Pobierz materiał i Publikuj za darmo
W 9 na 10 przypadkach (89 proc.) to kobiety odpowiadają za organizację i planowanie rodzinnych wakacji. W prawie 4 na 10 przypadków (37 proc.) w organizowaniu wakacji udziela się również partner.
Spokojny relaks jest nieco częściej wybieraną formą rodzinnego wyjazdu wakacyjnego niż aktywny wypoczynek (wybrało je odpowiednio: 55 proc. i 45 proc. osób). Najczęściej lubimy odkrywać i zwiedzać nowe miejsca (51 proc.), sportowe rozrywki są na drugim planie (29 proc.). Wśród ulubionych sportów ankietowani najczęściej wymieniają jazdę na rowerze, wycieczki po górach, kajaki i żagle.
Polskie rodziny najczęściej wakacje spędzają w kraju (51 proc.), ale zagraniczne wyjazdy nie są już luksusem, 41 proc. spędza wakacje czasem w Polsce, czasem za granicą, a 8 proc. tylko za granicą.
Kochamy leżakować na plaży i cieszyć się morskimi falami - polskie morze to najczęściej wybierany kierunek wśród osób spędzających wakacje z rodziną. Jeździ tam 7 na 10 ankietowanych. Popularnością cieszą się również góry (50 proc.) i jeziora (38 proc.).
Niemal wszystkie rodziny w trakcie wakacji piją kawę (97 proc.), 6 na 10 z nich (57 proc.) przygotowuje ją samemu, a 4 na 10 (39 proc.) kupuje gotową - w kawiarniach (45 proc.) i restauracjach (31 proc.).
W tym roku ulubionej kawy będzie można również spróbować w specjalnych strefach, które pojawią się w pięciu nadmorskich miastach oraz w Olsztynie.
W akcji „Lato z Family” gwiazdy będą promować rodzinny i aktywny wypoczynek. Każda strefa będzie miała powierzchnię 400 m kw., podzielona zostanie na część kawiarnianą, plażową (z leżakami) oraz miniprzedszkole - z grami i zabawami dla dzieci.
„Lato z Family”:
- Kołobrzeg (1-9 lipca)
- Świnoujście (15-23 lipca)
- Darłówko (28-30 lipca)
- Łeba (4-6 sierpnia)
- Władysławowo (11-13 sierpnia)
- Olsztyn (18-20 sierpnia)
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 05.07.2017, 14:52 |
Źródło informacji | Tchibo Polska |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ