Newsletter

ElectroMobility Poland: premiera rodzimej marki aut elektrycznych - 28 lipca br.

26.06.2020, 14:52aktualizacja: 26.06.2020, 14:52

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

28 lipca br. Polacy będą mogli zobaczyć prototypy hatchbacka i SUV-a z rodzimej marki samochodów elektrycznych – zapowiedział prezes ElectroMobility Poland Piotr Zaremba. Ogłoszona zostanie też nazwa marki - dodał.

Jak powiedział szef ElectroMobility Poland (EMP), podczas wydarzenia online, w którym będą mogli wziąć udział wszyscy zainteresowani rodzimą marką, zostaną zaprezentowane prototypy demonstracyjne wersji hatchback oraz SUV.

"To bardzo istotny moment projektu. Ogłosimy nazwę marki oraz pokażemy prototypy, w których stworzenie byli zaangażowani najlepsi polscy oraz międzynarodowi eksperci" - zaznaczył. Jak podkreślił, wokół idei polskiego „elektryka” udało się zgromadzić znakomitych fachowców. "Dla nich to przedsięwzięcie jest nie tylko pracą, ale przede wszystkim ogromną pasją, co doskonale odzwierciedlają nasze modele aut" - dodał.

Zdaniem szefa EMP, "wyjątkowy design oraz rozwiązania technologiczne, które spełnią światowe standardy znajdą uznanie w oczach odbiorców".

Zaremba przypomniał, że początkowo premiera miała odbyć się do końca czerwca 2020 roku. Jak wskazał, powodem przesunięcia terminu była epidemia COVID-19, która opóźniła proces przygotowania publicznej prezentacji.

"Te niespodziewane komplikacje zweryfikowały nasze plany związane z koncepcją premiery, ale jednocześnie zainspirowały nas do tego, aby wykorzystać dodatkowy czas na zorganizowanie dostępnego dla każdego wydarzenia online" - dodał.

Jak zaznaczył, projekt budzi ogromne zainteresowanie, bo to znaczący krok na drodze do odbudowy polskiej motoryzacji. (PAP)

autorka: Longina Grzegórska-Szpyt

lgs/ mmu/

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 26.06.2020, 14:52
Źródło informacji PAP
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ