Pobierz materiał i Publikuj za darmo
WASZYNGTON, 13 czerwca 2018 r. /PRNewswire/ - Nowe raporty i analizy danych (firmy Orb Media Inc. wskazują na istotny związek między poglądami na starość, sposobem starzenia się, a skutkami tego procesu w wielu kulturach.
Osoby wykazujące się pozytywnym nastawieniem do starości mają większe szanse na dłuższe życie w lepszym zdrowiu w porównaniu do tych, którzy mają negatywne podejście. Osoby z negatywnymi poglądami na starość objęte są wyższym ryzykiem ataku serca, wylewu czy wcześniejszej śmierci.
Osoby starsze mieszkające w krajach charakteryzujących się niższym poszanowaniem dla starszych objęte są ryzykiem gorszego stanu zdrowia fizycznego i psychicznego oraz narażone są na wyższy poziom porównywalnego ubóstwa.
Firma Orb Media zgromadziła dane od 150 000 osób ze 101 krajów w celu zapoznania się z poziomem szacunku dla starszych. Dane wskazują na to, że szacunek w stosunku do starszych pokoleń różni się w znaczący sposób między poszczególnymi krajami.
Zdrowe starzenie się jest coraz istotniejsze. Poza Afryką wszystkie kraje objęte są postępującym procesem starzenia się. Jeżeli ten trend utrzyma się, do roku 2050 prawie jedna na sześć osób na świecie będzie w wieku powyżej 65 lat, a niemal pół miliarda osób przekroczy wiek 80 lat.
Firma Orb Media z przyjemnością podjęła współpracę z członkami sieci Orb Media Network (OMN), grupą międzynarodowych, wpływowych mediów, które współpracują nad jednoczesnym publikowaniem historii prowadzących do umożliwienia globalnego dialogu na temat najważniejszych kwestii. Takie podejście pozwala na skupienie uwagi rządów, przemysłu, badaczy i społeczeństwa.
Do członków sieci OMN należą: SVT (Szwecja), Die Zeit (Niemcy), The Hindu (Indie), Folha de Sa~o Paulo (Brazylia), Tempo Media Group (Indonezja), El Tiempo (Kolumbia), BBC (Wielka Brytania), Cadena SER-Prisa (Hiszpania), CBC (Kanada), Dhaka Tribune (Bangladesz), Deutsche Welle (Niemcy) i YLE (Finlandia).
Orb Media
Orb Media to organizacja medialna nie dla zysku, która publikuje na temat kwestii istotnych dla miliardów osób na całym świecie. Publikujemy nasze raporty jednocześnie z międzynarodową siecią wiodących organizacji medialnych, co umożliwia globalny dialog i krzewi zmiany wynikające z działań społeczeństwa. Łącząc prowadzenie badań, analizę danych i dziennikarstwo z miejsca akcji z zaangażowanymi czytelnikami, firma Orb Media publikuje nadające ton dyskusji historie na temat wyzwań, z którymi musimy zmierzyć się jako jedno społeczeństwo. Orbmedia.org/agewell.
Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/704341/Orb_Media___Family.jpg
Logo - https://mma.prnewswire.com/media/652865/Orb_Media_Logo.jpg
Źródło: Orb Media
KONTAKT:
Lara Kline
e-mail: larak@orbmedia.org.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 13.06.2018, 11:02 |
Źródło informacji | PR Newswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |