Newsletter

Domy Pełne Śmiechu. Kampania społeczna dedykowana dzieciom i młodzieży z ośrodków wychowawczych już trwa

01.08.2016, 15:53aktualizacja: 01.08.2016, 15:53

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Domy Pełne Śmiechu
Domy Pełne Śmiechu

"Nie wszystkie dzieci mają dni wypełnione radością" - mówi Anna Gorzawska, prezes Fundacji "Bliżej Szczęścia" w spocie promującym nową kampanię społeczną. Jej celem jest spełnienie dziecięcych marzeń i wywołanie pozytywnych emocji - radości szczęścia i uśmiechu. Wspólna inicjatywa spółki Pośrednictwo Finansowe "KREDYTY-Chwilówki" i tyskiej fundacji obejmie placówki opiekuńczo-wychowawcze w całej Polsce. Na mapie pomocy znajduje się m.in. Sosnowiec, Wieliczka i Łodź.

Kampania wystartowała w czerwcu tego roku. Cel tej inicjatywy społecznej jest jasno sprecyzowany - spełnienie dziecięcych marzeń i potrzeb. Radość i nieskrępowane chwile beztroskiej zabawy nie są udziałem wszystkich dzieci, stąd pomysł na zorganizowaną akcję społeczną skierowaną do placówek i ośrodków wychowawczych w całej Polsce. "Chcemy podarować podopiecznym choć jeden dzień szaleństwa, dobrej zabawy i szczerego uśmiechu" - podkreśla Anna Gorzawska.

Na wyjątkowej mapie wsparcia znalazły się ośrodki z mniejszych i większych miejscowości w Polsce: Sosnowiec, Polkowice, Wieliczka, Szczutowo, Bodzew, Zabrze, Łodź, Tychy, Zawiercie i Kęty. Ich wybór był podyktowany szczególnymi, wpisującymi się w idee kampanii, potrzebami wychowanków. Udzielenie wsparcia przybiera różną formę. W ramach kampanii organizatorzy kupili już sprzęt sportowy dla dzieci z Zespołu Opiekuńczo-Wychowawczego nr 3 w Sosnowcu, wsparli organizację festynu dla dzieci z Placówki Socjalizacyjnej Skarbek w Polkowicach i sfinansowali wyjazd podopiecznym Domu Dziecka w Szczutowie do parku rozrywki - Energylandii.

Ośrodki opiekuńcze i wychowawcze zapewniają swoim wychowankom podstawową opiekę - mieszkanie, wyżywienie i edukację. Zaspokojenie najważniejszych potrzeb dzieci sprawia, że budżety takich placówek są mocno ograniczone. Na przyjemności i realizację dziecięcych marzeń często brakuje funduszy. Potwierdza to Nina Gąsiorowska, dyrektor Domu Dziecka w Szczutowie. Placówka jest jednym z uczestników kampanii "Domy Pełen Śmiechu". Marzeniem wychowanków był wyjazd do jednego z parków rozrywki w Polsce - Energylandii. "Koszty wyjazdu są spore. To wynajęcie autokaru i duża odległość do pokonania. Nie byłoby nas na to stać" - twierdzi.

Organizatorem kampanii jest tyska Fundacja "Bliżej Szczęścia" i spółka Pośrednictwo Finansowe "KREDYTY-Chwilówki". Firma od 9 lat funkcjonuje na rynku finansowym. Główną domeną jej działania jest pośrednictwo w udzielaniu krótko i długoterminowych pożyczek, a także kredytów gotówkowych i konsolidacyjnych. Spółka prowadzi biznes społecznie odpowiedzialny współorganizując akcje i inicjatywy charytatywne; realizuje też działalność sponsorską skupiną wokół drużyn i wydarzeń o charakterze sportowym.

Do kampanii można się przyłączyć w bardzo prosty sposób. Wystarczy śledzić jej losy i udostępniać materiały za pośrednictwem mediów społecznościowych - Twittera i Facebooka.

Informacje o kampanii i poszczególnych akcjach można znaleźć na stronie: www.domypelnesmiechu.pl i Facebooku: www.facebook.com/DomyPelneSmiechu

Te emocje są warte twojego czasu. Obejrzyj film.

KONTAKT:

Jarosław Szczygielski

tel. kom. +48 784 989 954

e-mail: j.szczygielski@kredyty-chwilowki.pl

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji 01.08.2016, 15:53
Źródło informacji Pośrednictwo Finansowe "KREDYTY-Chwilówki"
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ