Newsletter

Grey Group ogłasza utworzenie Excentric Grey w Portugalii

25.07.2013, 13:23aktualizacja: 25.07.2013, 13:23

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

NOWY JORK, 25 lipca 2013 r. /PRNewswire/ - Grey Group ogłosiła dzisiaj fuzję Grey Portugal z agencją interaktywną Excentric, która doprowadziła do utworzenia nowej portugalskiej agencji ExcentricGrey z siedzibą w Lizbonie.

Nową, większą agencją oferującą pełny zakres usług pokieruje w Portugalii współzałożyciel Excentric, Miguel Figueiredo. Nowym dyrektorem kreatywnym będzie Be Vaz Mena, z kolei Joao Rosa zostanie dyrektorem ds. cyfrowych. Joao Bordalo, jeden z pionierów technologii internetowych w Portugalii, obejmie stanowisko dyrektora ds. innowacji.

Zatrudniająca ponad 70 profesjonalistów i obsługująca przeszło 100 klientów agencja ExcentricGrey zapewni pełną gamę usług marketingowych, w tym działania kreatywne, strategiczne, realizacje technologii i zarządzanie mediami społecznościowymi.

David Patton, prezes i dyrektor generalny Grey EMEA (region Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki) oświadczył: "Nasza fuzja jest kontynuacją strategii spółki Grey w zakresie wzmacniania i poszerzania swoich możliwości w mediach cyfrowych na wszystkich naszych rynkach. Cieszę się, że połączyliśmy siły z Excentric, która należy do najbardziej dynamicznych i największych agencji interaktywnych w Portugalii. Nowa agencja to przyszłość portugalskiego rynku, na którym będzie się w zdecydowany sposób wyróżniać, co z pewnością przyciągnie uwagę społeczności marketingowej".

"To więcej niż tylko fuzja - mamy do czynienia z całkiem nowym początkiem dla portugalskiej branży reklamowej. Połączenie to zwiastuje nadchodzącą rewolucję dla wszystkich agencji interaktywnych, reklamowych i innych. Przejście na nowe media wymaga ogromnych umiejętności w wielu dziedzinach jednocześnie, jesteśmy jednak przekonani, że wspólna decyzja naszej firmy i Grey to właściwy krok w przyszłość" - powiedział Miguel Figueiredo.

Grey 

Grey jest siecią reklamową należącą do Grey Group. Grey Group zalicza się do największych na świecie firm komunikacyjnych. Jej spółką dominującą jest WPP (NASDAQ: WPPGY). Pod hasłem "Grey Famously Effective Since 1917" ("Grey - słynna skuteczność od 1917 r."), agencja obsługuje renomowanych klientów, wśród których jest wiele firm znanych na całym świecie: Procter & Gamble, GlaxoSmithKline, Diageo, Darden Restaurants, Pfizer, Canon, 3M, NFL, Boehringer Ingelheim, Marriott Hotels & Resorts oraz T.J. Maxx (http://www.grey.com).

 

Excentric 

Spółka Excentric, założona w 2006 r. w Lizbonie, jest jedną z najbardziej wyspecjalizowanych agencji marketingu interaktywnego w Portugalii. Jej działalność obejmuje planowanie, opracowywanie projektów, generowanie ruchu, tworzenie treści, optymalizację inwestycji i ocenę rentowności dla rynku portugalskiego. Wśród klientów spółki są m.in. Millennium BCP, Sonaecom, Unitel oraz EDPr (http://www.excentric.pt).

Źródło: Grey

KONTAKT:

Owen Dougherty

tel. +1-212-546-2551

e-mail: odougherty@grey.com

Źródło informacji: PR Newswire

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 25.07.2013, 13:23
Źródło informacji PAP
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ