Newsletter

Legendarna organizatorka Albane Cleret współpracuje z Sony International przy wydarzeniu w Cannes „Once Upon A Time…in Hollywood"

30.05.2019, 17:22aktualizacja: 30.05.2019, 17:22

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

CANNES, Francja, 30 maja 2019 r. /PRNewswire/ -- Albane Cleret to pełna elegancji mistrzyni stojąca za przemianą dachu JW Marriott w najbardziej ekskluzywny zakątek Festiwalu Filmowego w Cannes łączącego trzy miejsca, Le Club i La Terrasse by Albane. Albane znana jest z organizacji wydarzeń głównie w Paryżu, które są pełne szyku, ekskluzywne i kameralne. W trakcie Cannes filozofią organizator było „utworzenie historii z międzynarodowym motywem", która przyciągnie filmowców i aktorów w Cannes co noc do prywatnego klubu przepełnionego relaksacyjną atmosferą po zakończeniu oficjalnych obowiązków festiwalowych.

Firma Sony International podjęła współpracę z kultową królową salonów i jej zespołem w zakresie organizacji after party „Once Upon A Time…in Hollywood". Impreza miała miejsce po światowej premierze filmu, na której zjawił się producent Quentin Tarantino i gwiazdy Brad Pitt, Leonardo DiCaprio i Margot Robbie. Stéphane Huard, dyrektor zarządzający Sony Pictures Releasing France potwierdził, że „Albane to prawdziwa artystka, która zaaranżowała niezapomnianą w annałach historii Cannes, kultową imprezę dla Once Upon A Time… In Hollywood".

Albane znana jest z małych, prywatnych przyjęć dla największych osobistości. To wydarzenie w Cannes było wyzwaniem, ponieważ musiała stworzyć tak samo kameralną atmosferę dla 600 gości na liście zaproszonych.

Po raz pierwszy w historii Festiwalu Albane utworzyła wspólną przestrzeń na dachu na potrzeby jednego wydarzenia i umożliwiła swobodny przepływ gości między trzema wyróżniającymi się obszarami: prywatną restauracją z tarasem, główną przestrzenią imprezową z okrągłym barem i ustronnymi altankami i ujmującym barem pod gołym niebem z widokiem na zatokę Cannes. Przy organizacji wydarzenia współpracowali duzi sponsorzy, w tym Hennessey, Chanel, Moet i Breitling, a marka Hennessey opracowała oryginalne koktajle dla gości. Po siedmiominutowej owacji na stojąco w Palais miejsce miała prywatna kolacja dla Quentin Tarantino oraz czołówki producentów i dyrektorów Sony. Menu opracował jeden z najlepszych szefów kuchni we Francji, pieszczotliwie zwany „francuskim szefem" Cyril Lignac, który pracował z wyróżnionym trzema gwiazdkami Michelin szefem Alainem Passardem w Arpege i piekarzem Pierrem Hermé. „Z przyjemnością podjęliśmy współpracę z Albane, która zorganizowała imprezę towarzyszącą międzynarodowej premierze filmu Quentina. Było to niezapomniane wydarzenie. Jej instynkt kreatywny i międzynarodowa wrażliwość sprawiają, że jest jedną z czołowych specjalistek w zakresie organizacji wydarzeń. Nie możemy doczekać się kolejnych okazji do współpracy” – skomentował wiceprezes wykonawczy marketing międzynarodowego w Sony.

O Sony Pictures Entertainment

Sony Pictures Entertainment (SPE) to spółka podległa Sony Entertainment Inc., spółki zależnej Sony Corporation z Tokio. Międzynarodowa działalność SPE obejmuje produkcję, nabywanie i dystrybucję filmów, produkcję telewizyjną, tworzenie i dystrybucję treści cyfrowych, prowadzenie studio i opracowywanie nowych produktów, usług i technologii rozrywkowych. Dodatkowe informacje można znaleźć na stronie http://www.sonypictures.com.

Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/894643/Sony_Pictures_Entertainment_Celebrities.jpg

Źródło: Sony Pictures Entertainment

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 30.05.2019, 17:22
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ