Newsletter

Grudziądz: W nowej odsłonie

28.09.2021, 16:57aktualizacja: 28.09.2021, 16:59

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Fot. Logo
Fot. Logo
Budowa silnej i pozytywnej marki Grudziądza, szersza promocja walorów Miasta oraz skuteczne działania informacyjne o sprawach ważnych dla Mieszkańców to najważniejsze cele przygotowanych przez Urząd Miejski Grudziądza zmian w obszarze komunikacji społecznej i identyfikacji wizualnej, które zostały przedstawione 27 września.

- Grudziądz to miasto o wyjątkowej historii, wspaniałej tradycji oraz wielkim potencjale rozwojowym. To miasto budowane od ponad 730 lat przez naszych przodków, piszących tę wyjątkową historię, a dziś tworzone przez nas wszystkich, którzy kochają Grudziądz. Czas pokazać naszą dumę, czas pokazać możliwości Grudziądza, czas pokazać, że to miasto otwarte! Miasto otwarte na turystów, otwarte na inwestorów, na nowych mieszkańców. Miasto otwarte na przyszłość, na innowacje, na sukces! – mówi Prezydent Grudziądza Maciej Glamowski.

Trwające od kilku miesięcy w Urzędzie Miejskim prace, realizowane we współpracy z instytucjami i spółkami miejskimi, zaowocowały opracowaniem koncepcji zmian w identyfikacji wizualnej Miasta i jego jednostek oraz zasad prowadzenia działań informacyjno-promocyjnych. Dziś, 27 września, odbyła się robocza prezentacja wypracowanych zmian dla spółek i instytucji miejskich, podczas której przedstawiono plan wdrożenia zmian i najważniejsze założenia. W spotkaniu z udziałem Prezydenta Grudziądza Macieja Glamowskiego wzięli udział przedstawiciele kilkunastu instytucji i spółek miejskich. Przygotowane zmiany będą sukcesywnie wprowadzane już od początku przyszłego miesiąca.

- Integracja działań, kooperacja jednostek miejskich i spójność komunikacji społecznej to kluczowe warunki budowy silnej marki naszego Miasta. Mamy wiele walorów, spółki i jednostki miejskie pracują w różnych obszarach na poprawę jakości życia w naszym mieście i możemy pochwalić się wieloma sukcesami. Oczywiście jeszcze wiele pracy przed nami, aby każda Mieszkanka i każdy Mieszkaniec odczuwali pozytywne zmiany i codzienną dumę z Grudziądza, ale ważne, abyśmy wszyscy dokładali swoje cegiełki do tej pracy na rzecz rozwoju Miasta i abyśmy potrafili o tym mówić jednym głosem. Pokażmy wspólnie, że Grudziądz to miasto otwarte na rozwój i na pozytywne zmiany – podkreśla koordynująca projekt nowej wizualizacji i promocji marki Miasta Małgorzata Kosińska, Prezes Zarządu Grudziądzkiego Holdingu Komunalnego.

Szczegóły projektu znajdują się tutaj.

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji 28.09.2021, 16:57
Źródło informacji Grudziądz
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ