Newsletter

G-Star RAW ogłasza zawarcie umowy licencyjnej z Marchon Eyewear

01.03.2013, 17:06aktualizacja: 01.03.2013, 17:06

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

MELVILLE, NOWY JORK - (BUSINESS WIRE) - Spółka G-Star RAW ogłosiła dziś zawarcie umowy licencyjnej z Marchon Eyewear Inc., zgodnie z którą Marchon otrzyma prawo do produkcji i dystrybucji artykułów optycznych sygnowanych marką G-Star. Pierwsze dostawy rozpoczną się w październiku 2013 roku.

G-Star to nowoczesna marka odzieży dżinsowej, która w swej działalności kieruje się hasłem "Po prostu produkt", stawiając na kunszt i innowacyjność wykonania. To właśnie G-Star opracowała koncepcję trójwymiarowego dżinsu, a jednocześnie postawiła na prostotę i naturalność tego materiału. Charakterystyczne dla tej marki podejście do produkcji i projektowania wykracza poza odzież dżinsową, obejmując także inne, podstawowe elementy odzieży, obuwie oraz dodatki do ubioru.

W oparciu o specjalistyczną wiedzę obydwu tych spółek, ich współpraca wniesie do branży artykułów optycznych nowe spojrzenie i pozwoli zaprezentować innowacyjne produkty optyczne i przeciwsłoneczne oznaczone oryginalnym znakiem G-Star.

Jak mówi Jos van Tilburg, prezes Zarządu G-Star: "To wyjątkowy dzień dla naszej marki. Bardzo się cieszymy, mogąc podjąć współpracę z Marchon, której wiedza i doświadczenie pozwolą nam wykorzystać filozofię projektowania G-Star na rynku artykułów optycznych".

Claudio Gottardi, dyrektor i prezes Zarządu Marchon, powiedział: "Umowa licencyjna z G-Star stanowi kolejne znaczące osiągnięcie w historii ciągłego rozwoju naszej firmy. G-Star to budząca szacunek marka, której dorobek jest naprawdę imponujący. Charakterystyczny wygląd jej produktów oraz ich wysoka jakość i kunszt wykonania korespondują z zasadami wyznawanymi przez Marchon. Pragniemy kontynuować współpracę oraz zwiększać wartość marki i naszą obecność na rynkach całego świata".

G-Star

Już od roku 1989 r. G-Star RAW to pionier na rynku odzieży dżinsowej. W swej filozofii marka ta kieruje się hasłem "Po prostu produkt", stawiając na kunszt i innowacyjność dżinsu. Podejście to zapewniło G-Star ustaloną pozycję w swojej branży - spółka posiada 6 500 sklepów firmowych w 68 krajach. Oprócz dżinsowej odzieży męskiej i damskiej oraz dodatków do ubioru, G-Star oferuje również obuwie dystrybuowane przez licencjonowanego partnera. Więcej informacji o G-Star RAW znaleźć można na stronie: http://www.g-star.com.

Marchon Eyewear Inc.

Marchon Eyewear Inc. to jeden z największych na świecie producentów i dystrybutorów wysokiej jakości produktów optycznych, w tym okularów przeciwsłonecznych. Firma sprzedaje swoje produkty sygnowane prestiżowymi markami, w tym: Calvin Klein Collection, ck Calvin Klein, Calvin Klein Jeans, Chloé, Diane von Furstenberg, Dragon Alliance, Emilio Pucci, Fendi, Flexon(R), Jil Sander, Karl Lagerfeld, Lacoste, Michael Kors, Nautica, Nike, Nine West, Salvatore Ferragamo, Sean John oraz Valentino. Marchon, której siedziba główna znajduje się w Nowym Jorku, a oddziały w Amsterdamie, Hongkongu, Tokio i Wenecji, dystrybuuje swoje produkty za pośrednictwem szeregu lokalnych punktów sprzedaży realizujących przeszło 80 000 transakcji w ponad 100 krajach.

KONTAKT:

G-Star Raw

Jolanda Smit

tel. +31 20 567 7000

e-mail: jolanda-smit@g-star.com

-

Marchon Eyewear, Inc.

Robert Schienberg

tel. +1 631-629-3200

e-mail: rschienberg@marchon.com

Źródło informacji: Business Wire

Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 01.03.2013, 17:06
Źródło informacji PAP
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ