Newsletter

Zyski netto Skyworth Group za pierwszą połowę roku wzrastają niemal o 20%, a marża zysku brutto wzrasta do 19,7%

03.09.2019, 14:44aktualizacja: 03.09.2019, 14:44

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

SHENZHEN, Chiny, 3 września 2019 r. /PRNewswire/ -- Firma Skyworth Group (00751.HK) opublikowała tymczasowe wyniki finansowe za rok 2019 dnia 27 sierpnia. Grupa zanotowała w tym okresie obrót na poziomie 17,23 miliarda juanów (około 2,4 miliarda dolarów), a marża zysku brutto wzrosła do 19,7% z 17,3% w roku ubiegłym. Zyski przed odprowadzeniem podatku i zyski netto wyniosły odpowiednio 562 miliony juanów (około 78,6 miliona dolarów) i 348 milionów juanów (około 48,6 miliona dolarów) w okresie sześciu miesięcy, wzrastając odpowiednio o 46% i 20,4%.

W trakcie tego okresu firma zainwestowała 908 milionów juanów (około 127 milionów dolarów) w badania i rozwój kilku wysokiej jakości produktów smart w celu zwiększenia konkurencyjności działalności. Poziom inwestycji był wyższy o 20,6% w porównaniu do poprzedniego okresu. Pozycja finansowa firmy jeszcze bardziej się polepszyła. Wartość księgowa kapitału firmy wzrosła do 4,265 miliardów juanów (około 596 milionów dolarów) z dniem 30 czerwca 2019 r., co stanowi znaczący wzrost na poziomie 28,7% w porównaniu do 31 grudnia 2018 r.

W pierwszej połowie roku firma Skyworth Group nadal realizowała strategię transformacji. Działalność multimedialna zanotowała wzrost przychodów z treści internetowych o 39,3% w porównaniu do analogicznego okresu w zeszłym roku. Liczba aktywnych użytkowników telewizorów smart przekroczyła 38 milionów, a dzienna średnia liczba aktywnych użytkowników sięgnęła 13,85 miliona. Firma agresywnie wykorzystała przewagę pierwszego gracza na rynku przez dostosowanie portfela produktów kolorowych telewizorów i struktury bazy danych klientów. Pozwoliło to na przyspieszenie penetracji rynku telewizorów OLED i zwiększenie udziałów rynkowych przez wprowadzenie na rynek zaawansowanych produktów umacniających pozycję firmy w branży.

Dzięki technologiom systemów inteligentnych oddział firmy zajmujący się cyfrowymi dekoderami także zanotował wzrost, natomiast nowo wdrożone segmenty domu inteligentnego, internetu rzeczy i inżynierii bezpieczeństwa otworzyły dodatkowe ścieżki rozwoju.

Po przyjęciu strategii skupiającej się na luksusowej części sektora elektroniki konsumenckiej działalność firmy w tym zakresie przeszła ogólną modernizację pod względem pozycjonowania na rynku, marki, skali i ceny. Portfel kanałów sprzedaży przeszedł dalszą optymalizację, zapewniając tym samym zasięg we wszystkich kanałach sprzedaży od dużych, sieciowych sklepów z artykułami gospodarstwa domowego po strony e-handlu i tradycyjne sklepy w mniejszych miastach w Chinach. Takie podejście zwiększyło wzrost tak obrotu, jak i poziomu sprzedaży.

Biorąc pod uwagę przewagę techniczną, rynkową i marki firma Skyworth spodziewa się w pełni wykorzystać działania chińskiego rządu podjęte na początku roku w zakresie przyspieszenia rozwoju krajowej branży wideo 4K/8K UHD.

Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/967950/Skyworth.jpg

Źródło: Skyworth

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 03.09.2019, 14:44
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ