Newsletter

Competence Call Center wchodzi na nowy rynek i otwiera podwoje swojej 12. międzynarodowej placówki w Gdańsku

10.02.2014, 17:58aktualizacja: 10.02.2014, 17:58

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Od 1 marca 2014 roku, europejski usługodawca outsourcingowy Competence Call Center działa poza Niemcami, Francją, Austrią, Rumunią, Szwajcarią, Słowacją i Turcja również w Polsce. Gdańsk, portowe miasto nad Morzem Bałtyckim, jest lokalizacją najnowszego oddziału CCC.

"Wielkość rynku, znakomity wzrost gospodarczy i bardzo dobry poziom wykształcenia ludności przemawiają za tym atrakcyjnym ośrodkiem gospodarczym w Polsce" - mówi CEO Christian Legat o najnowszej ekspansji CCC. - Miasto Gdańsk jest bardzo ważnym węzłem komunikacyjnym w północnej Polsce. Jego dogodna lokalizacja z doskonałym połączeniem, łącznie 28 uczelni w regionie, a także doskonałe umiejętności językowe są przekonującymi argumentami".

Polska jest szóstym co do wielkości krajem Unii Europejskiej. W gdańskiej aglomeracji mieszka ponad 1,2 miliona osób.

Poza językiem polskim, w Gdańsku dostępna jest w szczególności bardzo dobra znajomość języka niemieckiego, angielskiego i rosyjskiego. Podobnie dostępna jest znajomość języków skandynawskich, w szczególności ze względu na historyczne powiązania z Danią, Szwecją i Norwegią.

"W Gdańsku startujemy z istniejącymi klientami na rynku lokalnym i międzynarodowym. Ponadto, w nadchodzących miesiącach, będziemy koncentrowali się na krajach skandynawskich, a także na rynku niemieckim. W marcu rozpoczniemy budowę zespołu operacyjnego, złożonego z 200 pracowników w oddziale w Gdańsku. Nasze biuro znajduje się w ultranowoczesnym budynku Olivia Business Centre i oferuje doskonałe warunki infrastrukturalne dla naszych usług o wysokiej jakości" - dodaje COO Ulf Herbrechter.

Inwestycje CCC w Polsce wspiera "Invest in Pomerania", regionalna inicjatywa, która pomaga w zakładaniu spółek zagranicznych w Polsce.

"Fakt, że CCC podejmuje teraz działalność w Trójmieście, potwierdza rosnące zainteresowanie i silną pozycję naszego regionu w inwestowaniu w Shared Service Center. Jest to wynik przemyślanych strategii i inicjatyw Invest in Pomerania, które sprawiają, że nasza lokalizacja staje się atrakcyjna dla nowych inwestorów w zakresie obsługi klienta, zwłaszcza w regionie niemieckojęzycznym i skandynawskim. Trójmiasto oferuje wysokiej klasy absolwentów ze znajomością kilku języków obcych, jak język niemiecki, języki skandynawskie i wiele innych" - mówi Mieczysław Struk, Marszałek Województwa Pomorskiego.

"Decyzja inwestora potwierdza również, że Gdańsk jest oceniany przez sektor BPO jako konkurencyjna lokalizacja w porównaniu do innych w Polsce, jak i na całym świecie" - mówi Paweł Adamowicz, Prezydent Gdańska. - Serdecznie gratulujemy wyboru Gdańska jako Państwa nowej lokalizacji. Jestem przekonany, że Państwa oferty zatrudnienia będą bardzo mile widziane na lokalnym runku pracy" - dodaje.

Competence Call Center

Competence Call Center oferuje w dwunastu lokalizacjach w ośmiu krajach rozwiązania contact center na najwyższym poziomie - w dodatku w ponad 28 językach. Obsługując przychodzące połączenia telefonicznie, kampanie wychodzące i pisemną komunikacje z klientem, CCC korzysta z ponad 15-letniego doświadczenia w branży contact center. 42 międzynarodowe nagrody i certyfikaty w ramach EN 15838, ISO 9001 i ISO 10002 potwierdzają wysokie standardy jakości w Competence Call Center.

Informacja dostępna pod adresem: http://www.ots.at/presseaussendung/OBS_20140210_OBS0011

KONTAKT:

Competence Call Center

Marianne Rutrecht

Public Relations

tel. 0043 1 811 22-7703

e-mail: Marianne.Rutrecht@yourccc.com

www.yourccc.com

Źródło informacji: APA-OTS

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 10.02.2014, 17:58
Źródło informacji PAP
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ