Pobierz materiał i Publikuj za darmo
- Wzrost prognozowanych przychodów, rezerwacji i rentowności za cały rok 2021,
- Szansa zamknięcia 2021 r. najkorzystniejszymi wynikami rocznej sprzedaży w historii spółki Zynga i najszerszym gronem mobilnych odbiorców,
- Szeroka gama katalizatorów wzrostu, które napędzą ekspansję w 2022 r. i w kolejnych latach.
SAN FRANCISCO--(BUSINESS WIRE)-- Zynga Inc. (Nasdaq: ZNGA) ogłosiła dziś wyniki finansowe za trzeci kwartał zakończony 30 września 2021 roku, zamieszczając na stronie internetowej poświęconej relacjom inwestorskim raport kwartalny dotyczący dochodów za drugi trzeci 2021 r. Można się z nim zapoznać lub odwiedzić stronę: http://investor.zynga.com/financial-information/quarterly-results.
Niniejsza informacja prasowa zawiera materiały multimedialne. Pełna wersja informacji dostępna jest tutaj: https://www.businesswire.com/news/home/20211108005405/en/
„Zamykamy kwartał z wynikiem lepszym, niż prognozowano. W trzecim kwartale odnotowaliśmy m.in. rekordowe przychody i rezerwacje, głównie dzięki temu, że minione miesiące były znów znakomite dla stworzonej przez Rollic oferty gier typu hyper-casual ‒ powiedział Frank Gibeau, dyrektor generalny spółki Zynga. - Podnosimy poziom wyników prognozowanych za cały rok 2021 i jesteśmy na dobrej drodze do tego, aby zamknąć bieżący rok najkorzystniejszymi wynikami rocznej sprzedaży w historii spółki Zynga i najszerszym gronem mobilnych odbiorców. Możemy śmiało patrzeć w przyszłość, na rok 2022 i kolejne lata, dzięki szerokiej gamie katalizatorów wzrostu, które napędzają naszą ekspansję”.
Zarząd Zyngi zaplanował również telekonferencję, która odbyła się o godzinie 14:00 czasu pacyficznego (17:00 czasu wschodniego) w celu omówienia wyników spółki. Przewidziano możliwość zadawania pytań, a przedstawiciele Zynga w miarę możliwości starali się na nie odpowiedzieć.
Konferencja była dostępna na stronie http://investor.zynga.com – nagranie z telekonferencji będzie można odtworzyć na stronie internetowej po jej zakończeniu lub wysłuchać pod następującymi numerami telefonu:
· bezpłatny numer: (800) 537-0745,
· numer dla połączeń międzynarodowych: (253) 237-1142,
· ID konferencji: 7239807.
Zynga Inc.
Spółka Zynga jest światowym liderem w dziedzinie interaktywnej rozrywki, którego misją jest zbliżanie do siebie ludzi z całego świata za pośrednictwem gier. Przy imponującym globalnym zasięgu obejmującym ponad 175 krajów i regionów świata, Zynga może poszczycić się zróżnicowaną ofertą popularnych gier, które zostały pobrane ponad cztery miliardy razy na urządzenia mobilne, w tym „CSR Racing”™, „Empires & Puzzles”™, „Golf Rival™”, „Hair Challenge”™, „Harry Potter: Puzzles & Spells”™, „High Heels!”™, „Merge Dragons!”™, „Merge Magic!”™, „Queen Bee”™, „Toon Blast”™, „Toy Blast”™, „Words With Friends”™ i „Zynga Poker”™. Z Chartboost, czołową platformą służącą do sprzedaży i reklamowania gier, Zynga staje się platformą nowej generacji zajmującą czołową pozycję w branży, zyskując możliwość optymalizacji kampanii programmatic i zwiększenia skali zysków. Powstała w 2007 r. spółka ma siedzibę główną w Kalifornii i biura w Ameryce Północnej, Europie i Azji. Więcej informacji na stronie: www.zynga.com lub na profilach Zynga w serwisach Twitter, Instagram, Facebook lub na blogu Zyngi.
Wypowiedzi prognozujące
Niniejsza informacja prasowa zawiera wypowiedzi prognozujące w rozumieniu ustawy o reformie prywatnych sporów w sprawie papierów wartościowych z 1995 r. (United States Private Securities Litigation Reform Act), odnoszące się m.in. do obecnych i przyszłych działań i inicjatyw podejmowanych przez spółkę Zynga, w tym potencjału do przyszłego rozwoju działalności i bazy graczy. W wypowiedziach prognozujących często pojawiają się słowa, takie jak: „przewidywany”, „planowany”, „zamierza”, „będzie”, „spodziewa się”, „uważa”, „cel”, „oczekuje” oraz stwierdzenia w czasie przyszłym. Wypowiedzi prognozujące nie stanowią gwarancji przyszłej realizacji, lecz jedynie odzwierciedlają obecne oczekiwania zarządu. Pomyślne osiągnięcie celów objętych takimi wypowiedziami prognozującymi jest obarczone istotnymi czynnikami ryzyka i niepewności, przy czym rzeczywiste wyniki mogą znacznie odbiegać od tych przewidywanych lub zamierzonych. Nie należy przywiązywać nadmiernej wagi do wypowiedzi prognozujących, ponieważ opierają się one na informacjach dostępnych dla spółki w dniu ich formułowania. Spółka nie ma obowiązku aktualizacji takich wypowiedzi. Więcej informacji i szczegółów na temat ryzyka, niepewności, założeń oraz czynników, wskutek których rzeczywiste wyniki będą różnić się od oczekiwanych można znaleźć w publicznych wnioskach składanych przez spółkę w Komisji Papierów Wartościowych i Giełd („SEC”), których kopie można uzyskać na stronie internetowej poświęconej relacjom z inwestorami http://investor.zynga.com lub na stronie SEC pod adresem: www.sec.gov.
Uwagi od wydawcy
Aby pobrać uzupełniające materiały filmowe i grafiki do gier Zyngi, należy wejść na stronę: https://bit.ly/ZyngaQ321
Wersja źródłowa dostępna na stronie businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20211108005405/en/
Źródło: Zynga
KONTAKT:
Relacje inwestorskie
Rebecca Lau
e-mail: Investors@zynga.com
-
Relacje z mediami
Kenny Johnston
e-mail: Press@zynga.com
Źródło informacji: Business Wire
Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 09.11.2021, 12:12 |
Źródło informacji | Business Wire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |