Newsletter

Klienci skomponują własnego burgera w restauracji McDonald’s we Wrocławiu

11.03.2016, 12:45aktualizacja: 11.03.2016, 12:45

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

McDonald’s we Wrocławiu, fot. 3
McDonald’s we Wrocławiu, fot. 3
Wrocław jest trzecim - po Kielcach i Warszawie - miastem w Polsce, gdzie sieć McDonald's rozszerza ofertę. Od 11 marca klienci restauracji mogą sami komponować własnego burgera z 28 dostępnych składników. Polska jest pierwszym krajem w Europie, w którym sieć testuje nową propozycję.

"Chcemy sprawdzić, jak możliwość wybierania własnych składników do burgera, zostanie odebrana przez naszych klientów. Liczmy, że spotka się to z ich pozytywną reakcją" - mówił Krzysztof Kłapa, dyrektor ds. korporacyjnych McDonald's Polska, podczas prezentacji nowej oferty sieci.

Wrocławski McDonald`s przy ul. Bardzkiej to piąta restauracja w Polsce, gdzie goście mogą skomponować swojego własnego, unikatowego burgera.

Własne kompozycje klienci będą mogli ułożyć z 28 składników. Oprócz wołowiny oraz smażonego bekonu pojawiły się nowe składniki, takie jak: burak, słodkie pikle, papryczki jalapeno i szeroki wybór sosów. Będzie można wybrać rodzaj pieczywa, dodatkowy ser, a także zdecydować o ilości mięsa.

Dla osób, które będą miały problem z dokonaniem wyboru, McDonald`s przygotował trzy gotowe kompozycje: burger pikantny "Hot", bogaty w składniki "All in one" oraz nawiązujący do kuchni meksykańskiej "Slasa&Nachos".

Własnego burgera można zamówić przy samoobsługowych, interaktywnych kioskach, znanych już klientom McDonald's. Obsługa jest prosta i szybka.

Nowością jest również to, że zamówienie do stolika przyniesie obsługa. "Chcemy, by nasi klienci poczuli się wyjątkowo" - mówił Krzysztof Kłapa.

We wrocławskiej restauracji wydzielono też specjalną strefę, gdzie będzie można poczekać na zamówienie.

"To jest dla nas wielkie wyzwanie, ale pierwsze tygodnie w Warszawie i w Kielcach przyniosły wiele pozytywnych reakcji od klientów" - mówił Jacek Wyspiański, zarządzający wrocławskim McDonald's przy ul. Bardzkiej.

"To krok w stronę rozwoju, chcemy odpowiadać na zapotrzebowanie klientów, a także sprawiać, by dla konkurencji nie był to łatwy rynek - dodał Krzysztof Kłapa. - W Polsce w naszych restauracjach obsługujemy 600-700 tysięcy osób dziennie. Jeśli ta propozycja się przyjmie, liczymy na to, że w przyszłości wszyscy będą mogli korzystać z tej oferty".

Poza Polską, autorskiego, wieloskładnikowego burgera od roku można skosztować w McDonald's w Australii i Hongkongu. Testy trwają też w restauracjach w Kanadzie, USA, Korei Południowej i w Chinach.

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 11.03.2016, 12:45
Źródło informacji Centrum Prasowe PAP
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ