Newsletter

ITI i Canal+ finalizują sprzedaż większościowego udziału w TVN

02.07.2015, 11:29aktualizacja: 02.07.2015, 11:29

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Grupy ITI i Canal+ finalizują sprzedaż większościowego udziału w TVN grupie Scripps Networks Interactive. Łączna kwota, którą zapłaci nabywca to 584 mln euro - poinformowała w czwartek Grupa ITI.

"1 lipca 2015 roku Grupa ITI i Grupa Canal+ sprzedały wszystkie swoje udziały w spółce N-Vision B.V., zarejestrowanej w Amsterdamie, która bezpośrednio i pośrednio kontroluje łącznie 52,7 proc. udziałów w TVN spółce Southbank Media Ltd, zarejestrowanej w Londynie i należącej do amerykańskiej grupy Scripps Networks Interactive" - podała spółka w komunikacie przesłanym PAP.

Łączna kwota, którą nabywca zapłaci Grupie ITI i Grupie Canal+ to 584 mln euro. "Southbank Media Ltd przejmie także dług w postaci obligacji 11 proc./12 proc. Senior PIK Toggle Notes o wartości nominalnej 300 milionów euro, wyemitowanych przez Polish Television Holdings B.V." - poinformowała ITI.

W połowie czerwca Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów zgodził się na zakup TVN przez Scripps Networks Interactive. Przeprowadzone przez UOKiK postępowanie wykazało, że koncentracja nie doprowadzi do ograniczenia konkurencji.

W marcu br. Grupa ITI i Grupa Canal+ zawarły umowę sprzedaży większościowego pakietu udziałów w TVN z brytyjską spółką Southbank Media, należącą do amerykańskiej firmy Scripps Networks Interactive. Zgodnie z warunkami transakcji, Southbank Media ma przejąć spółkę N-Vision, która bezpośrednio i pośrednio kontroluje łącznie 52,7 proc udziałów w TVN.(PAP)

gdyj/ mhr/

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 02.07.2015, 11:29
Źródło informacji PAP
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ