Pobierz materiał i Publikuj za darmo
- MSZ informuje:
Członkowie Rady Promocji Polski, reprezentujący różne resorty, przyjęli uchwałę w sprawie koncepcji znaku i hasła promującego Polskę. To motyw sprężyny z kampanii „Polska. Spring into new” autorstwa Wally’ego Olinsa.
- „Zasady komunikacji marki POLSKA” zaczynają obowiązywać i są respektowane. Spójna kampania promocyjna się rozpoczęła, została zauważona w kraju i za granicą. Spot zbiera dobre recenzje – podkreślił minister Radosław Sikorski, który 5 czerwca przewodniczył posiedzeniu Rady Promocji Polski.
Motyw sprężyny został zaprojektowany przez śp. Wally’ego Olinsa, jednego z najwybitniejszych specjalistów w obszarze identyfikacji wizualnej, specjalizującego się w brandingu państw i miast. Oparty jest na koncepcji marki wyrażonej w idei „Creative Tension”, która zrodziła się w 2004 roku.
- Rocznica 25 lat Wolności to najlepszy możliwy moment do wprowadzenia spójnego znaku kraju. Mamy nadzieję, że z czasem taki logotyp stanie się głównym, wiodącym znakiem w promocji naszego kraju, a Polacy się z nim utożsamią – zaznaczył Paweł Tyszkiewicz, dyrektor Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR.
Przyjęcie koncepcji logotypu jest konsekwencją trwających od półtora roku prac nad spójną komunikacją marki POLSKA. Ich podstawą było jednogłośnie przyjęcie w październiku 2013 r. „Zasad komunikacji marki POLSKA” wypracowanych we współpracy ze specjalistami zrzeszonymi w ramach Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR oraz w Zrzeszeniu Firm Public Relations. Ostatnim ważnym krokiem jest kampania wizerunkowa „Polska. Spring into new”, której pokazuje sukces transformacji i zmian w naszym kraju w ciągu ostatnich 25 lat. Kampania wykorzystuje ideę sprężyny jako symbolu energii napędzającej do pozytywnych zmian, dynamizmu, kreatywności i innowacyjności Polaków.
Dzisiejsza uchwała będzie podstawą dla RPP do kolejnych działań - przyjęcia Księgi Identyfikacji Wizualnej i opracowania strategii wprowadzania znaku.
UWAGA: komunikaty publikowane są w serwisie PAP bez wprowadzania przez PAP SA jakichkolwiek zmian w ich treści, w formie dostarczonej przez nadawcę. Nadawca komunikatu ponosi wyłączną i pełną odpowiedzialność za jego treść.(PAP)
kom/ tnt/
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 05.06.2014, 21:23 |
Źródło informacji | PAP |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |