Pobierz materiał i Publikuj za darmo
LONDYN, 9 października 2012 r. /PRNewswire/ - Saatchi & Saatchi Fallon Group, własność światowej sieci agencji reklamowej Publicis, ogłosiła dziś, że Johann Xavier, dyrektor finansowy Grupy regionu EMEA, dołączy do oddziału dla regionu Azji i Pacyfiku. Przenosi się on do prężnie rozwijających się obszarów Azji i Pacyfiku i kontynentalnych Chin. Utworzy tam silne partnerstwo z dwoma regionalnymi dyrektorami generalnymi - Chrisem Fosterem (region Azji i Pacyfiku) oraz Justinem Billingsleyem (Chiny kontynentalne).
(Zdjęcie: http://photos.prnewswire.com/prnh/20121009/NY88647)
"Ta nowa ekscytująca rola pozwoli Johannowi na wykorzystanie w pełni jego przedsiębiorczych i handlowych instynktów, gdy zostanie przeniesiony do tego regionu wzrostu dla Saatchi. Z pewnością będzie to istotna odmiana, która nie pozwoli mu spocząć na laurach, życzymy mu wszystkiego najlepszego" - powiedział Robert Senior, dyrektor generalny Saatchi & Saatchi Fallon Group dla regionu EMEA.
Zdaniem Billa Cochrane’a, globalnego dyrektora finansowego, "Johann wykazał się zdolnością wysoce efektywnej pracy na wielu terytoriach. Idealnie nadaje się do objęcia tej nowej roli w tym niezwykle dynamicznym środowisku biznesowym. To dla niego naturalny, kolejny krok w tym, co wygląda jak jego własne tournee po całym świecie!”.
Xavier posiada nieocenione doświadczenie oraz wiedzę, nabyte zarówno w Ameryce Północnej podczas pełnienia funkcji prezesa Zarządu w Saatchi & Saatchi Canada (gdzie sprawił, iż straty zmieniły się w zyski), jak i w regionie EMEA podczas pełnienia funkcji dyrektora finansowego, gdzie prowadził operacje w wyjątkowo trudnych warunkach ekonomicznych. Ponadto, wielokulturowe doświadczenie Xaviera i jego umiejętność działania ponad podziałami (sam region EMEA składa się z 17 różnych państw o bardzo zindywidualizowanych sposobach działania) odpowiada jego stylowi pracy.
Dodatkowo, Xavier wykazał się umiejętnościami w łagodzeniu ryzyka oraz kompromisach, pracując jako lider projektu w Publicis Groupe.
Z powodzeniem wprowadzał strategie fuzji dla Saatchi & Saatchi. Ostatnio zainicjował transakcję przejęcia południowoafrykańskiej działalności wraz z partnerami Black Empowerment.
Xavier, absolwent studiów MBA w Judge Business School na Uniwersytecie Cambridge, niedawno był współautorem pracy z zakresu marketingu dla roczników wyżu demograficznego pt. "Niepowtarzalna okazja: marketing dla przyszłych pokoleń osób starszych" (A Golden Opportunity: Marketing to the Future Grey Population).
Xavier wysoce ceni kreatywność. "Chcę pomagać rozwijać wielki kreatywny produkt oraz dostarczać siły napędowej niezbędnej do uzyskania przez spółkę swojego udziału w rynku i podniesienia jej na wyższy poziom".
Z niecierpliwością oczekuje bliskiej współpracy ze swoimi nowymi kolegami i zauważa, że "w świecie zmian oczekiwania klienta względem znaczenia marketingu oraz tego, co oferują agencje, wymagają, byśmy zaadaptowali nowe technologie oraz znaleźli takie modele kompensacji, które okażą się uczciwe i oczywiste dla wszystkich".
Informacje o Saatchi & Saatchi
Członek Publicis Groupe (OTC-QX: PUBGY), trzeciej co do wielkości spółki holdingowej na rynku komunikacji. Do klientów sieci Saatchi & Saatchi zaliczają się m.in. Deutsche Telekom/T-Mobile, General Mills, Kraft Foods/Cadbury, Mead Johnson, Novartis, Procter & Gamble, Sony Ericsson, Toyota oraz VISA Europe
.
Źródło: Saatchi & Saatchi Fallon Group
KONTAKT:
James Byrne
tel. +1-212-397-0081
e-mail: james@gloryofcommerce.com
Źródło informacji: PR Newswire
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 09.10.2012, 16:13 |
Źródło informacji | PAP |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |