Pobierz materiał i Publikuj za darmo
ITASCA, Illinois, 28 października 2013 r. /PRNewswire/ - Gogo (NASDAQ: GOGO) - światowy lider łączności na pokładzie samolotu i pionier w dziedzinie bezprzewodowych rozwiązań cyfrowej rozrywki podczas lotów - ogłosił dzisiaj, że podpisał umowę z japońskimi liniami lotniczymi (JAL) dotyczącą świadczenia przez Gogo usług internetowych we wszystkich 77 samolotach JAL obsługujących połączenia krajowe.
(Zdjęcie: http://photos.prnewswire.com/prnh/20131028/CG05132)
(Logo: http://photos.prnewswire.com/prnh/20110715/CG34837LOGO)
"Jesteśmy niezmiernie podekscytowani perspektywą współpracy z JAL w zakresie świadczenia usług łączności dla ich pasażerów" - powiedział prezes i dyrektor zarządzający Gogo, Michael Small. - "Wiemy z własnego doświadczenia, że dostęp do sieci stał się dla linii lotniczych czynnikiem decydującym o przewadze konkurencyjnej. Bardzo nas cieszy wizja świadczenia tego typu usług dla JAL i możliwość zapewnienia jej klientom produktywności, łączności i dostępu do rozrywki w trakcie podróży”.
Nowe usługi będą wykorzystywać technologię Gogo w zakresie satelitarnej łączności w paśmie Ku. Pasażerowie JAL będą mogli z niej korzystać od początku lata 2014 roku.
"Gogo to światowy lider w zakresie rozwiązań dotyczących łączności na pokładzie samolotu. Bardzo się cieszymy ze współpracy z tą spółką, która pozwoli nam stać się pierwszymi japońskimi liniami lotniczymi udostępniającymi swoim pasażerom dostęp do Internetu na pokładzie samolotów krajowych" - powiedział Yoshiharu Ueki, prezes JAL. - "JAL stara się nieustannie zapewniać swoim pasażerom niepowtarzalne doświadczenia w podróżowaniu samolotem, charakteryzujące się nową jakością. Włączenie dostępu do Internetu do naszej oferty lotów krajowych wpisuje się właśnie w to doświadczenie”.
Informacje o Gogo
Gogo jest światowym liderem w łączności oraz rozwiązaniach z zakresu cyfrowej rozrywki w trakcie lotu. Korzystając z ekskluzywnych produktów i usług firmy Gogo, pasażerowie posiadający urządzenia z obsługą Wi-Fi mogą korzystać z sieci w ponad 2 000 samolotów linii komercyjnych wyposażonych w sprzęt firmy. Linie, które wprowadziły usługę dostępu do Internetu w trakcie lotu, to m.in. American Airlines, Air Canada, AirTran Airways, Alaska Airlines, Delta Air Lines, Frontier Airlines, Japan Airlines, United Airlines, US Airways oraz Virgin America. Rozrywkę na pokładzie samolotu umożliwiają natomiast American Airlines, Delta Air Lines, Scoot i US Airways. Poza działalnością komercyjną w branży lotniczej, Gogo obsługuje ponad 6 500 samolotów biznesowych.
Tymczasem na lądzie, ponad 600 pracowników Gogo - w siedzibach firmy w Itasca w stanie Illinois, Broomfield w Kolorado oraz w Londynie - nieprzerwanie dąży do zrewolucjonizowania tego, czym jest dla nas latanie, tak aby było ono doświadczeniem bardziej produktywnym, społecznym i przynoszącym więcej satysfakcji. Połącz się z nami na stronie: http://www.gogoair.com, na Facebooku: http://www.facebook.com/gogo oraz na Twitterze: http://www.twitter.com/gogo.
Źródło: Gogo
Kontakty z mediami:
Steve Nolan
tel. +1-630-647-1074
e-mail: pr@gogoair.com
--
Kontakty z inwestorami:
Varvara Alva
tel. +1-630-647-7460
e-mail: ir@gogoair.com
Źródło informacji: PR Newswire
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 28.10.2013, 17:03 |
Źródło informacji | PAP |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |