Newsletter

Biznes i finanse

Zynga ogłasza premierę filmu zapowiadającego grę mobilną "FarmVille 3"

21.09.2021, 09:51aktualizacja: 21.09.2021, 10:00

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Business Wire/Zynga
Business Wire/Zynga
Film zapowiadający wprowadzenie najnowszego tytułu z popularnej serii "FarmVille" daje fanom okazję na podejrzenie nowych milutkich zwierzaków z farmerskiego świata.

SAN FRANCISCO--(BUSINESS WIRE)— Spółka Zynga Inc. (Nasdaq: ZNGA)

Niniejsza informacja prasowa zawiera materiały multimedialne. Pełna wersja informacji dostępna jest tutaj: https://www.businesswire.com/news/home/20210920005007/en/

CO: Dzisiaj Zynga Inc. (Nasdaq: ZNGA), światowy lider w dziedzinie interaktywnej rozrywki i producent popularnej serii gier „FarmVille” opublikował film zapowiadający premierę gry mobilnej, „FarmVille 3”, który oddaje atmosferę zabawy i serdecznej interakcji pomiędzy zwierzętami, jak milutkie owce i tańczące krowy, które z niecierpliwością oczekują na spotkanie z nowym właścicielem farmy.

Od premiery w 2009 r., seria „FarmVille” nieustannie wprowadza nowe sposoby na tworzenie nowych wrażeń dla graczy, w tym „FarmVille 2: Country Escape” i „FarmVille 2: Tropic Escape”. Jedną z nowych funkcji w „FarmVille 3” jest hodowla i pielęgnacja uroczych młodych zwierząt reprezentujących ponad 150 niepowtarzalnych gatunków, w tym koni, świń, alpak i lisów polarnych.

20-sekundowy film promocyjny otwiera scena rodziny krów uradowanych przybyciem na świat nowego cielątka, a w kolejnej scenie możemy podziwiać jagnię podskakujące z radości i otoczone miłością rodziców. Montaż z udziałem tych sympatycznych zwierząt umieszczono w pięknie dopracowanej wiejskiej scenerii, gdzie wchodzą w interakcję z przyjaznymi pracownikami rolnymi i otoczeniem, ożywiając całą farmę.

Od dzisiaj, fani mogą podzielić się ekscytacją i zachwytem wywołanym nadchodzącą premierą „FarmVille 3” korzystając z zabawnych funkcji społecznościowych, w tym z tapet na platformę Zoom i ciekawostek dotyczących wybranych zwierząt, które dostępne są tutaj.

Szczegółowe informacje znajdują się na portalach

Facebook

Instagram

KIEDY: 20 września 2021 r.

KTO: Zynga jest światowym liderem w dziedzinie interaktywnej rozrywki, którego misją jest zbliżanie do siebie ludzi z całego świata za pośrednictwem gier. Docierając do 175 krajów i regionów świata, Zynga posiada różnorodną ofertę popularnych serii gier, które zostały pobrane na urządzenia mobilne ponad 4 miliardy razy, w tym „CSR Racing™”, „Empires & Puzzles™”, „Hair Challenge™”, „Harry Potter: Puzzles & Spells™”, „High Heels!™”, „Merge Dragons!™”, „Merge Magic!™”, „Queen Bee™”, „Toon Blast™”, „Toy Blast™”, „Words With Friends™” i „Zynga Poker™”. Z Chartboost, czołową platformą służącą do sprzedaży i reklamowania gier, Zynga staje się platformą nowej generacji zajmującą czołową pozycję w branży, zyskując możliwość optymalizacji kampanii programmatic i zwiększenia skali zysków. Powstała w 2007 r. spółka ma siedzibę główną w Kalifornii i biura w Ameryce Północnej, Europie i Azji. Więcej informacji na stronie www.zynga.com lub na profilach Zynga w serwisach Twitter, Instagram, Facebook lub Zynga blog.

FarmVille

Opublikowana po raz pierwszy na portalu Facebook w 2009 r. gra „FarmVille” zapoczątkowała serię gier społecznościowych zainstalowanych ponad 700 milionów razy na całym świecie na portalu Facebook, oraz na platformach internetowych i mobilnych. Oferując graczom możliwość prowadzenia wirtualnych upraw i budowy wirtualnych farm w czasie rzeczywistym, gra zapewnia rozrywkę wiernym fanom, którzy już sięgnęli po „FarmVille 2”, „FarmVille 2: Country Escape” i „FarmVille 2: Tropic Escape”. Celem „FarmVille 3”, gry stworzonej przez Zynga Helsinki, jest przekształcenie klasycznego gatunku gry opartej na motywie budowy farmy i przedstawienie nowoczesnej mechaniki gier mobilnych.

Informacja wydawcy: Film promocyjny i materiały graficzne dotyczące nadchodzącej premiery gry „FarmVille 3” dostępne są tutaj.

Wypowiedzi prognozujące

Niniejsza informacja zawiera wypowiedzi prognozujące na temat przyszłych wydarzeń związanych z grami i ich funkcjami. W wypowiedziach prognozujących często pojawiają się słowa „będzie”, „oczekuje”, „planuje” „zamierza” oraz stwierdzenia w czasie przyszłym. Pomyślne osiągnięcie celów objętych takimi wypowiedziami prognozującymi wiąże się z przyjęciem określonych założeń i jest obarczone istotnymi czynnikami ryzyka i niepewności. Nie należy przywiązywać nadmiernej wagi do wypowiedzi prognozujących, ponieważ opierają się one na informacjach dostępnych w dniu ich formułowania. Nie mamy obowiązku aktualizacji takich wypowiedzi. Więcej informacji i szczegółów na temat ryzyka, niepewności i założeń można znaleźć w publicznych wnioskach składanych w Komisji Papierów Wartościowych i Giełd („SEC”), których kopie można uzyskać na stronie internetowej poświęconej relacjom z inwestorami http://investor.zynga.com lub na stronie SEC: www.sec.gov.

Wersja źródłowa dostępna na stronie businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20210920005007/en/

Źródło: Zynga

KONTAKT:

Sarah Ross

e-mail: saross@zynga.com

-

Linda Chung

e-mail: lchung@zynga.com

Źródło informacji: Business Wire

Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 21.09.2021, 09:51
Źródło informacji Business Wire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ