Newsletter

17 września 2013 r. podczas internetowej transmisji Coty Inc. ogłosi wyniki finansowe za czwarty kwartał i za cały rok finansowy 2013

10.09.2013, 15:22aktualizacja: 10.09.2013, 15:22

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

NOWY JORK,10 września 2013 r. /PRNewswire/ - Coty Inc. (http://www.coty.com/) (NYSE: COTY) ogłosi wyniki finansowe za czwarty kwartał i za cały rok finansowy 2013 przed otwarciem amerykańskich rynków kapitałowych. Wyniki zostaną podane do publicznej wiadomości we wtorek 17 września 2013 r. w godzinach porannych.

W tym dniu o godz. 15:30 (9:30 czasu wschodniego) spółka rozpocznie internetową transmisję na żywo z konferencji, na której omówione zostaną wyniki finansowe, plany na przyszłość oraz najnowsze dokonania spółki. W konferencji udział wezmą dyrektor generalny, Michele Scannavini, oraz dyrektor finansowy, Sergio Pedreiro.

Transmisję można będzie obejrzeć na stronie: http://investors.coty.com, na której zostanie także umieszczony archiwalny zapis transmitowanej konferencji.

Coty Inc.

Coty Inc. to spółka wyrastająca na światowego lidera w branży kosmetycznej, której przychody netto za rok finansowy zakończony 30 czerwca 2012 r. sięgają 4,6 mld USD. Założona w Paryżu w 1904 roku, Coty jest firmą kosmetyczną, która specjalizuje się w produktach zapewniających piękny wygląd. Jej oferta obejmuje znane zapachy, kosmetyki kolorowe oraz produkty do pielęgnacji skóry i ciała. Można je nabyć w ponad 130 krajach i regionach całego świata. W ofercie produktów Coty znajdują się globalne marki, takie jak: adidas, Calvin Klein, Chloe, Davidoff, Marc Jacobs, OPI, philosophy, Playboy, Rimmel i Sally Hansen.

Więcej informacji o Coty Inc. można znaleźć na stronie: http://www.coty.com.

Źródło: Coty Inc.

KONTAKT:

Inwestorzy:

Kevin Monaco

tel. 212-389-6815

-

Komunikacja firmowa:

Catherine Walsh

tel. 212-389-7190

Źródło informacji: PR Newswire

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 10.09.2013, 15:22
Źródło informacji PAP
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ