Pobierz materiał i Publikuj za darmo
- Palmisano przeprowadzi kontrolę protokołów oraz strategii prywatności i ochrony danych oraz wyda zalecenia co do możliwych ulepszeń.
- Bloomberg powołuje również Clarka Hoyta, aby ten dokonał weryfikacji relacji pomiędzy Bloomberg News a podmiotami handlowymi spółki.
NOWY JORK (BUSINESS WIRE) - Spółka Bloomberg LP ogłosiła dzisiaj mianowanie Samuela J. Palmisano, byłego prezesa i dyrektora generalnego IBM, na stanowisko niezależnego doradcy w zakresie polityki prywatności spółki oraz norm dotyczących ochrony danych.
Palmisano niezwłocznie rozpocznie weryfikację praktyk i strategii obecnie stosowanych przez spółkę w odniesieniu do danych klientów i informacji użytkowników, łącznie z przeglądem kwestii związanych z dostępem, ostatnio poruszonych przez klientów spółki. Palmisano wyda zalecenia oraz zaproponuje wprowadzenie ulepszeń w zakresie tych praktyk i strategii, w tym również dokona niezależnej weryfikacji systemów i procedur spółki. Palmisano podlega Zarządowi firmy Bloomberg.
W celu zapewnienia wsparcia dla Palmisano i spółki w zakresie realizacji zadań związanych z przeglądem danych i ochroną prywatności, sformułowaniem zaleceń oraz wdrożeniem zalecanych ulepszeń, Zarząd zaangażował firmę Hogan Lovells oraz Promontory Financial Group. Jeśli zajdzie taka potrzeba, pozyskiwani będą dodatkowi specjaliści.
Daniel L. Doctoroff, dyrektor generalny i prezes Bloomberg, stwierdził: "Zaufanie naszych klientów jest dla nas najważniejsze. Kiedy jeden z klientów zwrócił nam uwagę na te kwestie, przeprosiliśmy za nasz błąd i podjęliśmy natychmiastowe działania, do których należało między innymi powołanie wewnętrznego specjalisty ds. zgodności danych klientów. Chcemy jednak pójść dalej i skorzystać z pomocy najlepszych w swojej dziedzinie niezależnych ekspertów, abyśmy mogli uzyskać nową jakość w zakresie ochrony prywatności i bezpieczeństwa danych. Ta kontrola zostanie przeprowadzona sprawnie, uważnie i dokładnie".
Ponadto Bloomberg ogłosił dzisiaj, że Clark Hoyt, do dzisiaj pełniący funkcję redaktora prowadzącego (editor-at-large) Bloomberg News, a poprzednio redaktor reprezentujący interesy czytelników (tzw. public editor) w "The New York Times", przeprowadzi kontrolę relacji pomiędzy Bloomberg News a podmiotami handlowymi spółki, łącznie ze strategiami dotyczącymi prywatności i ochrony danych, oraz wyda zalecenia wynikające z tej kontroli. Hoyt uzyska dostęp do wszelkich potrzebnych zasobów i będzie podlegał Danielowi L. Doctoroff.
"Zależy nam na uzyskaniu jak najlepszych zaleceń od ekspertów cieszących się w swoich dziedzinach nienaganną reputacją" - stwierdził Peter T. Grauer, prezes Bloomberg. "Sam Palmisano jest ekspertem w kwestiach związanych z technologią i wykorzystaniem danych; poprowadził rozwój firmy IBM od produkcji komputerów do wspierania klientów w korzystaniu technologii celem sprostania wyzwaniom biznesowym. Clark Hoyt jest świetnym dziennikarzem i bezstronnym recenzentem. Jego doświadczenie w "The New York Times" na stanowisku public editor oraz wiedza na temat spółki Bloomberg również będą dla nas przydatne. Wraz z naszymi klientami i innymi podmiotami zamierzamy zaangażować się w ten proces, aby zapewnić jak najlepszą realizację zaleceń zaangażowanych przez nas ekspertów".
Informacje o Samuelu J. Palmisano
Sam Palmisano jest byłym dyrektorem generalnym firmy IBM - stanowisko to zajmował do stycznia 2012 roku. Pełnił również funkcję prezesa spółki do września 2012 roku. Awansował na stanowisko dyrektora generalnego w marcu 2002 roku, a z dniem 1 stycznia 2003 roku został mianowany prezesem. Pod jego przewodnictwem firma IBM osiągnęła rekordowe wyniki finansowe, przeszła transformację w kierunku przedsiębiorstwa zintegrowanego globalnie i wprowadziła inicjatywę "Mądrzejszy Świat". Palmisano jest członkiem Zarządu ExxonMobil i American Express. Zasiada również w Zarządzie Bloomberg Philanthropies.
Informacje o Clarku Hoyt
Przed objęciem omawianej funkcji, Hoyt był redaktorem prowadzącym Bloomberg News. Przed dołączeniem do zespołu Bloomberg w 2010 roku, Hoyt przez trzy lata pełnił funkcję rzecznika interesów czytelników. Wcześniej przez 38 lat pracował w Knight Ridder Newspapers na różnych stanowiskach reporterskich i redaktorskich, w tym między innymi jako korespondent krajowy w Waszyngtonie, redaktor działu biznesowego Detroit Free Press, szef biura w Waszyngtonie i wicedyrektor ds. informacji, a także główny specjalista ds. informacji. Hoyt, wraz z Robertem S. Boydem, otrzymał nagrodę Pulitzera za działalność reporterską w kraju.
Informacje o Promontory Financial Group
Promontory to zajmująca czołową pozycję na rynku firma zajmująca się konsultingiem w zakresie strategii, zarządzania ryzykiem, prywatności, bezpieczeństwa danych i zgodności z regulacjami prawnymi, której działalność koncentruje się na sektorze usług finansowych. Specjaliści z Promontory, którym przewodniczy Eugene A. Ludwig, założyciel i dyrektor generalny, były rewident ds. waluty USA, posiadają dogłębną i różnorodną wiedzę na temat danych i prywatności. Specjaliści z Promontory, zatrudnieni w piętnastu oddziałach w Ameryce Północnej, Europie, Azji, Australii oraz na Bliskim Wschodzie, świadczą wsparcie dla klientów w ponad 50 krajach na sześciu kontynentach. Podmioty stowarzyszone Promontory uzupełniają globalny zasięg spółki poprzez zapewnianie rozwiązań z zakresu technologii zapewniania zgodności, sprawozdawczości, finansowania i dotacji.
Informacje o Hogan Lovells
Hogan Lovells to firma prawnicza o globalnym zasięgu, która wspiera korporacje, instytucje finansowe i podmioty rządowe w szerokim spektrum istotnych kwestii biznesowych i prawnych w kraju i na świecie. Firma zatrudnia ponad 2 500 prawników w ponad 40 oddziałach w Stanach Zjednoczonych, Europie, Ameryce Łacińskiej, na Bliskim Wschodzie i w Azji. Hogan Lovells może poszczycić się praktyką z zakresu zarządzania prywatnością i informacjami, będąc przy tym w światowej czołówce pod względem prezentowanego doświadczenia oraz zasięgu obejmującego Stany Zjednoczone, Unię Europejską i Azję.
Informacje o Bloomberg LP
Bloomberg, globalny lider w zakresie informacji i wiadomości z dziedziny biznesu i finansów, zapewnia wpływowym decydentom znaczącą przewagę dzięki połączeniu z dynamiczną siecią łączącą w sobie dostęp do informacji, ludzi i pomysłów. Atutem firmy jest dostarczanie danych, informacji i analiz za pośrednictwem innowacyjnych technologii w sposób szybki i dokładny, co stanowi podstawę działalności serwisu Bloomberg Professional(R), który w czasie rzeczywistym dostarcza informacje finansowe do ponad 315 000 subskrybentów na całym świecie. Rozwiązania biznesowe Bloomberg opierają się na głównym atucie firmy, jakim jest wykorzystanie technologii w celu umożliwienia klientom dostępu do danych i informacji oraz ich łączenia, rozprowadzania i zarządzania nimi w organizacjach w sposób bardziej wydajny i skuteczny.
Źródło: Bloomberg LP
KONTAKT:
Bloomberg LP
Media
Stany Zjednoczone
Ty Trippet
tel. +1-212-617-2443
e-mai: ttrippet@bloomberg.net
lub
EMEA
Catrin Thomas
tel. +44 7917 000 808
e-mail: cthomas106@bloomberg.net
lub
APAC
Debbie Liew
tel. +65 6212-1166
e-mail: dliew2@bloomberg.net
Źródło informacji: Business Wire
Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 20.05.2013, 14:07 |
Źródło informacji | PAP |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |