Pobierz materiał i Publikuj za darmo
SAN FRANCISCO--(BUSINESS WIRE) Zynga Inc. (Nasdaq: ZNGA), światowy lider w zakresie interaktywnej rozrywki, zdradził dziś szczegóły swojej współpracy z laureatem Nagrody Emmy, aktorem, producentem i reżyserem, Alekiem Baldwinem, który od wielu lat jest fanem legendarnej gry na telefon firmy Zynga. Aktor dołącza do świętowania dziesięciolecia „Words with Friends”, biorąc udział w kampanii promocyjnej obejmującej zabawne filmowe scenki okraszone jego charakterystycznym poczuciem humoru. Filmiki będą ukazywały się w mediach w najbliższych miesiącach, a już teraz fani mogą obejrzeć wywiad, w którym Baldwin mówi o swoim osobistym stosunku do gry.
„Uwielbiam wspominać moje pierwsze chwile z Words With Friends, gdy graliśmy na planach pomiędzy ujęciami z kolegami z pracy, twórcami i całym zespołem, a dziś codziennie gram w nią z moim teściem z Hiszpanii. To część mojego życia już od dekady” – mówi Baldwin.
„Alec Baldwin nie tylko partneruje nam w tej kampanii, ale dosłownie ją współtworzy i aktywnie się w niej udziela, towarzysząc całemu procesowi twórczemu od planowania aż po nagrywanie materiału - mówi Bernard Kim, President of Publishing w Zynga. - Nie tylko sprzedaje nam swoje żarty na planie zdjęciowym, ale pracuje z naszym zespołem przy opracowywaniu koncepcji czy szlifowaniu dialogów. Alec daje nam prawdziwy twórczy impuls w tej kampanii”.
W ramach obchodów dziesięciolecia gry zorganizowano plebiscyt na słowo roku, w którym zwyciężyło słowo „podróż” („journey”), co świadczy o tym, jak ważne dla graczy Words with Friends są przyjaźnie i społeczność. W najnowszym wywiadzie Baldwin mówi także o swoim własnym słowie roku, które wiąże się z faktem, że powiększa się jego rodzina, jak również o swojej osobistej „podróży” w roli ojca. Szczera rozmowa zawiera również opowieść o jego najbardziej zawziętym przeciwniku w Words with Friends (teściu), wskazówki, jak zdobywać punkty w grze (nie trzymaj się jednej konkretnej litery) i odpowiedź na pytanie o to, z kim najchętniej zagrałby w przyszłości (ze swoimi dziećmi).
W ślad za dzisiejszym wywiadem z Alekiem Baldwinem podażą także kolejne materiały, w których legendarny aktor wcieli się w wiele ról: od medyka na planie opery mydlanej po poszukiwacza przygód w stroju safari. Filmiki będą publikowane przez kolejne miesiące.
Bądź na bieżąco z kampanią promocyjną i odwiedź profile Words with Friends na Facebooku, Twitterze i Instagramie, #WordsWithAlec.
Uwagi od redaktora:
- materiały promocyjne Words with Friends, w których bierze udział Alec Baldwin dostępne pod linkiem https://app.box.com/s/qht9asji6g5t841cwt667z8ghitb88kf,
- wywiad z Alekiem Baldwinem na temat Words with Friends dostępny jest w serwisie YouTube https://youtu.be/oA-D2yvJv3U.
Zynga
Zynga jest światowym liderem w dziedzinie interaktywnej rozrywki, którego misją jest zbliżanie do siebie ludzi z całego świata za pośrednictwem gier. Już ponad miliard osób miało bezpośrednią styczność z takimi tytułami tej firmy jak CSR Racing™, Empires & Puzzles™, Merge Dragons!™, Words With Friends™ i Zynga Poker™. Gry Zynga dostępne są w ponad 150 krajach świata na wielu platformach społecznościowych i urządzeniach mobilnych. Powstała w 2007 r. Spółka ma siedzibę główną w San Francisco i biura w USA, Kanadzie, Wielkiej Brytanii, Irlandii, Indiach, Turcji i Finlandii. Więcej informacji na stronie www.zynga.com lub na profilach Zynga na Twitterze i Facebooku.
Wypowiedzi prognozujące
Niniejszy komunikat prasowy zawiera wypowiedzi prognozujące dotyczące, m.in udziału Aleka Baldwina w treściach pojawiających się na portalach społecznościowych w związku z grą Words with Friends. Wypowiedzi te cechują się obecnością takich wyrazów i wyrażeń jak „perspektywa”, „przewidywany” „planowany”, „zamierza”, „będzie”, „przewiduje”, „uważa”, „ma na celu”, „przewiduje”, „oczekuje”. Wypowiedzi wyrażone w czasie przyszłym zazwyczaj mają charakter wypowiedzi prognozujących. Wykonanie lub powodzenie działań zawartych w takich wypowiedziach prognozujących wiąże się ze znacznym ryzykiem, niepewnością i założeniami. Nie należy nadmiernie polegać na prognozach, które opierają się na informacjach dostępnych w dniu publikacji niniejszego komunikatu. Spółka nie zobowiązuje się do aktualizacji takowych wypowiedzi prognozujących. Dalsze informacje na temat tych ryzyka, wątpliwości i założeń są lub będą opisane bardziej szczegółowo w naszych publicznie dostępnych sprawozdaniach składanych na potrzeby Amerykańskiej Komisji Papierów Wartościowych („SEC"), których kopie można uzyskać odwiedzając naszą stronę internetową poświęconą relacjom inwestorskim: http://investor.zynga.com lub na stronie SEC: www.sec.gov.
Galeria zdjęć i multimediów pod adresem: https://www.businesswire.com/news/home/52118227/en
Źródło: Zynga
KONTAKT:
Sarah Ross
e-mail: sarah@zynga.com
tel. 310-924-1404
-
Dana Whitney
e-mail: dwhitney@zynga.com
tel. 415-359-7006
-
Kjell Vistad | Gilberto Williams-Gamboa
ONE PR Studio (dla Zynga w USA)
e-mail: zynga@oneprstudio.com
tel. (510) 893-3271
Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 31.10.2019, 10:29 |
Źródło informacji | Business Wire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |