Newsletter

Admeta mianuje nowego dyrektora generalnego

30.09.2013, 09:15aktualizacja: 30.09.2013, 09:15

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Admeta zwiera szeregi przed wprowadzeniem w życie swojej strategii handlowej, ogłaszając wybór Alexandra Edströma na nowego dyrektora generalnego spółki.

Göteborg (Szwecja), 30 września 2013 r. /PRNewswire/ - Jako wiodący w Europie dostawca technologii obejmujących rozwiązania w zakresie prowadzenia giełdy reklam dostosowanej do potrzeb właściciela (platforma Private Ad Exchange), Admeta ogłosiła dzisiaj, że z dniem 1 października br. nowym dyrektorem generalnym spółki zostanie Alexander Edström. Tym samym firma zwiera szeregi przed uruchomieniem swojej strategii handlowej.

Edström współpracował z Admetą przez ostatnie półtora roku, pełniąc funkcję dyrektora ds. przychodów, a wcześniej piastując stanowisko kierownicze w grupie Meltwater Group. Do chwili obecnej Edström skupiał swoje działania handlowe na spółce Admeta, pozyskując wielu czołowych wydawców na nowych i dotychczasowych rynkach.

"Admeta ceniona jest wśród swoich klientów za jedną z najlepszych w branży kadr inżynierskich i stosowane przez spółkę technologie optymalizacji. Znaleźliśmy się na etapie, gdzie jesteśmy świadomi światowej klasy naszych produktów. Obecnie przyszedł czas, aby udostępnić naszą ofertę szerszemu gronu czołowych wydawców" - stwierdził nowy dyrektor generalny spółki, Alexander Edström.

Mianowanie Edströma nowym dyrektorem generalnym stanowi pierwszy krok na drodze do zwiększenia wysiłków w zakresie wdrażania produktów spółki, głównie na rynkach europejskim oraz północno- i południowoamerykańskim. Dotychczasowy dyrektor generalny, Ola Tiverman, nadal będzie pełnić istotną rolę w nowym zarządzie, na którego czele stanie Alexander, realizując zadania z zakresu badań i rozwoju oraz strategii produktowej w ramach kompetencji dyrektora ds. technicznych.

"Od początku kierowałem rozwojem platformy Private Ad Exchange i bardzo mnie cieszy możliwość skupienia się na utrzymywaniu ciągłej przewagi konkurencyjnej w pogoni za innowacją i jakością" - powiedział Ola Tiverman.

Platforma Private Ad Exchange umożliwia wydawcom zarządzanie sprzedażą reklam i optymalizację dochodów, wykorzystując zwiększone zapotrzebowanie na rozsądne i skuteczne rozporządzanie wydatkami na rynku internetowym. W ciągu ostatnich 8 miesięcy Admeta podwoiła swoją bazę klientów, a liczba optymalizowanych przez nią co miesiąc wyświetleń reklam internetowych wynosi obecnie przeszło 20 miliardów. Rękawicę spółce rzucało już wielu pretendentów do miana lidera w zakresie optymalizacji, jednak jak dotąd Admeta nie przegrała jeszcze w żadnym teście.

Admeta

Admeta jest wiodącym dostawcą technologii z zakresu Private Ad Exchange (giełdy reklam dostosowanych do indywidualnych potrzeb jej właściciela), wykorzystywanych przez czołowych, europejskich wydawców. Jesteśmy niezależnym i doświadczonym dostawcą technologii zajmującym się opracowywaniem oraz obsługą swoich technologii, pozwalając klientom skupić się na optymalizacji dochodów. Od roku 2002 łączymy nieprzeciętne rozwiązania technologiczne z intuicją handlową, usprawniając działalność przedsiębiorstw działających w sieci. Wierzymy, że nowoczesna technologia musi iść w parze z doświadczeniem handlowym i zrozumieniem mechanizmów rynkowych. Stosując autorską, opatentowaną technologię, wspieramy wydawców i reklamodawców w poprawie wyników finansowych. Sieć naszych klientów rozciąga się na ponad 20 krajów Europy i obejmuje jednych z czołowych wydawców.

Źródło: Admeta

KONTAKT:

tel. +46(0)31-23-34-50

e-mail: pr@admeta.com

Źródło informacji: PR Newswire

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 30.09.2013, 09:15
Źródło informacji PAP
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ