Pobierz materiał i Publikuj za darmo
NOWY JORK, 4 czerwca 2012 r. /PRNewswire/ - organizatorzy Cruise Shipping Asia-Pacific - konferencji i targów poświęconych wschodzącej branży połączeń pasażerskich i promowych - ogłosili dzisiaj, że wydarzenie zyska wyłączne wsparcie ze strony International Cruise Council Australasia (Międzynarodowe Stowarzyszenie Morskich Linii Pasażerskich i Promowych Australazji).
(Zdjęcie: http://photos.prnewswire.com/prnh/20120604/NY17001LOGO )
Tym samym organizacja ICCA dołączyła do stowarzyszenia Cruise Lines International Association (CLIA), które również zobowiązało się udzielić wyłącznego wsparcia w zakresie organizacji targów Cruise-Shipping Asia-Pacific 2012, a także do Asia Cruise Association (ACA) oraz Florida Caribbean Cruise Association (FCCA), które tworzą grono organizacji wspierających omawiane targi, mające się odbyć w dniach 17 - 18 września 2012 r. w Marina Bay Sands (Singapur).
Brett Jardine, dyrektor generalny ICCA, oznajmił, że z ICCA z przyjemnością udzieli wsparcia firmie UBM Live w zakresie organizacji targów Cruise Shipping Asia-Pacific.
"Targi Cruise Shipping Asia-Pacific są ważne dla branży połączeń pasażerskich i promowych, ponieważ stwarzają jej przedstawicielom z całego świata możliwość spotkania się i omówienia swoich potrzeb i stojących przed nimi szans - powiedział Jardine. - Branża połączeń pasażerskich i promowych w Australii przeżywa rozkwit. Do naszych wybrzeży dociera coraz więcej statków, wiele z nich ma tu swoją bazę. Na tegorocznych targach Cruise Shipping Asia-Pacific będziemy w stanie dotrzeć do dużej grupy nowych ludzi i objaśnić im specyfikę naszego regionu".
Jardine powiedział także, że opublikowany ostatnio przez Stowarzyszenie raport branżowy wykazał rekordową liczbę pasażerów (623), którzy skorzystali z usług australijskich linii pasażerskich i promowych. Dla porównania, w roku 2011 odnotowano 294 pasażerów.
"Stanowi to rekordowy, 34-procentowy wzrost w skali roku - największy, jaki w ubiegłym roku odnotowano na kluczowych rynkach rejsów wycieczkowych" - podkreślił Jardine.
Wsparcie Stowarzyszenia, w skład którego wchodzi 27 linii pasażerskich i promowych, podkreśla rosnące na świecie znaczenie australazjatyckiego rynku w tej branży.
"Targi Cruise Shipping Asia-Pacific niezwykle potrzebują wsparcia ze strony ICCA - przyznał Daniel Read, kierownik ds. portfela inwestycyjnego w należącej do UBM Live grupie Cruise Shipping.- Odnotowany na przestrzeni ostatnich 5 lat 23-procentowy wzrost liczby Australijczyków korzystających z morskich linii pasażerskich i promowych świadczy o tym, że nasz region zdecydowanie wysunął się na czoło tej branży. Z radością przyjmujemy fakt nawiązania współpracy z ICCA, która umożliwi nam w jeszcze większym stopniu spopularyzować nasz region i przybliżyć jego specyfikę, a także dowiedzieć się więcej o specyfice innych regionów.
Poza udzieleniem wyłącznego wsparcia w organizacji targów, ICCA po raz pierwszy w ramach konferencji przeprowadzi szkolenie dla biur podróży.
Oferta ICCA obejmuje dwa 2-godzinne moduły szkoleniowe, które zorientowane będą na zapoznanie pracowników biur podróży z Azji i ze świata z różnymi narzędziami i technikami przydatnymi w tej branży. W pierwszym module pt. "Introduction to Cruising" ("Wstęp do morskiego transportu pasażerskiego i promowego") omówione zostaną przyczyny, dla których ludzie chcą korzystać z morskiego transportu pasażerskiego i promowego, sposoby skutecznego wykorzystywania broszur i Internetu jako narzędzi sprzedaży, a także sposoby realizowania rezerwacji na potrzeby rejsów promowych. Drugi moduł, zatytułowany "Cruise Holidays Selling Techniques" ("Techniki sprzedaży rejsu wakacyjnego"), naświetli natomiast kwestię kanałów sprzedażowych dostępnych w branży rejsowej oraz przybliży proces ośmiu kroków, z których składa się sprzedaż usług rejsowych.
Więcej informacji na temat sesji szkoleniowych organizowanych w ramach targów Cruise Shipping Asia-Pacific można znaleźć na stronie: http://www.cruiseshippingevents.com/asia-conference-program.
Aby wziąć udział w targach, należy zarejestrować się na stronie: http://www.cruiseshippingevents.com/asia-register-now.
Informacje na temat wystawców znajdują się na stronie: http://www.cruiseshippingevents.com/asia-exhibitors
KONTAKT:
Allison Dowd
kierownik ds. portfela inwestycyjnego i marketingu markowego Cruise Shipping
tel. +1-609-759-4702
e-mail: allison.dowd@ubm.com
lub
Caitlin Read
kierownik ds. portfela inwestycyjnego i PR Cruise Shipping
tel. +1-609-759-4735
e-mail: caitlin.read@ubm.com
Cruise Shipping (http://www.cruiseshippingevents.com)
W skład portfela inwestycyjnego The Cruise Shipping, którym zarządza firma UBM Live, wchodzą: Cruise Shipping Miami, Cruise Shipping Asia-Pacific, Seatrade Med oraz szereg produktów cyfrowych, w tym seminaria internetowe (webinaria) oraz wirtualne targi Cruise Shipping Virtual. Od 1985 r. najważniejszym na świecie dorocznym wydarzeniem w branży morskich linii pasażerskich i promowych były targi Cruise Shipping Miami, obejmujące 3 dni wystaw oraz 4-dniową konferencję, w których uczestniczyło ponad 11 000 osób i 900 firm ze 120 krajów. Odbywające się w ramach Cruise Shipping Asia-Pacific targi, konferencja oraz wydarzenia towarzyskie skupiają się przede wszystkim na wschodzącym rynku Azji-Pacyfiku, otwierając okno na przyszłość tej branży. Wystawa organizacji Seatrade Med oraz organizowane przez nią konferencja, szkolenia dla biur podróży oraz wydarzenia towarzyskie stanowią największe w regionie Morza Śródziemnomorskiego zgromadzenie przedstawicieli branży morskich linii pasażerskich i promowych. Wydarzenia odbywające się w Internecie w ramach Cruise Shipping Virtual, organizowane z wykorzystaniem najnowocześniejszych technologii, obejmują wirtualne targi edukacyjne i networkingowe, a także seminaria internetowe, w których udział można wziąć za pośrednictwem komputera.
Informacje oUBM Live
UBM Live (http://www.ubmlive.com/) łączy ludzi i stwarza działającym na pięciu kontynentach firmom możliwość wypracowywania nowych pomysłów biznesowych, spotkania się z klientami, prezentowania nowych produktów, promowania swoich marek oraz wchodzenia na nowe rynki. Organizowane przez UBM Live konferencje, konkursy, publikacje, strony internetowe oraz programy szkoleniowe i certyfikacyjne - realizowane pod takimi markami, jak: MD&M, CPhI, IFSEC, TFM&A, Cruise Shipping Miami, the Concrete Show i innymi - stanowią stały punkt w planach marketingowych firm działających w ponad 20 sektorach.
Informacje o UBM Asia (http://www.ubmasia.com)
Firma UBM Asia, należąca do notowanej na londyńskiej giełdzie (LSE) spółki z ograniczoną odpowiedzialnością UBM i posiadająca siedzibę w Hong Kongu oraz filie w całej Azji (w tym w Szanghaju, Hangzhou, Guangzhou i Pekinie), prowadzi działalność w obrębie 18 sektorów rynku. W swojej ofercie posiada 200 produktów, do których zaliczyć można targi, konferencje, publikacje handlowe, portale B2B i B2C oraz usługi związane z organizacją wydarzeń w przestrzeni wirtualnej. Będąc czołowym organizatorem wystaw handlowych oraz największym organizatorem wydarzeń biznesowych na dwóch najszybciej się rozwijających rynkach Azji - Chinach i Indiach - UBM Asia jest zaangażowana w aranżowanie najważniejszych wydarzeń branżowych w całej Azji. Ze 150 targów, 24 publikacji oraz 18 portali wertykalnych, które realizuje, korzysta ponad milion szanowanych wystawców, gości, delegatów, reklamodawców i abonentów z całego świata. Firmy korzystają z wysokiej jakości programów kojarzenia przedsiębiorców poprzez bezpośrednią interakcję, czerpią ze źródła najnowszych i rzetelnych informacji na temat tendencji panujących na rynku i w branży, a także wykorzystują całodobowe sieci handlu internetowego oraz platformy e-sourcingu. Firma prowadzi działalność w 21 największych miastach państw Azji, od Turcji po Japonię, zatrudniając przy tym 1 000 osób.
Źródło: Cruise Shipping Asia-Pacific
Źródło informacji: PR Newswire
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 04.06.2012, 15:15 |
Źródło informacji | PAP |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |