Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Göteborg, Szwecja, 27 listopada 2013 roku. /PRNewswire/ - W oparciu o swój produkt, Private Ad Exchange, Admeta oferuje czołowym wydawcom internetowym światowej klasy technologię optymalizacyjną na potrzeby cyfrowej promocji. W ramach umacniania przez spółkę swojej globalnej strategii marketingowej powołała ona Fredrika Johanssona na stanowisko dyrektora ds. finansowych oraz członka Zarządu. Przez ostatnie trzy lata Johansson był prezesem Adbid, spółki podlegającej trzeciemu pod względem wielkości szwedzkiemu wydawcy, grupie Stampen. Spółka korzysta z opracowanych przez Admetę technologii optymalizacji do sprzedaży cyfrowych usług reklamowych opartej na bezpośrednich i pośrednich aukcjach bezpośrednich i pośrednich.
(Zdjęcie: http://photos.prnewswire.com/prnh/20131127/653507)
Mianując Fredrika Johanssona na to stanowisko, Admeta wysyła branży jasny sygnał, że wydawcy są dla niej priorytetem. Tym samym Admeta staje się poważnym pretendentem do czołowej roli w globalnej branży sprzedaży aukcyjnych.
"Bardzo cieszy mnie, że Fredrik dołączył do kierownictwa Admety. Będzie on odgrywał kluczową rolę biznesową w toku dalszego, globalnego rozwoju naszej spółki. Jestem przekonany, że zdobyte przez Fredrika doświadczenie z branży wydawniczej oraz znajomość Admety z perspektywy klienta to fantastyczne połączenie pozwalające w pełni zrozumieć i przekazać wartości, jakimi Admeta kieruje się w relacjach z wydawcami" - powiedział Alexander Edström, prezes Zarządu Admety.
Fredrik Johansson będzie odpowiedzialny zarówno za bieżące kontakty z klientami, jak i nowe obszary sprzedaży w Europie i Ameryce Łacińskiej.
"Będąc klientem Admety już od paru lat, wiem, jak ogromnym potencjałem dysponują jej pracownicy. Pragnę wyrazić nadzieję, że moje doświadczenie z pracy po ‘drugiej stronie’, jako wydawca, nada nowy wymiar rozumieniu potrzeb klientów. Mam przeczucie, że Admeta jest na najlepszej drodze do zdobycia większego udziału w rynku" - powiedział Fredrik Jonahsson, nowy dyrektor ds. finansowych w spółce Admeta.
Admeta to wiodący dostawca rozwiązań optymalizacyjnych przeznaczonych dla najlepszych wydawców z Europy i USA. Już od roku 2002 Admeta łączy zaawansowane technologie z dogłębną wiedzą biznesową, by wspierać podmioty działające w Internecie. Wśród klientów spółki, pochodzących z 20 krajów, znajdują się najznamienitsi europejscy wydawcy.
http://www.admeta.com
Źródło: Admeta.com
KONTAKT:
Alexander Edström
tel. +46 31 23 34 50
Źródło informacji: PR Newswire
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 27.11.2013, 09:00 |
Źródło informacji | PAP |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |