Pobierz materiał i Publikuj za darmo
NOWY JORK, 23 kwietnia 2014 r. /PRNewswire/ - Z zasobów serwisu będą mogli korzystać jedynie zarejestrowani użytkownicy. Członkostwo kosztuje 10 dolarów miesięcznie, a każdy nowy członek otrzymuje pierwsze 10 obrazów w wysokiej rozdzielczości i na licencji royalty-free za darmo. Każde kolejne zdjęcie - jak wskazuje nazwa serwisu - kosztuje 1 dolara. To pierwszy duży dostawca zdjęć z tak korzystnym modelem rozliczeniowym - bez konieczności zakupu trudnych do zrozumienia kredytów i subskrypcji na zasadzie "wykorzystaj albo strać".
Dollar Photo Club powstał z myślą o agencjach reklamowych, wydawcach i projektantach, ale - w celu zapewnienia najwyższej jakości usług - dostęp do zasobów serwisu będą mieć jedynie wskazani członkowie. Klub będzie oferować wybranym, dużym klientom dostęp do treści premium, specjalne promocje Dollar Photo Club, a także oferty i specjalne promocje wybranych partnerów.
Zdaniem prezesa Dollar Photo Club, Olega Tscheltzoffa, istnieje potrzeba uproszczenia usług w branży zdjęć stockowych: "Klienci są zaplątani w abonamentach, których nie potrzebują, nie wykorzystują, ani nawet nie rozumieją. Struktury cenowe stały się niesfornym bałaganem, który musi zostać zredukowany i uproszczony dla dobra klientów - nie spółek czy akcjonariuszy. Większość ofert abonamentowych finalnie jest marnotrawiona. Stworzyliśmy więc Dollar Photo Club, który oferuje bezpośredni dostęp do ponad 27 milionów profesjonalnych obrazów za 1 dolara, w ramach jednej niskiej opłaty miesięcznej. Klienci Dollar Photo Club płacą dokładnie za to, czego używają, zawsze w cenie 1 dolara".
Potencjalni członkowie mogą ubiegać się o członkostwo, odwiedzając stronę internetową: http://www.dollarphotoclub.com.
Dollar Photo Club
Dollar Photo Club to unikalny i nowy serwis w branży stocków zdjęciowych sygnowany marką Fotolia. Dzięki bardzo czytelnej i prostej ofercie - 1 dolar za 1 zdjęcie - jest konkurencyjny w stosunku do każdego kosztownego i skomplikowanego modelu płatności. Zawsze 1 dolar za zdjęcie, zawsze w najwyższej rozdzielczości. Dollar Photo Club został stworzony z myślą o najbardziej kreatywnych, pełnych pasji i poważnych użytkownikach zdjęć stockowych oraz profesjonalnych agencjach reklamowych. Członkostwo w Dollar Photo Club jest ściśle ograniczone i wymaga formalnego wniosku i uwierzytelnienia. Tylko zatwierdzeni członkowie będą mieć dostęp do 27 milionów zdjęć premium oraz 150 000 obrazów dodawanych do bazy każdego tygodnia, jak również wybranych korzyści i ofert od wartościowych partnerów. Serwis Dollar Photo Club jest dostępny w 13 językach.
Informacje dodatkowe o banku zdjęć Fotolia
Fotolia, wiodący w Europie bank zdjęć typu microstock, z siedzibą w Nowym Yorku, dostarcza swoje usługi dla klientów 23 krajów i regionów, w 15 różnych językach. Posiadając w swoich zasobach wybór ponad 28 milionów obrazów cyfrowych i klipów wideo, Fotolia oferuje jedną z największych na świecie baz obrazów cyfrowych wysokiej jakości. Ponad 4,7 miliona osób wybiera serwis Fotolia jako źródło zdjęć, ilustracji, grafik wektorowych i wideo HD royalty-free w przystępnej cenie. Wraz z pojawieniem się Kolekcji Infinite, Fotolia stała się pierwszym ogólnoświatowym microstockiem oferującym obrazy pochodzące od profesjonalnych agencji, jak i artystów niezależnych. Przywództwo serwisu Fotolia w sektorze obrazów cyfrowych jest rozpoznawalne poprzez szeroką współpracę, m.in. z Associated Press.
Dołącz do serwisu Fotolia na Facebooku i Twitterze.
Żródło: Dollar Photo Club
Kontakt dla mediów w Polsce:
Beata Jaroszewska
Dyrektor Operacyjny Fotolia
tel. +48 (22) 389 70 52
e-mail: beata@fotolia.com
-
Agencja PR:
Karolina Szaflarska
tel. + 48 (22) 428 27 82
e-mail: karolina.szaflarska@globalbrand.pl
Żródło informacji: PR Newswire
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 23.04.2014, 11:47 |
Źródło informacji | PAP |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |