Newsletter

Czy sprzęt ma znaczenie w fotografii stockowej? Recenzje 5 topowych aparatów na depositphotos

22.03.2018, 13:37aktualizacja: 22.03.2018, 13:37

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Nikon D800
Nikon D800
Czy cierpisz na "syndrom chomikowania sprzętu"? To jest ta częsta myśl stale obecna z tyłu głowy, że nowy sprzęt fotograficzny pomoże ci stworzyć jeszcze lepsze zdjęcia. Możesz kupić cały najdroższy sprzęt dostępny na rynku, ale to nigdy nie wypełni pustki.

Ważnym pytaniem, które stawiamy brzmi tak - czy sprzęt ma znaczenie w fotografii stockowej? Niezależnie od Twojej przeszłości i poziomu doświadczenia, czy sprzęt ma wpływ na twoje prace?

Na podstawie krótkiego eksperymentu widzimy, że zdolność do komunikowania się i prowadzenia modeli tak, żeby skomponować obraz opowiadający historię, przewyższa jakikolwiek profesjonalny sprzęt. Aparaty, których użyto do tego eksperymentu to Canon 50 Mark IV i Canon Rebel t3i. Pierwszy z nich kosztuje 3299 USD (razem z obiektywem to około 5000 USD), a drugi kosztuje 500 USD i mniej.

Najbardziej uderzającą częścią tego eksperymentu było to, że niewiele można było powiedzieć na temat jakości zdjęć, ale było oczywiste, że koncepcja artystyczna ma wpływ na jakość fotografii.

Czy sprzęt ma znaczenie w fotografii stockowej?

Jest powszechnym nieporozumieniem, że najlepszej klasy sprzęt jest kluczowym dla osiągnięcia sukcesu w fotografii stockowej. W pewnych warunkach może tak być. Na przykład, jeśli potrzebujesz obrazów w bardzo wysokiej rozdzielczości na duże billboardy lub do drukowanych magazynów. Najlepszy sprzęt jest też kluczowy przy szczególnych rodzajach fotografii, jak sportowa i zdjęcia dzikiej natury.

Źródło

Pl.Depositphotos.com

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji 22.03.2018, 13:37
Źródło informacji Depositphotos
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ