Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Kolonia, Niemcy, 22 sierpnia 2018 r. /PRNewswire/ - Młoda, wyznaczająca trendy, innowacyjna e-marka smartfonów Honor ogłosiła dziś nawiązanie współpracy strategicznej z wiodącymi w branży deweloperami gier PUBG Corp., Tencent i Gameloft i nie tylko w trakcie Gamescom. Firma Honor będzie współpracować z PUBG MOBILE i Asphalt 9: Legends w celu zrewolucjonizowania branży gier mobilnych, wykorzystując do tego bezprecedensową szybkość i wydajność Honor Play, wyższą jakość grafiki i dłuższe życie baterii, a także ekscytującą serię doświadczeń w grach na najwyższym poziomie.
Przeżyj w PUBG MOBILE na Honor Play
Honor ściśle współpracuje z PUBG MOBILE, jedną z najlepszych na świecie taktycznych gier turniejowych opracowanych przez Tencent i PUBG Corp., w celu współtworzenia jak najlepszych wrażeń w grach dla fanów Honor na całym świecie. Jako marka wyznaczająca trendy w branży smartfonów Honor z dumą ogłasza PUBG MOBILE oficjalnym partnerem gier Honor Play. Gra ta zdobyła miano tytułu roku wśród gier, wyróżnienie przyznawane przez SXSW Gaming Awards i ma ponad 10 milionów aktywnych użytkowników z całego świata (wyłączywszy Chiny) każdego dnia. Zarówno PUBG MOBILE, jak i Honor łączą znajomych poprzez wspólne, ekscytujące przeżycia. Współpraca ta będzie źródłem doświadczeń dla fanów Honor na zupełnie nowym poziomie w Honor Play.
Obie wiodące w branży technologii i gier marki nawiązały ścisłą współpracę w zakresie zastosowania najnowszych technologii gier Honor w PUBG MOBILE i wdrożenia kampanii gier w całym świecie na Honor Play. W celu zapewnienia płynniejszej i wygodniejszej obsługi firma Honor współpracuje z PUBG MOBILE w ramach dostosowania wydajności grafiki w grze przy wykorzystaniu Honor Play, co prowadzi do niemal pełnej częstotliwości odświeżania na poziomie 39,46 (1) i stabilnej częstotliwości synchronizacji na poziomie 0,21% (2). Więcej urządzeń marki Honor ma współpracować z PUBG MOBILE w przyszłości.
Na tegorocznej konferencji Gamescom firma Honor i PUBG MOBILE zaprosiły graczy i fanów do sprawdzenia swoich sił w Kolonii, gdzie chętni mogli konkurować w zespołach ze znanymi gwiazdami świata gier lub przeciwko nim. Tym samym gracze mieli możliwość doświadczenia bezprecedensowej prędkości i wydajności Honor Play. Firma Honor i PUBG MOBILE planują organizację kolejnych turniejów internetowych i kampanii poza siecią w Europie Zachodniej, Środkowej i Wschodniej, Skandynawii, Azji Pacyfiku, na Bliskim Wschodzie, w Rosji i w Indiach.
Wygraj w Asphalt 9: Legends z Honor Play
Firma Honor pracuje z Asphalt 9: Legends, najpopularniejszą grą wyścigów samochodowych na świecie utworzoną przez Gameloft. Dzięki temu gracze doświadczą zupełnie nowego poziomu w grach wyścigowych w Honor Play. Współpraca z Asphalt 9: Legends ma duży potencjał. Honor nie po raz pierwszy podejmuje współpracę z Gameloft. W przypadku modelu Honor 5X firma Honor wraz z Gameloft przeprowadziła wyzwanie #Asphalt8HonorCup. Natomiast w przypadku Honor View 10 firmy Honor i Gameloft zorganizowały konkurs „Modern Combat VersusHonor International Series Esports Competition". Oba produkty i wydarzenia okazały się dużym sukcesem i były kluczowe przy podejmowaniu decyzji przez Honor w kwestii trzeciej współpracy z Gameloft.
Honor Play to moment wejścia do gry dla graczy na urządzeniach mobilnych. Dostosowanie gry umożliwia niemal pełną częstotliwość odświeżania i płynną obsługę nawet w wymagających graficznie grach. Technologia dźwiękowa Histen 3D zapewnia ultra szerokie pole dźwiękowe w 3D wszystkim graczom. Wirtualny efekt otoczenia dźwiękiem jest źródłem kinowych wrażeń z wielu perspektyw, przez co gracze mogą precyzyjniej lokalizować wrogów i celować z broni. W PUBG MOBILE funkcja AI 4D Smart Shock dostępna jest w 30 różnych scenariuszach wibracji i reaguje zgodnie z kierunkiem zbliżających się wrogów lub pocisków. Gracze mogą nawet poczuć odrzut po pociągnięciu spustu. Honor Play wyposażono także w ogromny, 6,3-calowy ekran FullView z przełomowym współczynnikiem 19,5:9 i dużą baterię o pojemności 3,750 mAh umożliwiającą co najmniej 4,5 godziny grania. Gracze mają dostęp do lepszych wrażeń wizualnych w grach i przy wykonywaniu różnorodnych zadań wraz z całodobową rozrywką.
„Wprowadzenie Honor Play jest ogromnym krokiem na przód w zakresie doświadczenia graczy. Honor nie tylko oferuje wyjątkowy poziom wrażeń, ale także współpracuje z wiodącymi wytwórniami gier w celu zapewnienia lepszej zabawy - skomentował George Zhao, prezes firmy Honor. - Honor Play to moment wejścia do gry dla Honor, graczy na urządzeniach mobilnych i naszych partnerów” - dodał prezes.
O Honor
Firma Honor jest wiodącą e-marką smartfonów należącą do Huawei Group. Zgodnie ze sloganem „For the Brave" marka powstała w celu sprostania potrzebom pokolenia cyfrowego poprzez ofertę produktów zoptymalizowanych w internecie, które zapewniają nieporównywalną satysfakcję użytkownika, zachęcają do podejmowania działań, krzewią kreatywność i dodają młodym siły do realizacji marzeń. To właśnie w ten sposób marka Honor wyróżnia się na tle konkurencji, skupiając się na podkreślaniu własnej odwagi koniecznej do wypracowania nowego podejścia i podjęcia kroków niezbędnych do wprowadzenia na rynek najnowszych technologii i innowacyjnych rozwiązań.
Więcej informacji można znaleźć na stronie Honor www.hihonor.com lub na platformach:
https://www.facebook.com/honorglobal/
https://twitter.com/Honorglobal
https://www.instagram.com/honorglobal/
https://www.youtube.com/honorglobal
[1] Na podstawie badań laboratoryjnych Honor.
[2] Na podstawie badań laboratoryjnych Honor.
Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/733425/honor_play.jpg
Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/733426/Honor_Play_2.jpg
Źródło: Honor
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 22.08.2018, 16:44 |
Źródło informacji | PR Newswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |