Newsletter

Heartbeat Experts poszerza bazę klientów o firmy farmaceutyczne działające na rynkach wschodzących

13.12.2012, 13:26aktualizacja: 13.12.2012, 13:26

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

NOWY JORK - (BUSINESS WIRE) - Heartbeat Experts, światowy lider w dziedzinie rozwiązań z zakresu zarządzania relacjami z interesariuszami przeznaczonych dla branży life sciences, poinformował dzisiaj o wzroście przychodów i poszerzeniu bazy klientów w takich krajach jak Brazylia, Rosja, Chiny, Indie i Korea. W trzecim kwartale 2012 r. wykazany przez Heartbeat Experts łączny przychód z tych rynków wzrósł o 50%.

Według informacji zgłoszonych przez Heartbeat Experts, firma ta pozyskała 15 nowych klientów na wspomnianych wcześniej rynkach wschodzących. Realizowane tam nowe projekty obejmowały głównie wprowadzanie nowych produktów farmaceutycznych przeznaczonych do leczenia chorób onkologicznych, kardiologicznych, diabetologicznych, reumatologicznych, układu oddechowego, chorób zakaźnych, immunologicznych, neurologicznych oraz przewodu pokarmowego. Siedmiu nowych klientów zamówiło projekty z zakresu identyfikacji głównych opiniotwórców, a sześciu zdecydowało się na projekty z zakresu dostępu do rynku i refundacji leków. Spośród piętnastu klientów ośmiu utworzyło społeczności interesariuszy w celu zaangażowania ich w proces wprowadzania nowych produktów.

Ponadto firma Heartbeat Experts ogłosiła zwiększenie kadry pracowniczej w placówkach w Brazylii, Rosji, Indiach, Chinach i Korei. Największy przyrost zatrudnienia miał miejsce w placówkach w Chinach, gdzie zatrudniono siedmiu nowych pracowników odpowiedzialnych za kontakt z klientem, w tym trzech pracowników na szczeblu dyrektorskim zajmujących się rozwojem.

"Sukces ten osiągnęliśmy dzięki oferowaniu naszym klientom usług na miejscu za pośrednictwem zespołów ds. rozwoju firmy, marketingu i usług, które działają na każdym z nowych rynków w Brazylii, Rosji, Indiach, Chinach i Korei. Zarządzanie relacjami z interesariuszami to proces przebiegający przede wszystkim na poziomie krajowym, dlatego też nasza bezpośrednia obecność daje nam przewagę nad konkurencją. Naszą bazę klientów zajmujących się produkcją markowych urządzeń i farmaceutyków poszerzyliśmy o producentów leków generycznych i biopodobnych, którzy kładą większy nacisk na identyfikację głównych opiniotwórców w celu pozyskania zgody na wprowadzanie swoich specjalistycznych produktów i zwiększenie świadomości na ich temat" - powiedział Larry Cohen, prezes Heartbeat Experts.

"Ponieważ nasi klienci w Chinach inwestują znaczne środki w nowe zespoły specjalistów od marketingu i medycyny, uznaliśmy że zasadne będzie odpowiednie zwiększenie również i naszej kadry - powiedziała Keren Priyadarshini, wiceprezes Heartbeat Experts na region Azji i Pacyfiku. - Firmy w tym regionie wprowadzają obecnie na rynek drogie i konkurencyjne produkty. Objaśnienie działania tych produktów środowiskom specjalistów i przekonanie ich, aby z nich korzystali, jest zadaniem kluczowych interesariuszy i głównych opiniotwórców producenta. Naszym zadaniem jest natomiast udzielenie firmom pomocy w zaangażowaniu tych osób w ten proces".

"W Brazylii mamy obecnie do czynienia z ewolucją komitetów i organizacji pomagających firmom z branży life sciences w kwestiach refundacji i dostępu do rynku. Rozwijając naszą miejscową bazę w Brazylii i pogłębiając znajomość tamtejszego rynku, posiadamy doskonałe warunki do identyfikacji kluczowych interesariuszy w tych organizacjach i komitetach, dzięki czemu naszym klientom będzie łatwiej uzyskać zgodę na wprowadzenie na rynek swoich produktów" - dodała Rosangela Deamo, wiceprezes Heartbeat Experts na Amerykę Łacińską.

Heartbeat Experts to światowy lider w dziedzinie rozwiązań z zakresu zarządzania relacjami z interesariuszami. Współpracuje ze wszystkimi 20 największymi firmami farmaceutycznymi i 18 z 20 największych firm produkujących sprzęt medyczny. Heartbeat Experts dostarcza oprogramowanie i dane na potrzeby identyfikacji kluczowych opiniotwórców, zarządzania relacjami z kluczowymi opiniotwórcami, kalkulacji cen, kwestii refundacji leków, dostępu do farmaceutycznych baz danych, a także kwestii regulacyjnych. Firma oferuje ponadto szereg produktów, takich jak wirtualne zespoły doradców, społeczności dla pracowników służby zdrowia oraz usługi badania rynku. Heartbeat Experts to firma stawiająca na bezpośredni kontakt z klientem, o czym świadczy jej rozległa sieć 18 placówek na całym świecie.

KONTAKT:

Heartbeat Experts

Susie Huang

dyrektor ds. marketingu

tel. +1-212-941-9041

Źródło informacji: Business Wire

Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 13.12.2012, 13:26
Źródło informacji PAP
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ