Pobierz materiał i Publikuj za darmo
"Chcemy sprawdzić, jak możliwość wybierania własnych składników do burgera, zostanie odebrana przez naszych klientów. Liczmy, że spotka się to z ich pozytywną reakcją" - mówił Krzysztof Kłapa, dyrektor ds. korporacyjnych McDonald's Polska, podczas prezentacji nowej oferty sieci.
Wrocławski McDonald`s przy ul. Bardzkiej to piąta restauracja w Polsce, gdzie goście mogą skomponować swojego własnego, unikatowego burgera.
Własne kompozycje klienci będą mogli ułożyć z 28 składników. Oprócz wołowiny oraz smażonego bekonu pojawiły się nowe składniki, takie jak: burak, słodkie pikle, papryczki jalapeno i szeroki wybór sosów. Będzie można wybrać rodzaj pieczywa, dodatkowy ser, a także zdecydować o ilości mięsa.
Dla osób, które będą miały problem z dokonaniem wyboru, McDonald`s przygotował trzy gotowe kompozycje: burger pikantny "Hot", bogaty w składniki "All in one" oraz nawiązujący do kuchni meksykańskiej "Slasa&Nachos".
Własnego burgera można zamówić przy samoobsługowych, interaktywnych kioskach, znanych już klientom McDonald's. Obsługa jest prosta i szybka.
Nowością jest również to, że zamówienie do stolika przyniesie obsługa. "Chcemy, by nasi klienci poczuli się wyjątkowo" - mówił Krzysztof Kłapa.
We wrocławskiej restauracji wydzielono też specjalną strefę, gdzie będzie można poczekać na zamówienie.
"To jest dla nas wielkie wyzwanie, ale pierwsze tygodnie w Warszawie i w Kielcach przyniosły wiele pozytywnych reakcji od klientów" - mówił Jacek Wyspiański, zarządzający wrocławskim McDonald's przy ul. Bardzkiej.
"To krok w stronę rozwoju, chcemy odpowiadać na zapotrzebowanie klientów, a także sprawiać, by dla konkurencji nie był to łatwy rynek - dodał Krzysztof Kłapa. - W Polsce w naszych restauracjach obsługujemy 600-700 tysięcy osób dziennie. Jeśli ta propozycja się przyjmie, liczymy na to, że w przyszłości wszyscy będą mogli korzystać z tej oferty".
Poza Polską, autorskiego, wieloskładnikowego burgera od roku można skosztować w McDonald's w Australii i Hongkongu. Testy trwają też w restauracjach w Kanadzie, USA, Korei Południowej i w Chinach.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 11.03.2016, 12:45 |
Źródło informacji | Centrum Prasowe PAP |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ