Newsletter

„Małżeństwo. Droga naszego życia”. Podsumowanie kampanii społecznej

19.12.2019, 12:26aktualizacja: 19.12.2019, 12:26

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Fundacja Mamy i Taty
Fundacja Mamy i Taty
Ogólnopolska kampania społeczna Fundacji Mamy i Taty „Małżeństwo. Droga naszego życia” była prowadzona w mediach tradycyjnych oraz social mediach. Nie tylko pozwoliła dotrzeć do licznych odbiorców z przekazem o wartości małżeństwa, ale wzbudziła też dyskusję publiczną na ten temat.

Kampania Fundacji Mamy i Taty „Małżeństwo. Droga naszego życia” rozpoczęła się 1 października 2019 r. Wśród zaplanowanych działań w mediach Grupy Polsat, TVN, w TVP, Radiu Plus, oraz kinach Multikina wyemitowano 30 sekundowy spot, promujący wartość dzielenia życia ze współmałżonkiem. Na platformie YouTube film wyświetlono ponad 1,5 mln razy. Reklamę prasową opublikowano w regionalnych wydaniach popularnych dzienników: Fakcie i Super Expressie. Zasięg kampanii w social mediach był wyższy od zakładanego w zależności od kanału od 1 do 19 punktów procentowych.

Kampania „Małżeństwo. Droga naszego życia” osiągnęła zamierzone cele. Wywołała debatę publiczną na temat kondycji oraz społecznego i kulturowego znaczenia rodziny.

„Liczba rozwodów świadczy niestety o kryzysie instytucji małżeństwa. Źródło problemów tkwi przede wszystkim w konsumpcyjnym podejściu do życia– mówi Marek Grabowski. – Badania, które przeprowadziliśmy na potrzeby kampanii pokazują, że Polacy uważają małżeństwo za bardziej wartościową formę związku niż np. konkubinat. Dlatego powinniśmy przeciwstawiać się wszechobecnemu konsumpcjonizmowi i w trosce o przyszłość naszych dzieci promować wartości związane z małżeństwem, takie jak stabilizacja i odpowiedzialność”.

Kluczowym elementem kampanii były badania jakościowe oraz ilościowe zrealizowane przez firmę badawczą Maison & Partners. Wynika z nich, że małżeństwo nadal jest postrzegane częściej jako wartość oraz że małżeństwa są rzadziej kojarzone z patologiami i przestępczością niż inne formy związków, a stabilna i trwała rodzina przyczynia się do lepszego przekazywania wartości i norm dzieciom, a co za tym idzie mniejszej podatności na zachowania ryzykowne i przestępcze.

Ogólnopolska kampania społeczna „Małżeństwo. Droga naszego życia” była wspófinansowana ze środków Funduszu Sprawiedliwości, którego dysponentem jest minister sprawiedliwości.

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
embeduj wideo
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji 19.12.2019, 12:26
Źródło informacji Fundacja Mamy i Taty
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ