Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Göteborg (Szwecja), 30 września 2013 r. /PRNewswire/ - Jako wiodący w Europie dostawca technologii obejmujących rozwiązania w zakresie prowadzenia giełdy reklam dostosowanej do potrzeb właściciela (platforma Private Ad Exchange), Admeta ogłosiła dzisiaj, że z dniem 1 października br. nowym dyrektorem generalnym spółki zostanie Alexander Edström. Tym samym firma zwiera szeregi przed uruchomieniem swojej strategii handlowej.
Edström współpracował z Admetą przez ostatnie półtora roku, pełniąc funkcję dyrektora ds. przychodów, a wcześniej piastując stanowisko kierownicze w grupie Meltwater Group. Do chwili obecnej Edström skupiał swoje działania handlowe na spółce Admeta, pozyskując wielu czołowych wydawców na nowych i dotychczasowych rynkach.
"Admeta ceniona jest wśród swoich klientów za jedną z najlepszych w branży kadr inżynierskich i stosowane przez spółkę technologie optymalizacji. Znaleźliśmy się na etapie, gdzie jesteśmy świadomi światowej klasy naszych produktów. Obecnie przyszedł czas, aby udostępnić naszą ofertę szerszemu gronu czołowych wydawców" - stwierdził nowy dyrektor generalny spółki, Alexander Edström.
Mianowanie Edströma nowym dyrektorem generalnym stanowi pierwszy krok na drodze do zwiększenia wysiłków w zakresie wdrażania produktów spółki, głównie na rynkach europejskim oraz północno- i południowoamerykańskim. Dotychczasowy dyrektor generalny, Ola Tiverman, nadal będzie pełnić istotną rolę w nowym zarządzie, na którego czele stanie Alexander, realizując zadania z zakresu badań i rozwoju oraz strategii produktowej w ramach kompetencji dyrektora ds. technicznych.
"Od początku kierowałem rozwojem platformy Private Ad Exchange i bardzo mnie cieszy możliwość skupienia się na utrzymywaniu ciągłej przewagi konkurencyjnej w pogoni za innowacją i jakością" - powiedział Ola Tiverman.
Platforma Private Ad Exchange umożliwia wydawcom zarządzanie sprzedażą reklam i optymalizację dochodów, wykorzystując zwiększone zapotrzebowanie na rozsądne i skuteczne rozporządzanie wydatkami na rynku internetowym. W ciągu ostatnich 8 miesięcy Admeta podwoiła swoją bazę klientów, a liczba optymalizowanych przez nią co miesiąc wyświetleń reklam internetowych wynosi obecnie przeszło 20 miliardów. Rękawicę spółce rzucało już wielu pretendentów do miana lidera w zakresie optymalizacji, jednak jak dotąd Admeta nie przegrała jeszcze w żadnym teście.
Admeta
Admeta jest wiodącym dostawcą technologii z zakresu Private Ad Exchange (giełdy reklam dostosowanych do indywidualnych potrzeb jej właściciela), wykorzystywanych przez czołowych, europejskich wydawców. Jesteśmy niezależnym i doświadczonym dostawcą technologii zajmującym się opracowywaniem oraz obsługą swoich technologii, pozwalając klientom skupić się na optymalizacji dochodów. Od roku 2002 łączymy nieprzeciętne rozwiązania technologiczne z intuicją handlową, usprawniając działalność przedsiębiorstw działających w sieci. Wierzymy, że nowoczesna technologia musi iść w parze z doświadczeniem handlowym i zrozumieniem mechanizmów rynkowych. Stosując autorską, opatentowaną technologię, wspieramy wydawców i reklamodawców w poprawie wyników finansowych. Sieć naszych klientów rozciąga się na ponad 20 krajów Europy i obejmuje jednych z czołowych wydawców.
Źródło: Admeta
KONTAKT:
tel. +46(0)31-23-34-50
e-mail: pr@admeta.com
Źródło informacji: PR Newswire
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 30.09.2013, 09:15 |
Źródło informacji | PAP |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |