Pobierz materiał i Publikuj za darmo
„Cieszę się z informacji o tej zasłużonej nagrodzie, a nasza marka ma zaszczyt połączyć siły z tymi dwoma wybitnymi artystami", powiedział Olivier Francois, dyrektor marki Fiat oraz dyrektor marketingu FCA.
Kampania wyreżyserowana przez znakomitego artystę Josepha Kahna (Jennifer Lopez, U2, Lady Gaga,Taylor Swift) obejmuje teaser (https://youtu.be/Nox0ixe_uW0) z wybranymi scenami z nowej akcji reklamowej Fiata, w której występuje Sting i Shaggy, i która poświęcona jest nowej serii specjalnej marki, będącej hołdem z okazji 120-lecia Fiata. Kahn jest również reżyserem teledysków do nowego singla Stinga i Shaggy’ego „Just One Lifetime”, którego patronem medialnym jest Fiat. Kampania ruszy z początkiem marca 2019 roku.
W 2018 roku Sting i Shaggy wydali wspólny, inspirowany wyspiarskim klimatem album, zatytułowany „44/876”, który wykorzystuje wiele zaskakujących połączeń, tworząc niepowtarzalny klimat płyty. Tytuł nawiązuje po pierwsze do telefonicznych numerów kierunkowych ich krajów 44/876, ale przede wszystkim oddaje głęboko zakorzenioną miłość duetu do Jamajki – ojczyzny Shaggy’ego i miejsca, w którym Sting napisał taki klasyk, jak „Every Breath You Take” zespołu The Police. Ich album zadebiutował na pierwszym miejscu w Niemczech oraz w Top 10 w Wielkiej Brytanii. Był ponad 20 tygodni na szczycie listy przebojów reggae Billboardu w Stanach Zjednoczonych oraz zdobył „Gold Certification” w Polsce i we Francji.
Latem zeszłego roku Sting i Shaggy podjęli współpracę w ramach cieszącej się uznaniem krytyków światowej trasy koncertowej „44/876 World Tour”, podczas której wykonują swoje najsłynniejsze przeboje oraz piosenki z albumu, który zdobył nagrodę Grammy. Duet zawita do Wielkiej Brytanii, gdzie od 19 do 25 maja wystąpi z kilkoma prywatnymi koncertami, pod hasłem „reggae rock dance party that never lets up”. Więcej informacji dostępnych jest na stronie: www.sting.com.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
embeduj wideo
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 19.02.2019, 10:42 |
Źródło informacji | FCA Polska |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ