Newsletter

It is love, not just a game: InnoGames świętuje jubileusz 15-lecia gry Tribal Wars

20.06.2018, 11:01aktualizacja: 20.06.2018, 11:01

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Urodzinom tej klasycznej strategicznej gry online towarzyszy wielka kampania marketingowa.

Hamburg, 20 czerwca 2018 roku - Strategiczna gra, stworzona w 2003 roku przez braci Hendrika i Eikego Klindworth oraz ich najlepszego przyjaciela Michaela Zillmera, to nowoczesna klasyczna gra przeglądarkowa. Aktualnie w Tribal Wars można dodatkowo grać na urządzeniach mobilnych z systemami operacyjnymi iOS i Android - w maju 2018 roku gra miała ponad 300 000 aktywnych graczy. Strategiczna gra online, z której całkowity dochód wyniósł 110 mln euro, z projektu stworzonego w ramach hobby stała się kamieniem milowym w historii firmy InnoGames. Szeroko zakrojona kampania marketingowa pod nazwą „It is love, not just a game” oraz eventy w grze - tak InnoGames świętuje razem ze swoimi graczami 15. urodziny tej wyjątkowej historii sukcesu online: https://youtu.be/XEX0y_EfnPc

„15 lat to dla gier online i na urządzenia mobilne niewyobrażalnie długi okres. Branża gier i gust graczy szybko się zmieniają. Tym bardziej jestem dumny, że stworzyliśmy grę strategiczną Tribal Wars, która do dzisiaj cieszy się uznaniem graczy za grywalność i interakcję społeczną. Liczy się w niej radość ze wspólnej gry w jednym plemieniu, a nie rozbudowana grafika” - mówi Hendrik Klindworth, CEO w InnoGames.

Z tą strategiczną grą wiąże się wiele historii. O trwałym wpływie, jaki gra Tribal Wars miała na życie wielu graczy, opowiada międzynarodowa kampania marketingowa w okresie od czerwca do września w reklamach wideo i banerowych.

Na przykład Dominika Borgosz, Head of Community Management w InnoGames, była bardzo aktywnym graczem, zanim przed dwunastu laty zaczęła pracę u producenta gier w Hamburgu; dzisiaj koordynuje pracę ponad 130 Community Manager.

Aktualnie gra Tribal Wars jest dostępna w ponad 30 językach. Ponad 4% wszystkich aktywnych graczy w 2018 roku gra w Tribal Wars od ponad 10 lat. Szczególną popularnością gra ta cieszy się między innymi w Polsce. Istnieje tam społeczność internetowa gry Tribal Wars, która aktywnie gra od ponad 11 lat i 8 miesięcy. Dla wielu graczy ta klasyczna gra strategiczna była i jest okazją do rozpoczęcia nowych przyjaźni i związków, co jest zgodne z maksymą InnoGames, żeby łączyć graczy na całym świecie.

KONTAKT:

InnoGames GmbH

Friesenstraße 13

20097 Hamburg – Germany

Dennis Schoubye

Senior PR Manager

e-mail: dennis.schoubye@innogames.com

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 20.06.2018, 11:01
Źródło informacji APA-OTS
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ