Newsletter

Zynga publikuje wyniki finansowe za trzeci kwartał 2021 roku

09.11.2021, 12:12aktualizacja: 09.11.2021, 12:20

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

- Wyniki lepsze, niż prognozowano, w tym rekordowe przychody i rezerwacje w trzecim kwartale 2021 roku,
- Wzrost prognozowanych przychodów, rezerwacji i rentowności za cały rok 2021,
- Szansa zamknięcia 2021 r. najkorzystniejszymi wynikami rocznej sprzedaży w historii spółki Zynga i najszerszym gronem mobilnych odbiorców,
- Szeroka gama katalizatorów wzrostu, które napędzą ekspansję w 2022 r. i w kolejnych latach.

SAN FRANCISCO--(BUSINESS WIRE)-- Zynga Inc. (Nasdaq: ZNGA) ogłosiła dziś wyniki finansowe za trzeci kwartał zakończony 30 września 2021 roku, zamieszczając na stronie internetowej poświęconej relacjom inwestorskim raport kwartalny dotyczący dochodów za drugi trzeci 2021 r. Można się z nim zapoznać lub odwiedzić stronę: http://investor.zynga.com/financial-information/quarterly-results.

Niniejsza informacja prasowa zawiera materiały multimedialne. Pełna wersja informacji dostępna jest tutaj: https://www.businesswire.com/news/home/20211108005405/en/

„Zamykamy kwartał z wynikiem lepszym, niż prognozowano. W trzecim kwartale odnotowaliśmy m.in. rekordowe przychody i rezerwacje, głównie dzięki temu, że minione miesiące były znów znakomite dla stworzonej przez Rollic oferty gier typu hyper-casual ‒ powiedział Frank Gibeau, dyrektor generalny spółki Zynga. - Podnosimy poziom wyników prognozowanych za cały rok 2021 i jesteśmy na dobrej drodze do tego, aby zamknąć bieżący rok najkorzystniejszymi wynikami rocznej sprzedaży w historii spółki Zynga i najszerszym gronem mobilnych odbiorców. Możemy śmiało patrzeć w przyszłość, na rok 2022 i kolejne lata, dzięki szerokiej gamie katalizatorów wzrostu, które napędzają naszą ekspansję”.

Zarząd Zyngi zaplanował również telekonferencję, która odbyła się o godzinie 14:00 czasu pacyficznego (17:00 czasu wschodniego) w celu omówienia wyników spółki. Przewidziano możliwość zadawania pytań, a przedstawiciele Zynga w miarę możliwości starali się na nie odpowiedzieć.

Konferencja była dostępna na stronie http://investor.zynga.com – nagranie z telekonferencji będzie można odtworzyć na stronie internetowej po jej zakończeniu lub wysłuchać pod następującymi numerami telefonu:

· bezpłatny numer: (800) 537-0745,

· numer dla połączeń międzynarodowych: (253) 237-1142,

· ID konferencji: 7239807.

Zynga Inc.

Spółka Zynga jest światowym liderem w dziedzinie interaktywnej rozrywki, którego misją jest zbliżanie do siebie ludzi z całego świata za pośrednictwem gier. Przy imponującym globalnym zasięgu obejmującym ponad 175 krajów i regionów świata, Zynga może poszczycić się zróżnicowaną ofertą popularnych gier, które zostały pobrane ponad cztery miliardy razy na urządzenia mobilne, w tym „CSR Racing”™, „Empires & Puzzles”™, „Golf Rival™”, „Hair Challenge”™, „Harry Potter: Puzzles & Spells”™, „High Heels!”™, „Merge Dragons!”™, „Merge Magic!”™, „Queen Bee”™, „Toon Blast”™, „Toy Blast”™, „Words With Friends”™ i „Zynga Poker”™. Z Chartboost, czołową platformą służącą do sprzedaży i reklamowania gier, Zynga staje się platformą nowej generacji zajmującą czołową pozycję w branży, zyskując możliwość optymalizacji kampanii programmatic i zwiększenia skali zysków. Powstała w 2007 r. spółka ma siedzibę główną w Kalifornii i biura w Ameryce Północnej, Europie i Azji. Więcej informacji na stronie: www.zynga.com lub na profilach Zynga w serwisach Twitter, Instagram, Facebook lub na blogu Zyngi.

Wypowiedzi prognozujące

Niniejsza informacja prasowa zawiera wypowiedzi prognozujące w rozumieniu ustawy o reformie prywatnych sporów w sprawie papierów wartościowych z 1995 r. (United States Private Securities Litigation Reform Act), odnoszące się m.in. do obecnych i przyszłych działań i inicjatyw podejmowanych przez spółkę Zynga, w tym potencjału do przyszłego rozwoju działalności i bazy graczy. W wypowiedziach prognozujących często pojawiają się słowa, takie jak: „przewidywany”, „planowany”, „zamierza”, „będzie”, „spodziewa się”, „uważa”, „cel”, „oczekuje” oraz stwierdzenia w czasie przyszłym. Wypowiedzi prognozujące nie stanowią gwarancji przyszłej realizacji, lecz jedynie odzwierciedlają obecne oczekiwania zarządu. Pomyślne osiągnięcie celów objętych takimi wypowiedziami prognozującymi jest obarczone istotnymi czynnikami ryzyka i niepewności, przy czym rzeczywiste wyniki mogą znacznie odbiegać od tych przewidywanych lub zamierzonych. Nie należy przywiązywać nadmiernej wagi do wypowiedzi prognozujących, ponieważ opierają się one na informacjach dostępnych dla spółki w dniu ich formułowania. Spółka nie ma obowiązku aktualizacji takich wypowiedzi. Więcej informacji i szczegółów na temat ryzyka, niepewności, założeń oraz czynników, wskutek których rzeczywiste wyniki będą różnić się od oczekiwanych można znaleźć w publicznych wnioskach składanych przez spółkę w Komisji Papierów Wartościowych i Giełd („SEC”), których kopie można uzyskać na stronie internetowej poświęconej relacjom z inwestorami http://investor.zynga.com lub na stronie SEC pod adresem: www.sec.gov.

Uwagi od wydawcy

Aby pobrać uzupełniające materiały filmowe i grafiki do gier Zyngi, należy wejść na stronę: https://bit.ly/ZyngaQ321

Wersja źródłowa dostępna na stronie businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20211108005405/en/

Źródło: Zynga

KONTAKT:

Relacje inwestorskie

Rebecca Lau

e-mail: Investors@zynga.com

-

Relacje z mediami

Kenny Johnston

e-mail: Press@zynga.com

Źródło informacji: Business Wire

Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 09.11.2021, 12:12
Źródło informacji Business Wire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ