Newsletter

Interesująca współpraca z zagranicznymi deweloperami nawiązana na WeChat Mini Games Developer Conference 2018

19.11.2018, 17:21aktualizacja: 19.11.2018, 17:21

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Interesująca współpraca z zagranicznymi deweloperami nawiązana na WeChat Mini Games Developer Conference 2018
Interesująca współpraca z zagranicznymi deweloperami nawiązana na WeChat Mini Games Developer Conference 2018

SAN FRANCISCO, 19 listopada 2018 r. /PRNewswire/ - Dnia 12 listopada w San Francisco odbyła się konferencja WeChat Mini Game Developer Conference, w trakcie której WeChat oficjalnie zaprosił deweloperów z całego świata do współpracy w rozwijającym się ekosystemie Mini Games. Na konferencji WeChat pomagał uczestnikom w dostrzeżeniu bieżącej sytuacji, wyjątkowych możliwości i zakresu wsparcia w Mini Games.

WeChat Mini Games zaprasza zagranicznych deweloperów do wspólnej budowy ekosystemu Mini Games

Na konferencji WeChat ogłosił, że liczy ponad 1 miliard aktywnych użytkowników każdego miesiąca, a platforma WeChat Mini Games ma duży potencjał jako działalność przyciągająca ponad 310 milionów użytkowników. Wskaźnik 7-dniowego zatrzymania użytkowników w niektórych popularnych Mini Games podskoczył aż do 45%, potwierdzając skuteczność dostępności i funkcji gier w interfejsie API. WeChat zapewnia sposoby na przyciąganie użytkowników przez udostępnianie aktualizacji w mediach społecznościowych, reklamy i przekierowania z Mini Apps do Mini Games. Po wypróbowaniu gry użytkownicy poddawani są szeregowi działań mających na celu utrzymanie ich wraz ze znajomymi w grze. WeChat dodał ponad 30 możliwości na bazie unikalnego ekosystemu WeChat, w tym ocenę przyjaciół i dopasowania konkurencyjne, a także ponad 200 interfejsów API. Zmiany te uwolniły możliwości społeczne platformy WeChat, a także zwiększyły pole manewru dla kreatywnych deweloperów.

Jeżeli chodzi o wartość komercyjną, WeChat usprawnia monetyzację ruchu przez zakupy w grach i reklamę. Na konferencji zaprezentowano dwie popularne Mini Games, w tym Tencent Billiards, grę sportową liczącą około 5 milionów aktywnych użytkowników każdego dnia i zarabiającą ponad 10 milionów RMB z reklamy i w zakupach w grach każdego dnia, a także utrzymującą 30-dniowy wskaźnik zatrzymania użytkowników na poziomie 40%. Tak świetne wyniki tej gry związane są z ciągłym ulepszaniem integracji z wyjątkowymi funkcjami i jakością WeChat.

WeChat Mini Games zapewnia pełne wsparcie i dostęp dla zagranicznych deweloperów

Na konferencji podkreślono, że WeChat Mini Games dąży do wspierania zagranicznych deweloperów przez otwarcie dostępu do obecnych interfejsów API oraz lokalizację dokumentacji deweloperskiej w celu ułatwienia tworzenia i rozpowszechniania gier. Ponadto WeChat zaprezentował procedury deweloperskie i podkreślił, że Mini Games obsługują obecnie najpowszechniejsze w branży silniki deweloperskie, co wyjaśniło mechanizmy i było źródłem pewności dla zagranicznych deweloperów.

Omówienie Mini Games development można znaleźć na stronie https://minigame.weixin.qq.com.

Wraz z końcem konferencji WeChat Mini Games czeka na jeszcze większe grono deweloperów przyłączające się do ciągle rosnącej platformy. To właśnie z nimi WeChat będzie dążyć do dalszego wzrostu i realizacji nowych możliwości w ekosystemie Mini Games.

Źródło: WeChat Mini Games

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji 19.11.2018, 17:21
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ