Newsletter

114. edycja Targów Kantońskich

02.12.2013, 03:00aktualizacja: 02.12.2013, 03:00

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Gdy wystawcy wprowadzają innowacje i generują wartość dodaną prym wiedzie design

Kanton, Chiny, 2 grudnia 2013 roku. /PRNewswire/ - 4 listopada dobiegła końca sto czternasta edycja Targów Kantońskich, największego tego typu wydarzenia w Chinach. Targi przyciągnęły prawie 190 tys. zagranicznych nabywców z ponad 200 krajów, a frekwencja pozostała na podobnym poziomie, co w latach ubiegłych.

Łączna wartość umów eksportowych zawartych podczas targów była nieznacznie niższa i wyniosła 194,61 miliardów juanów (31,69 miliardów USD), wzrosła natomiast liczba powtórnych zamówień, co odzwierciedla wyższą jakość i poziom innowacyjności produktów. W tegorocznej edycji celowo ograniczono liczbę wystawców, co pozwoliło na skuteczniejsze wyeksponowanie tych rozpoznawalnych firm i renomowanych marek, które inwestują ogromne kwoty w prace badawczo-rozwojowe.

W aspekcie designu, Targi Kantońskie nieustannie ewoluują, przeobrażając się z wydarzenia, gdzie prezentowano produkty "Made in China" (wyprodukowane w Chinach) w miejsce wystawiania produktów "Created in China" (stworzonych w Chinach). Metraż powierzchni przeznaczonej dla firm zajmujących się projektowaniem został zwiększony o 31% w porównaniu z ubiegłoroczną edycją, co dało możliwość uczestnictwa 74 przedsiębiorstwom branżowym z 10 krajów i regionów.

"Pragniemy propagować handel poprzez innowację - powiedział Liu Jianjun, wicedyrektor chińskiego centrum handlu zagranicznego (ang. China Foreign Trade Center; CFTC). - Zachęcając firmy do inwestycji w nowoczesne projektowanie możemy sprawić, że targi staną się miejscem prezentowania treści o większej wartości dodanej. Dzięki nowym projektom i oryginalności coraz większa liczba firm będzie w stanie utrzymać eksport na stałym poziomie i podbić rynki zagraniczne".

W tym roku po raz pierwszy w historii targów wręczono nagrody CF Awards przyznawane uczestnikom targów za najlepszy design eksportowanych przez siebie produktów. W 2013 roku 345 firm zgłosiło do konkursu łącznie 547 produktów.

"Organizując konkursy w dziedzinie projektowania oraz wyłaniając towary o najbardziej kreatywnym designie na targach możemy skutecznie wyeksponować prace rozwojowo-badawcze - stwierdził Wang Runsheng, wicedyrektor Targów Kantońskich. - W ten sposób wystawiane będą produkty lepsze jakościowo, a poziom reprezentowany przez wystawców zostanie podniesiony".

Nie ulega wątpliwości, że zagraniczni nabywcy obecni na Targach Kantońskich docenili już wysokie standardy wystawianych produktów. Dawno temu minęły czasy, kiedy to cena stanowiła jedyną atrakcję.

"Cena nie była jedynym powodem, dla którego wybraliśmy Chiny jako naszą bazę zaopatrzeniową - powiedział Pierre Cardelli, przedstawiciel Auchan, francuskiego giganta branży detalicznej. - Przy dokonywaniu wyboru braliśmy pod uwagę jakość, design, transport, zaplecze oraz warunki pracy. Obecnie chińskie produkty stają się również w coraz większym stopniu nośnikami wiodących koncepcji w zakresie projektowania i wykorzystują osiągnięcia nauki i techniki. Na Targach Kantońskich mogę znaleźć wszystko, czego potrzebuję".

Więcej informacji pod adresem: http://www.cantonfair.org.cn/en/index.asp.

Źródło: The Canton Fair

KONTAKT:

Wu Xiaoying

tel. +86-20-8913 8628

e-mail: xiaoying.wu@cantonfair.org

Źródło informacji: PR Newswire

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 02.12.2013, 03:00
Źródło informacji PAP
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ