Pobierz materiał i Publikuj za darmo
W badaniu wzięło udział 5000 polskich konsumentów, którzy na podstawie wywiadu internetowego, wskazali ich zdaniem najlepsze i najbardziej innowacyjne nowości rynkowe. Produktami Roku 2015 zostały te, które w badaniu mogły pochwalić się najwyższymi wskaźnikami atrakcyjności i zadowolenia w swoich kategoriach. Zwycięzcy wyróżnieni w danych kategoriach będą mogli posługiwać się znakiem "Produkt Roku. Wybór Konsumentów" we wszystkich kanałach komunikacji w odniesieniu do nagrodzonego produktu lub jego linii. Czerwone logo to znak jakości i gwarancja zadowolenia z użytkowanego produktu, potwierdzona przez tysiące konsumentów.
Laureatami XI edycji projektu "Produkt Roku. Wybór Konsumentów - 2015" zostali:
Syropy - Paola, Hoop Polska
Napoje dla dzieci - Jupik, Hoop Polska
Pojemniki na żywność - pojemniki silikonowe Jan Niezbędny, Sarantis Polska
Przekąski zbożowe - Sunbites, Frito Lay Poland
Kawy palone - Prima Jasno i Ciemno Palona, Prima Poland
Pieczywo - Chrupiące z pieca, Lidl Polska Sklepy Spożywcze
Ryby wędzone - Nautica, Lidl Polska Sklepy Spożywcze
Parówki - Pikok, Lidl Polska Sklepy Spożywcze
Zupy w torebkach - Winiary Rodzinna zupa Grochówka, Nestlé Polska
Batony zbożowe - BA!, Bakalland
Słodycze-wafelki - Princessa Zebra, Nestlé Polska
Produkty bezglutenowe - Wafle bezglutenowe, ZPH Barbara Ewa Reimschüssl
Pieluchy - Bambino Air Max, Hygienika
"Produkt Roku. Wybór Konsumentów" to jedyny projekt na polskim rynku realizowany na grupie aż 5000 konsumentów, co w rzetelny sposób pozwala wybrać najlepsze nowości. Produkty oznaczone tym logo odnotowują wzrost sprzedaży bazowej marki nawet do 33%. Ze względu na międzynarodowy charakter projektu, logo "Produkt Roku. Wybór Konsumentów" znane jest milionom ludzi na całym świecie.
Więcej informacji dostępnych jest na stronie: www.produktroku.pl.
KONTAKT:
Produkt Roku Polska Sp. z o.o.
ul. Królowej Marysieńki 46, 02-954 Warszawa
tel. (22) 671 31 31
fax: (22) 671 71 01
www.produktroku.pl
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 23.01.2015, 18:39 |
Źródło informacji | Produkt Roku Polska Sp. z o.o. |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
Polska gościnność w sercu Ameryki - PLL LOT otworzyły nowy salonik biznesowy na lotnisku w Chicago
• Polskie Linie Lotnicze LOT otworzyły swój pierwszy salonik biznesowy w Ameryce Północnej.
• LOT Business Lounge zlokalizowany jest w porcie lotniczym O’Hare w Chicago.
• Przestrzeń dostępna jest dla pasażerów codziennie w godzinach od 7 do 24 czasu lokalnego.
• Salonik biznesowy w Chicago to kolejny krok w umacnianiu pozycji PLL LOT jako przewoźnika pierwszego wyboru dla pasażerów podróżujących między USA a Europą.- 20.12.2024, 15:36
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PLL LOT