Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Wojtas podkreślił, że Poczta Polska chce skupić się na opracowaniu kompleksowych usług kierowanych do sprzedających, pośredników oraz klientów dokonujących zakupów za pośrednictwem internetu.
„Będziemy rozwijać to, co rozpoczęliśmy w połowie zeszłego roku, a więc stworzymy kompletną ofertę dla uczestników handlu internetowego: począwszy od usług związanych z poszukiwaniem klientów dla sprzedających, przez platformy sprzedażowe i usługi marketingowe po obszary związane z magazynowaniem i dostarczaniem towarów do klientów” - mówił Wojtas. Jego zdaniem Poczta Polska jest jedyną firmą w Polsce, która może zaoferować takie kompleksowe usługi w obszarze handlu internetowego.
Drugim obszarem działalności, na którym chce się skupić Poczta Polska, ma być poczta internetowa. W tym celu powołano spółkę Envelo. „Już dziś nasi klienci mogą wysłać list na przykład do urzędu, nie wychodząc z domu. Można zrobić skan dokumentu i przesłać go do placówki pocztowej, gdzie jest drukowany i z niej wysyłany. Otrzymujemy przy tym potwierdzenie nadania i odbioru” - powiedział Wojtas.
W 2016 r. Poczta Polska chce uruchomić usługę, dzięki której klient skan listu będzie otrzymywał na internetową skrzynkę pocztową. „Na przykład po list polecony, gdy dostanie się awizo, nie będzie trzeba iść do placówki pocztowej; na życzenie klienta będzie on skanowany i przesyłany na skrzynkę internetową. Klient poprzez podgląd zeskanowanych kopert będzie decydował, którą korespondencję należy otworzyć i przesłać na skrzynkę internetową, a którą chce odebrać osobiście” - tłumaczył Wojtas. (PAP)
pdo/
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 27.02.2015, 18:30 |
Źródło informacji | PAP |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |