Newsletter

Zynga i Alec Baldwin zapowiadają współpracę w związku ze świętowaniem dziesięciolecia gry Words with Friends

31.10.2019, 10:29aktualizacja: 31.10.2019, 10:29

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

W krótkim filmie opublikowanym w mediach społecznościowych Alec Baldwin opowiada o grze, swojej wizji przyszłości oraz ojcostwie.

SAN FRANCISCO--(BUSINESS WIRE) Zynga Inc. (Nasdaq: ZNGA), światowy lider w zakresie interaktywnej rozrywki, zdradził dziś szczegóły swojej współpracy z laureatem Nagrody Emmy, aktorem, producentem i reżyserem, Alekiem Baldwinem, który od wielu lat jest fanem legendarnej gry na telefon firmy Zynga. Aktor dołącza do świętowania dziesięciolecia „Words with Friends”, biorąc udział w kampanii promocyjnej obejmującej zabawne filmowe scenki okraszone jego charakterystycznym poczuciem humoru. Filmiki będą ukazywały się w mediach w najbliższych miesiącach, a już teraz fani mogą obejrzeć wywiad, w którym Baldwin mówi o swoim osobistym stosunku do gry.

„Uwielbiam wspominać moje pierwsze chwile z Words With Friends, gdy graliśmy na planach pomiędzy ujęciami z kolegami z pracy, twórcami i całym zespołem, a dziś codziennie gram w nią z moim teściem z Hiszpanii. To część mojego życia już od dekady” – mówi Baldwin.

„Alec Baldwin nie tylko partneruje nam w tej kampanii, ale dosłownie ją współtworzy i aktywnie się w niej udziela, towarzysząc całemu procesowi twórczemu od planowania aż po nagrywanie materiału - mówi Bernard Kim, President of Publishing w Zynga. - Nie tylko sprzedaje nam swoje żarty na planie zdjęciowym, ale pracuje z naszym zespołem przy opracowywaniu koncepcji czy szlifowaniu dialogów. Alec daje nam prawdziwy twórczy impuls w tej kampanii”.

W ramach obchodów dziesięciolecia gry zorganizowano plebiscyt na słowo roku, w którym zwyciężyło słowo „podróż” („journey”), co świadczy o tym, jak ważne dla graczy Words with Friends są przyjaźnie i społeczność. W najnowszym wywiadzie Baldwin mówi także o swoim własnym słowie roku, które wiąże się z faktem, że powiększa się jego rodzina, jak również o swojej osobistej „podróży” w roli ojca. Szczera rozmowa zawiera również opowieść o jego najbardziej zawziętym przeciwniku w Words with Friends (teściu), wskazówki, jak zdobywać punkty w grze (nie trzymaj się jednej konkretnej litery) i odpowiedź na pytanie o to, z kim najchętniej zagrałby w przyszłości (ze swoimi dziećmi).

W ślad za dzisiejszym wywiadem z Alekiem Baldwinem podażą także kolejne materiały, w których legendarny aktor wcieli się w wiele ról: od medyka na planie opery mydlanej po poszukiwacza przygód w stroju safari. Filmiki będą publikowane przez kolejne miesiące.

Bądź na bieżąco z kampanią promocyjną i odwiedź profile Words with Friends na Facebooku, Twitterze i Instagramie, #WordsWithAlec.

Uwagi od redaktora:

- materiały promocyjne Words with Friends, w których bierze udział Alec Baldwin dostępne pod linkiem https://app.box.com/s/qht9asji6g5t841cwt667z8ghitb88kf,

- wywiad z Alekiem Baldwinem na temat Words with Friends dostępny jest w serwisie YouTube https://youtu.be/oA-D2yvJv3U.

Zynga

Zynga jest światowym liderem w dziedzinie interaktywnej rozrywki, którego misją jest zbliżanie do siebie ludzi z całego świata za pośrednictwem gier. Już ponad miliard osób miało bezpośrednią styczność z takimi tytułami tej firmy jak CSR Racing™, Empires & Puzzles™, Merge Dragons!™, Words With Friends™ i Zynga Poker™. Gry Zynga dostępne są w ponad 150 krajach świata na wielu platformach społecznościowych i urządzeniach mobilnych. Powstała w 2007 r. Spółka ma siedzibę główną w San Francisco i biura w USA, Kanadzie, Wielkiej Brytanii, Irlandii, Indiach, Turcji i Finlandii. Więcej informacji na stronie www.zynga.com lub na profilach Zynga na Twitterze i Facebooku.

Wypowiedzi prognozujące

Niniejszy komunikat prasowy zawiera wypowiedzi prognozujące dotyczące, m.in udziału Aleka Baldwina w treściach pojawiających się na portalach społecznościowych w związku z grą Words with Friends. Wypowiedzi te cechują się obecnością takich wyrazów i wyrażeń jak „perspektywa”, „przewidywany” „planowany”, „zamierza”, „będzie”, „przewiduje”, „uważa”, „ma na celu”, „przewiduje”, „oczekuje”. Wypowiedzi wyrażone w czasie przyszłym zazwyczaj mają charakter wypowiedzi prognozujących. Wykonanie lub powodzenie działań zawartych w takich wypowiedziach prognozujących wiąże się ze znacznym ryzykiem, niepewnością i założeniami. Nie należy nadmiernie polegać na prognozach, które opierają się na informacjach dostępnych w dniu publikacji niniejszego komunikatu. Spółka nie zobowiązuje się do aktualizacji takowych wypowiedzi prognozujących. Dalsze informacje na temat tych ryzyka, wątpliwości i założeń są lub będą opisane bardziej szczegółowo w naszych publicznie dostępnych sprawozdaniach składanych na potrzeby Amerykańskiej Komisji Papierów Wartościowych („SEC"), których kopie można uzyskać odwiedzając naszą stronę internetową poświęconą relacjom inwestorskim: http://investor.zynga.com lub na stronie SEC: www.sec.gov.

Galeria zdjęć i multimediów pod adresem: https://www.businesswire.com/news/home/52118227/en

Źródło: Zynga

KONTAKT:

Sarah Ross

e-mail: sarah@zynga.com

tel. 310-924-1404

-

Dana Whitney

e-mail: dwhitney@zynga.com

tel. 415-359-7006

-

Kjell Vistad | Gilberto Williams-Gamboa

ONE PR Studio (dla Zynga w USA)

e-mail: zynga@oneprstudio.com

tel. (510) 893-3271

Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 31.10.2019, 10:29
Źródło informacji Business Wire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ