Newsletter

Firma Airpush uruchamia platformę "AirDSP", która umożliwia bezproblemową licytację w czasie rzeczywistym (Real-Time Bidding) dla ponad 5 000 współpracujących z nią mobilnych reklamodawców

01.07.2013, 14:53aktualizacja: 01.07.2013, 14:53

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Reklamodawcy mogą teraz współzawodniczyć na mobilnym rynku RTB (Real-Time Bidding) za pośrednictwem zintegrowanego, światowej klasy interfejsu, który umożliwia dostęp do licznych giełd, posiada niezrównane możliwości optymalizacji oraz potężny system targetowania konsumentów.

LOS ANGELES, Kalifornia - (BUSINESS WIRE) - Firma Airpush (http://www.Airpush.com), zdobywca nagrody w kategorii "Najlepsza mobilna sieć reklamowa" Mobile Excellence Awards 2012, uruchamia dzisiaj platformę "AirDSP", która daje możliwość bezproblemowej licytacji w czasie rzeczywistym dla ponad 5 000 mobilnych reklamodawców współpracujących z Airpush. Platforma AirDSP umożliwia reklamodawcom prowadzenie kampanii na wszystkich liczących się mobilnych giełdach RTB i platformach SSP (Supply-Side Platform) za pośrednictwem zintegrowanego interfejsu, który posiada najbardziej zaawansowane w całej branży możliwości optymalizacji oraz narzędzia do targetowania konsumentów. Firma Airpush nawiązała współpracę z Smaato, MobClix, MoPub, Inneractive, Openx i innymi dostawcami usług RTB z całego świata, aby zapewnić klientom AirDSP niemal nieograniczony zasięg kampanii RTB.

"Licytacje w czasie rzeczywistym (Real-Time Bidding) na rynku mobilnym doświadczyły ostatnio niesamowitego wzrostu, jednakże bariery wejścia dla reklamodawców, którzy chcą pozostać konkurencyjnymi, są bardzo wysokie - mówi Asher Delug, założyciel i dyrektor generalny firmy Airpush. - Jedynie największe agencje reklamowe i reklamodawcy posiadają odpowiednie warunki do tego, by skonstruować system komunikacji z giełdami, stworzyć algorytm licytacyjny oraz interfejs do zakupu mediów, a także pozyskiwać dane na skalę konieczną do tego, by nadążyć za konkurencją w obecnych realiach rynku RTB. Tworząc AirDSP, mieliśmy na celu zniesienie tych barier. Udostępniamy naszym ponad pięciu tysiącom reklamodawców światowej klasy platformę, która pozwala z łatwością wejść na mobilny rynek RTB".

Jedną z flagowych funkcji platformy AirDSP jest Optimizer - rewolucja w kategorii narzędzi optymalizacyjnych, która pomoże zwiększyć skuteczność każdej kampanii RTB. Optimizer wyrównuje szanse na mobilnym rynku RTB, dając reklamodawcom samoobsługowym możliwość prowadzenia licytacji z precyzją, jaka dotychczas była dostępna licytantom korzystającym ze specjalistycznego oprogramowania. Główną funkcją narzędzia jest wyświetlanie pomiarów skuteczności kampanii oraz trendów w ogromnym spektrum parametrów targetowania, pozwalając jednocześnie na zarządzanie ofertami, treściami reklamowymi oraz stronami docelowymi dla każdego parametru targetowania z osobna. Na przykład sieć restauracji, która reklamuje kampanię kuponów zniżkowych, może automatycznie zmienić wyświetlane treści reklamowe w porze śniadania, obiadu oraz kolacji, a także podnieść oferty kupna przestrzeni reklamowej o 30% w trakcie najbardziej opłacalnej pory posiłku.

Kolejną znaczącą funkcją platformy AirDSP jest rozbudowany zestaw otwartych interfejsów programowania aplikacji (API). Pozwala to agencjom, sieciom reklamowym oraz pośrednikom oferować swoim klientom możliwość mobilnej licytacji w czasie rzeczywistym za pośrednictwem własnego portalu dla klientów pod własną nazwą firmową. Wszystkie funkcje dostępne w portalu AirDSP zostały wyeksponowane za pomocą otwartych API, dzięki czemu klienci AirDSP mogą odtworzyć jego potężne możliwości w swoich własnych aplikacjach sieciowych.

Platforma AirDSP jest już dostępna na stronie http://www.airpush.com. Reklamodawcy, którzy już nawiązali z nami współpracę, mogą uzyskać natychmiastowy dostęp do AirDSP, logując się do istniejących kont samoobsługowych, natomiast nowi reklamodawcy mogą bez problemów założyć darmowe konto na stronie Airpush.

Airpush

Okrzyknięta "Najlepszą mobilną siecią reklamową" na gali Mobile Excellence Awards 2012, firma Airpush stawia sobie za zadanie rewolucję w dziedzinie mobilnego marketingu dla wydawców i reklamodawców. Ponad 100 tysięcy aplikacji i 5 tysięcy reklamodawców postawiło na Airpush, aby cieszyć się największą skutecznością w branży uzyskaną dzięki wyjątkowym formatom reklam i technologii targetującej. Firma istnieje od 2011 roku i została założona przez weteranów branży marketingu mobilnego. Obecnie zatrudnia około 140 osób oraz posiada dwa biura: w Los Angeles i Bangalore. Aby uzyskać więcej informacji, nalezy wejść na stronę http://www.airpush.com lub śledź nas za pośrednictwem portalu Twitter na kanale @AirpushAds.

KONTAKT:

Edge Communications, Inc.

Ken Greenberg

tel. 323-469-3397

e-mail: ken@edgecommunicationsinc.com

Źródło informacji: Business Wire

Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 01.07.2013, 14:53
Źródło informacji PAP
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ