Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Od 1 marca 2014 roku, europejski usługodawca outsourcingowy Competence Call Center działa poza Niemcami, Francją, Austrią, Rumunią, Szwajcarią, Słowacją i Turcja również w Polsce. Gdańsk, portowe miasto nad Morzem Bałtyckim, jest lokalizacją najnowszego oddziału CCC.
"Wielkość rynku, znakomity wzrost gospodarczy i bardzo dobry poziom wykształcenia ludności przemawiają za tym atrakcyjnym ośrodkiem gospodarczym w Polsce" - mówi CEO Christian Legat o najnowszej ekspansji CCC. - Miasto Gdańsk jest bardzo ważnym węzłem komunikacyjnym w północnej Polsce. Jego dogodna lokalizacja z doskonałym połączeniem, łącznie 28 uczelni w regionie, a także doskonałe umiejętności językowe są przekonującymi argumentami".
Polska jest szóstym co do wielkości krajem Unii Europejskiej. W gdańskiej aglomeracji mieszka ponad 1,2 miliona osób.
Poza językiem polskim, w Gdańsku dostępna jest w szczególności bardzo dobra znajomość języka niemieckiego, angielskiego i rosyjskiego. Podobnie dostępna jest znajomość języków skandynawskich, w szczególności ze względu na historyczne powiązania z Danią, Szwecją i Norwegią.
"W Gdańsku startujemy z istniejącymi klientami na rynku lokalnym i międzynarodowym. Ponadto, w nadchodzących miesiącach, będziemy koncentrowali się na krajach skandynawskich, a także na rynku niemieckim. W marcu rozpoczniemy budowę zespołu operacyjnego, złożonego z 200 pracowników w oddziale w Gdańsku. Nasze biuro znajduje się w ultranowoczesnym budynku Olivia Business Centre i oferuje doskonałe warunki infrastrukturalne dla naszych usług o wysokiej jakości" - dodaje COO Ulf Herbrechter.
Inwestycje CCC w Polsce wspiera "Invest in Pomerania", regionalna inicjatywa, która pomaga w zakładaniu spółek zagranicznych w Polsce.
"Fakt, że CCC podejmuje teraz działalność w Trójmieście, potwierdza rosnące zainteresowanie i silną pozycję naszego regionu w inwestowaniu w Shared Service Center. Jest to wynik przemyślanych strategii i inicjatyw Invest in Pomerania, które sprawiają, że nasza lokalizacja staje się atrakcyjna dla nowych inwestorów w zakresie obsługi klienta, zwłaszcza w regionie niemieckojęzycznym i skandynawskim. Trójmiasto oferuje wysokiej klasy absolwentów ze znajomością kilku języków obcych, jak język niemiecki, języki skandynawskie i wiele innych" - mówi Mieczysław Struk, Marszałek Województwa Pomorskiego.
"Decyzja inwestora potwierdza również, że Gdańsk jest oceniany przez sektor BPO jako konkurencyjna lokalizacja w porównaniu do innych w Polsce, jak i na całym świecie" - mówi Paweł Adamowicz, Prezydent Gdańska. - Serdecznie gratulujemy wyboru Gdańska jako Państwa nowej lokalizacji. Jestem przekonany, że Państwa oferty zatrudnienia będą bardzo mile widziane na lokalnym runku pracy" - dodaje.
Competence Call Center
Competence Call Center oferuje w dwunastu lokalizacjach w ośmiu krajach rozwiązania contact center na najwyższym poziomie - w dodatku w ponad 28 językach. Obsługując przychodzące połączenia telefonicznie, kampanie wychodzące i pisemną komunikacje z klientem, CCC korzysta z ponad 15-letniego doświadczenia w branży contact center. 42 międzynarodowe nagrody i certyfikaty w ramach EN 15838, ISO 9001 i ISO 10002 potwierdzają wysokie standardy jakości w Competence Call Center.
Informacja dostępna pod adresem: http://www.ots.at/presseaussendung/OBS_20140210_OBS0011
KONTAKT:
Competence Call Center
Marianne Rutrecht
Public Relations
tel. 0043 1 811 22-7703
e-mail: Marianne.Rutrecht@yourccc.com
www.yourccc.com
Źródło informacji: APA-OTS
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 10.02.2014, 17:58 |
Źródło informacji | PAP |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |