Newsletter

Biznes i finanse

Znana wrocławska sieć kawiarni wchodzi na zagraniczne rynki

11.08.2022, 12:39aktualizacja: 11.08.2022, 12:46

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Po gruntownym remoncie otwarto właśnie kawiarnię ETNO CAFE w apartamentowcu OVO Wrocław. Nowa odsłona najbardziej znanego high-streetu firmy w stolicy Dolnego Śląska zbiegła się ze zmianą strategii i nową koncepcją prowadzenia lokali.

Po pandemii koronawirusa ETNO CAFE na dobre wraca na ścieżkę rozwojową. W tym bardzo trudnym dla całej branży gastronomicznej okresie firma była zmuszona zamknąć cztery ze swoich 23 lokali. Teraz kończy restrukturyzację i wyznacza nowe cele związane z rozwojem sieci kawiarni, produkcją kawy i rozbudową infrastruktury.

„Tym razem stawiamy na wzrost w normalnych warunkach. Dopasowujemy się do potrzeb zmieniającego się rynku. Jednocześnie mamy bardzo ambitne plany związane z rozwojem sieci kawiarni. Koncentrujemy się na największych miastach w kraju, ale prowadzimy negocjacje z dużymi zagranicznymi klientami biurowymi. W ciągu dwóch lat chcemy mieć 100 działających lokali w Polsce i Europie. Do tego dokładamy rozwój infrastruktury produkcyjnej w palarni oraz samych produktów. Chcemy, żeby Cold Brew, nasz autorski i pierwszy w Polsce browar kawowy, był zdrową i zrównoważoną alternatywą dla napojów energetycznych” - mówi Kajetan Maćkowiak, współwłaściciel ETNO CAFE.

Symbolem nowego otwarcia ETNO i zmiany w koncepcji prowadzenia marki jest remont jednej z najbardziej znanych kawiarni tej sieci w stolicy Dolnego Śląska - w apartamentowcu OVO Wrocław. Nowe lokale ETNO mają funkcjonować zgodnie z założeniami szerszego całodziennego konceptu.

„Za rozwojem biznesowym idzie też zmiana w myśleniu o naszych kawiarniach. Rozszerzamy nasze menu. Wprowadzamy do niego nowe pozycje lunchowe i wieczorowe, skupione wokół pieczywa na zakwasie. To efekt współpracy z trzema rzemieślniczymi konceptami z Wrocławia. Powiększony lokal OVO Wrocław będzie miał też świeży design, kiosk i nowe menuboardy. Wokół kawy chcemy stworzyć przestrzeń, której charakter będą tworzyć nasi goście” - wskazuje Marian Trąbiński - dyrektor operacyjny sieci kawiarni.

ETNO CAFE to najdynamiczniej rozwijająca się sieć kawiarni w Polsce, obecna na rynku od blisko 10 lat. Sukcesywnie rozszerza swoje działania, pamiętając o wartościach towarzyszących tworzeniu konceptu - synergii, lokalności oraz dbałości o środowisko.

Źródło informacji: ETNO CAFE

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 11.08.2022, 12:39
Źródło informacji ETNO CAFE
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ

Akademia
Komunikacji

Prowadzimy szkolenia oraz warsztaty dla mediów, biznesu, samorządów i instytucji. Oferujemy szkolenia indywidualne i grupowe w zakresie m.in. wystąpień publicznych, zarządzania kryzysowego, cyberbezpieczeństwa, przeciwdziałania dezinformacji.