Pobierz materiał i Publikuj za darmo
WARSZAWA, 11 grudnia 2013 roku. /PRNewswire/ - Powszechnie uznaje się, że zdrowi pracownicy są bardziej produktywni, przebywają krócej na zwolnieniach lekarskich oraz obniżają firmowe koszty opieki medycznej, co tłumaczy oferowanie różnych programów pro-zdrowotnych dla pracowników. Aby wzbogacić i uatrakcyjnić tego typu inicjatywy w Polsce, Endomondo - twórca najpopularniejszej tego typu aplikacji Endomondo (http://www.endomondo.com/) Sports Tracker oraz największej sportowej społeczności w naszym kraju - opracował platformę "Employee Fitness", która korzysta z technologii mobilnej w celu tworzenia firmowej społeczności aktywnej fizycznie, niezależnie od wielkości i ilości pracowników.
Wiele lat doświadczeń, nagrody doceniające jakość aplikacji, a także społeczność ponad 20 milionów użytkowników na całym świecie, w tym 1,5 miliona użytkowników w Polsce, pozwalają Endomondo w wyjątkowy sposób zarządzać firmowymi kontami.
Firmy korzystające z usługi "Employee Fitness" mogą wspierać pozytywny wizerunek miejsca pracy poprzez dedykowany tylko swoim pracownikom portal Endomondo.com, komunikując ogólnofirmowe rywalizacje, imprezy sportowe oraz wszelkie informacje i nowości w firmie. Pracodawca otrzymuje również dostęp do statystyk, które pozwalają na analizę wewnętrznych rywalizacji oraz informują o poziomie zaangażowania pracowników.
Koszt usługi Employee Fitness to 29 zł kwartalnie lub 99 zł rocznie za jednego pracownika. Każda osoba uczestnicząca w programie otrzymuje dostęp do rozszerzonej wersji Endomondo Premium, która pozwala w pełni korzystać z funkcji na stronie Endomondo.com oraz w aplikacji mobilnej. Korzyści obejmują m.in.: indywidulane plany treningowe, trenera audio, informacje pogodowe, bezpośrednią komunikacja ze znajomymi, pełną historię i statystyki treningów, brak reklam oraz wiele więcej. Aplikacja Endomondo Sports Tracker jest uznawana za intuicyjną i łatwą w obsłudze, a dzięki ilości dyscyplin i funkcji, pozwala na korzystanie z niej przez osoby traktujące ruch jako zabawę, jak i przez profesjonalnych sportowców.
Piotr Długosielski, były mistrz świata w sztafecie 4x400 m z 1999 roku, a obecnie Endomondo country manager w Polsce, powiedział, że "Employee Fitness" jest naturalnym etapem w rozwoju Endomondo. "Od początku chcieliśmy, aby sport dawał więcej radości poprzez uczynienie go bardziej społecznym i angażującym. Dzięki naszej nowej usłudze będziemy w stanie zmotywować pracowników w wielu firmach, aby prowadzili bardziej aktywne i zdrowe życie".
Więcej informacji: http://www.endomondo.com/employeefitness lub b2b@endomondo.com.
Endomondo
Firma założona w 2007 roku przez entuzjastów sportu. Endomondo wydało wówczas pierwszą wersję bezpłatnej aplikacji, która zmienia smartfon z GPS w osobistego trenera i platformę społeczną. Pozwala na zapisywanie treningów, analizuje postępy, motywuje do rywalizacji dzięki czemu ludzie pozostają aktywni. Endomondo jest liderem wśród innych tego typu aplikacji, stawiając przede wszystkim na funkcje społecznościowe. Pomaga znaleźć znajomych o podobnych zainteresowaniach, zachęcać ich do wymiany doświadczeń oraz wspiera w osiąganiu wspólnych celów. Użytkownicy mają możliwość motywowania siebie nawzajem m.in. poprzez wysyłanie wiadomości (peptalk), które usłyszą podczas treningu, rywalizację między sobą, stawiania wyzwań współpracownikom, a następnie dzielenia się wszystkim na popularnych platformach społecznościowych jak Facebook, Twitter czy Endomondo. Aplikacja Endomondo Sports Tracker jest dostępna na siedmiu największych platformach mobilnych i obsługuje większość popularnych smartfonów.
Źródło: Endomondo
Kontakt dla mediów:
Piotr Długosielski
Endomondo country manager w Polsce
tel. kom. +48 698 617 545
e-mail: piotr@endomondo.com
Źródło informacji: PR Newswire
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 11.12.2013, 10:41 |
Źródło informacji | PAP |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |