Newsletter

Znamy laureatów 19. edycji nagród Stevie® Awards w dziedzinie sprzedaży i obsługi klienta

06.03.2025, 16:51aktualizacja: 06.03.2025, 16:55

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

PR Newswire/The Stevie Awards
PR Newswire/The Stevie Awards
Zwycięzcy najbardziej prestiżowych międzynarodowych nagród w dziedzinie obsługi klienta i sprzedaży zostaną uhonorowani podczas ceremonii, która odbędzie się w Nowym Jorku.

FAIRFAX, Va., 6 marca 2025 r. /PRNewswire/ -- Ogłoszono laureatów 19. dorocznej edycji nagród Stevie® Awards w Dziedzinie Sprzedaży i Obsługi Klienta (Stevie® Awards for Sales & Customer Service), uznawanej za najlepsze na świecie wyróżnienie w kategoriach obsługi klienta i sprzedaży. Szczegółowa lista wszystkich zwycięzców Złotej, Srebrnej i Brązowej Nagrody Stevie 2025 dostępna jest na stronie www.StevieAwards.com/Sales.

Okazją do uhonorowania laureatów będzie uroczysta gala, która odbędzie się w hotelu Marriott Marquis w Nowym Jorku, 10 kwietnia, w czwartek. Bilety dostępne są już w sprzedaży.

W ramach tegorocznego konkursu ocenie poddano ponad 2100 nominacji zgłoszonych przez małe, średnie i duże organizacje z 45 krajów i terytoriów. Zwycięzców wyłoniono na podstawie średniego wyniku ocen dostarczonych przez ponad 170 specjalistów z całego świata, członków siedmiu eksperckich jury. Analizowano zgłoszenia w ponad 60 kategoriach obejmujących obsługę klienta i osiągnięcia centrów obsługi, w tym centrum obsługi roku, nagroda za innowacje w zakresie obsługi klienta i dział obsługi klienta roku; w 60 kategoriach obejmujących sprzedaż i osiągnięcia w zakresie rozwoju działalności, w tym dyrektor działu sprzedaży roku, szkolenia sprzedażowe, dyrektor ds. rozwoju działalności roku, oraz dział sprzedaży roku; jak również w kategoriach stanowiących wyróżnienia m.in. dla nowych produktów, usług i dostawców rozwiązań.

Najbardziej uhonorowanym laureatem jest grupa DP DHL, której oddziały na całym świecie zdobyły łącznie 39 złotych, srebrnych i brązowych statuetek Stevie Awards.

Pozostali zwycięzcy, którzy zdobyli ponad sześć nagród Stevie to:

IBM, różne lokalizacje (31), Sales Partnerships, Inc., Broomfield, CO USA (20), Support Services Group, Inc., Waco, TX USA (18), ValueSelling Associates Inc., Carlsbad, CA USA (15), Unitedhealthcare Provider Service Operations, Minneapolis, MN USA (13), TransPerfect Translations, Nowy Jork, NY USA (12), UPMC, Pittsburgh, PA USA (12), Druva Inc., Santa Clara, CA USA (9), Intuit Canada, Toronto, ON Kanada (9), Blackhawk Network, Pleasanton CA USA (8), GoHealth, Chicago, IL USA (8), Tata Consultancy Services, cały świat (8), Element TV Company, LP, Winnsboro, SC USA (6), Intuit Mailchimp, Atlanta, GA USA (6), Mplus, Zagrzeb, Chorwacja (6), oraz Nutun, Johannesburg, RPA (6).

Zwycięzcy w kategorii specjalnej „Etyka sprzedaży w partnerstwach sprzedażowych” zostaną ogłoszeni na początku kwietnia. Termin zgłoszenia nominacji do tej nagrody upływa 31 marca. Jest ona wyrazem uznania dla organizacji za najlepsze praktyki i osiągnięcia w zakresie najwyższych standardów etycznych w branży sprzedażowej.

Pięciu zwycięzców statuetek Grand Stevie Award dla pięciu najbardziej uhonorowanych organizacji biorących udział w tym współzawodnictwie zostanie ogłoszonych w tygodniu rozpoczynającym się 17 marca.

Organizacje z całego świata mogą ubiegać się o nagrodę Stevie w dziedzinie sprzedaży i obsługi klienta i zgłaszać dowolną liczbę nominacji w szerokiej gamie kategorii, od sprzedaży, obsługi klienta, dostawców rozwiązań, po rozwój działalności, rozwiązania i ich wdrażanie oraz przywództwo w zakresie nowych idei.

Nominacje do kolejnej edycji nagród Stevie Awards w dziedzinie sprzedaży i obsługi klienta za 2026 rok będą przyjmowane od lipca tego roku. Pakiety zgłoszeniowe dostępne są za pośrednictwem strony http://www.StevieAwards.com/Sales.

Nagrody wręcza organizacja Stevie Awards, organizator dziewięciu czołowych międzynarodowych programów nagród biznesowych, w tym prestiżowych nagród International Business Awards® i American Business Awards®.

Stevie® Awards

Nagrody Stevie Awards wręczane są w ramach dziewięciu następujących programów: Nagrody Stevie na Region Azja-Pacyfik (Asia-Pacific Stevie Awards), Niemieckie Nagrody Stevie (German Stevie Awards), Nagrody Stevie na Region Bliskiego Wschodu i Afryki Północnej (Middle East & North Africa Stevie Awards), Amerykańskie Nagrody w Dziedzinie Biznesu (The American Business Awards®), Międzynarodowe Nagrody w Dziedzinie Biznesu (The International Business Awards®), Nagrody Stevie dla Wspaniałych Pracodawców (Stevie Awards for Great Employers), Nagrody Stevie dla Kobiet w Biznesie (Stevie Awards for Women in Business), Nagrody Stevie w Dziedzinie Doskonałości w Technologii (Stevie Awards for Technology Excellence) oraz Nagrody Stevie w Dziedzinie Sprzedaży i Obsługi Klienta (Stevie Awards for Sales & Customer Service). W ramach konkursów Stevie, każdego roku ponad 1000 specjalistów ocenia ponad 12000 nominacji z ponad 70 krajów. Wyróżniając organizacje każdego rodzaju i każdej wielkości oraz ludzi, którzy za nimi stoją, nagrody Stevie są uznaniem dla wybitnych osiągnięć w pracy na całym świecie. Szczegółowe informacje na temat nagród Stevie Awards dostępne są na stronie http://www.StevieAwards.com.

W gronie sponsorów nagród Stevie Awards w Dziedzinie Sprzedaży i Obsługi Klienta 2025 znaleźli się The Brooks Group, Sales Partnerships, Support Services Group i ValueSelling Associates.

KONTAKT:

Nina Moore

e-mail: Nina@StevieAwards.com 

Źródło: The Stevie Awards

Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/2634930/The_Stevie_Awards_2025_winners.jpg 

Logo - https://mma.prnewswire.com/media/2634929/The_Stevie_Awards_Logo.jpg 

Źródło informacji: PR Newswire

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 06.03.2025, 16:51
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ