym organizatorem wystaw handlowych oraz największym organizatorem wydarzeń biznesowych na dwóch najszybciej się rozwijających rynkach Azji - Chinach i Indiach - UBM Asia jest zaangażowana w aranżowanie najważniejszych wydarzeń branżowych w całej Azji. Ze 150 targów, 24 publikacji oraz 18 portali wertykalnych, które realizuje, korzysta ponad milion szanowanych wystawców, gości, delegatów, reklamodawców i abonentów z całego świata. Firmy korzystają z wysokiej jakości programów kojarzenia przedsiębiorców poprzez bezpośrednią interakcję, czerpią ze źródła najnowszych i rzetelnych informacji na temat tendencji panujących na rynku i w branży, a także wykorzystują całodobowe sieci handlu internetowego oraz platformy e-sourcingu. Firma prowadzi działalność w 21 największych miastach państw Azji, od Turcji po Japonię, zatrudniając przy tym 1 000 osób.

Źródło: Cruise Shipping Asia-Pacific

Źródło informacji: PR Newswire

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 04.06.2012, 15:15
Źródło informacji PAP
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ