Pobierz materiał i Publikuj za darmo
- Wiodąca platforma mobilnych reklam i monetyzacji posiadająca ponad 700 mln użytkowników miesięcznie;
- Połączony podmiot łączy w sobie najwyższej klasy treści i sprawdzoną platformę monetyzacji i reklam na dużą skalę;
- Przejęcie ma zostać sfinalizowane w trzecim kwartale br.
SAN FRANCISCO--(BUSINESS WIRE)-- Firma Zynga Inc. (Nasdaq: ZNGA), światowy lider w dziedzinie interaktywnej rozrywki, poinformowała dziś o zawarciu ostatecznej umowy dotyczącej nabycia Chartboost – wiodącej platformy służącej do zautomatyzowanej (opartej na algorytmach komputerowych) mobilnej reklamy i monetyzacji. Wraz ze swoim uzdolnionym zespołem Chartboost wnosi do firmy grono ponad 700 mln użytkowników miesięcznie i ponad 90 mln aukcji reklam miesięcznie. Wspólnie Zynga i Chartboost posiadają wszystkie składowe kompletnej platformy nowej generacji: wysokiej jakości treści, bezpośrednie relacje z graczami, olbrzymi zasięg i kompleksowy stos technologiczny w dziedzinie reklamy. Wszystkie te elementy będą mogły znaleźć zastosowanie w grach dostępnych w ofercie Zynga i u partnerów reklamowych Chartboost.
Niniejszy komunikat prasowy zawiera multimedia. Jego pełna wersja dostępna jest pod adresem: https://www.businesswire.com/news/home/20190729005477/en/
Chartboost to ujednolicona platforma reklamowa obejmująca systemy DSP (ang. Demand Side Platform) oraz SSP (ang. Supply Side Platform) oraz funkcje pośrednictwa realizowane przez rozwiązanie SDK. Dzięki wykorzystaniu zaawansowanych funkcji uczenia maszynowego i analityki danych, Chartboost zapewnia ofertę premium, globalną skalę i dopasowane do odbiorców treści, pozwalające na optymalizację reklamy zautomatyzowanej i zysków.
„Chartboost to jedna z najbardziej dynamicznych platform do monetyzacji i promocji w świecie urządzeń mobilnych. Jesteśmy niezwykle podekscytowani, że możemy powitać ten uzdolniony zespół w naszych szeregach - powiedział Frank Gibeau, dyrektor generalny Zynga. - Poprzez połączenie wysokiej jakości oferty gier Zynga i danych wewnętrznych ze sprawdzoną platformą reklamowo-monetyzacyjną Chartboost stworzymy nową skalę odbiorców i znacząco poprawimy swoją pozycję konkurencyjną w świecie urządzeń mobilnych”.
„Bardzo się cieszymy z dołączenia do Zynga, aby dalej budować i rozwijać swoją platformę reklamową bazującą na kompleksowym stosie technologicznym. Będzie ona służyć Zynga i całemu ekosystemowi urządzeń mobilnych – powiedział Rich Izzo, dyrektor generalny Chartboost. - Łączy nas wspólna wizja przyszłości, w której połączenie platformy reklamy, analityki i treści w ramach jednej platformy pozwoli przyśpieszyć rozwój obydwu naszych spółek. Zynga już teraz traktowana jest jak członek rodziny i przedłużenie naszej kultury firmowej”.
Za nabycie 100% udziałów w Chartboost Zynga zapłaci około 250 mln USD. Ostateczna opłacona z góry kwota transakcji będzie także uwzględniać standardowe korekty końcowe i ma zostać sfinalizowana w trzecim kwartale br.
Rolę wyłącznego doradcy finansowego pełnił UBS Investment Bank, natomiast doradcą prawnym Zynga w ramach transakcji był Orrick.
Uwagi od redaktora:
Najważniejsze grafiki i materiały dostępne są pod adresem: https://www.dropbox.com/sh/gpdb8lz054j1hnq/AAD-9U4Q99KhwIUMMLkn6YFEa?dl=0
Zynga
Zynga jest światowym liderem w dziedzinie interaktywnej rozrywki, którego misją jest zbliżanie do siebie ludzi z całego świata za pośrednictwem gier. Już ponad miliard osób miało bezpośrednią styczność z takimi tytułami tej firmy jak CSR Racing™, Empires & Puzzles™, Merge Dragons!™, Merge Magic!™, Toon Blast™, Toy Blast™, Words With Friends™ czy Zynga Poker™. Gry Zynga dostępne są w ponad 150 krajach świata na wielu platformach społecznościowych i urządzeniach mobilnych. Powstała w 2007 r. spółka ma siedzibę główną w San Francisco i biura w USA, Kanadzie, Wielkiej Brytanii, Irlandii, Indiach, Turcji i Finlandii. Więcej informacji na stronie www.zynga.com lub na profilach Zynga w serwisach Twitter, Instagram, Facebook i na blogu Zynga.
Chartboost
Chartboost to wiodąca platforma służąca do zautomatyzowanej (opartej na algorytmach komputerowych) mobilnej reklamy i monetyzacji. Każdego miesiąca firma dociera do ponad 700 mln użytkowników i generuje 90 mld aukcji reklam, pozwalając twórcom gier osiągać wysokie CPM oraz ułatwiając zespołom marketingowym kontakt z wysoce zaangażowanymi odbiorcami poprzez porywające wrażenia reklamowe. Chartboost zatrudnia ponad 100 osób i posiada oddziały w San Francisco, Pekinie, Barcelonie i Amsterdamie. Więcej informacji dostępnych jest pod adresem: www.chartboost.com.
Wypowiedzi prognozujące
Niniejszy komunikat zawiera wypowiedzi prognozujące w rozumieniu ustawy Private Securities Litigation Reform Act z roku 1995, w tym wypowiedzi dotyczące m.in.: proponowanego przejęcia firmy Chartboost, Inc. („Chartboost”); naszej zdolności do uzyskania planowanych korzyści w związku z przejęciem Chartboost, w tym rozszerzenia globalnego grona odbiorców i działalności reklamowej, stworzenia kompletnej platformy reklamowej nowej generacji dla urządzeń mobilnych, skutecznej rywalizacji w branży reklam na urządzenia mobilne oraz wykorzystania funkcji uczenia maszynowego i analityki danych do udoskonalenia reklamy zautomatyzowanej; ceny zakupu w ramach nabycia Chartboost; oraz terminu przewidywanej finalizacji transakcji. Wypowiedzi te cechują się obecnością takich wyrazów i wyrażeń jak „przewidywany” „planowany”, „zamierza”, „będzie”, „przewiduje”, „uważa”, „ma na celu”, „oczekuje”. Wypowiedzi wyrażone w czasie przyszłym zazwyczaj mają charakter wypowiedzi prognozujących. Wypowiedzi prognozujące nie stanowią gwarancji przyszłych wyników i odzwierciedlają aktualne oczekiwania zarządu. Wykonanie lub powodzenie działań zawartych w takich wypowiedziach prognozujących wiąże się ze znacznym ryzykiem, niepewnością i założeniami, a nasze faktyczne wyniki mogą się istotnie różnić od podanych przewidywań lub sugestii. Nie należy nadmiernie polegać na prognozach, które opierają się na informacjach dostępnych w dniu publikacji niniejszego komunikatu. Spółka nie zobowiązuje się do aktualizacji takowych wypowiedzi prognozujących. Wśród czynników, które mogą powodować, że wyniki faktyczne będą odmienne, można wymienić: spełnienie warunków finalizacji transakcji i naszej zdolności do terminowej finalizacji transakcji; naszą zdolność do skutecznej integracji Chartboost i uzyskania przewidywanych korzyści wynikających z traksancji; wpływ komunikatu dot. przejęcia na działalność i wyniki operacyjne Zynga i Chartboost oraz naszą zdolność do utrzymania relacji z partnerami biznesowymi; ryzyko wytoczenia procesu sądowego i/lub działań regulacyjnych związanych z fuzją; oraz naszą zdolność do skutecznego konkurowania w branży reklamy na urządzenia mobilne. Dalsze informacje na temat ich ryzyka, wątpliwości i założeń oraz dodatkowych czynników które mogą powodować, że faktyczne wyniki będą odmienne są lub będą opisane bardziej szczegółowo w naszych publicznie dostępnych sprawozdaniach składanych na potrzeby Amerykańskiej Komisji Papierów Wartościowych („SEC”), których kopie można uzyskać odwiedzając naszą stronę internetową poświęconą relacjom inwestorskim: http://investor.zynga.com lub na stronie SEC: www.sec.gov.
Wersja źródłowa komunikatu w serwisie businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20210505005033/en/
Źródło: Zynga
KONTAKT:
Kontakty z inwestorami
Rebecca Lau
e-mail: Investors@zynga.com
-
Kontakty z mediami
Sarah Ross
e-mail: Sarah@zynga.com
Źródło informacji: Business Wire
Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 06.05.2021, 12:23 |
Źródło informacji | Business Wire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |