Newsletter

PPG zrealizowało projekt "Colorful Communities" w centrum Cieszyna

27.09.2016, 15:34aktualizacja: 27.09.2016, 15:34

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Wspólnie z władzami miasta spółka sponsoruje nowy festiwal murali Mur Art.

PITTSBURGH - (BUSINESS WIRE) - Spółka PPG (NYSE:PPG) ogłosiła dzisiaj ukończenie projektu COLORFUL COMMUNITIES™ w Cieszynie. Projekt przyczynił się do rewitalizacji i upiększenia centrum miasta, dzięki namalowaniu na jednej ze ścian kolorowego muralu i sponsorowanie pierwszej edycji festiwalu Mur Art. Program "Colorful Communities" zapewnia udział pracowników i produktów PPG oraz dofinansowanie, dzięki czemu społeczności na całym świecie, w których pobliżu działa nasza firma, nabierają koloru i witalności. Tak jest też w Cieszynie, gdzie PPG posiada fabrykę farb przemysłowych.

PPG przekazało ponad 10 tys. USD oraz ponad 60 litrów farb marki SIGMA COATINGS® INDURIN™, jak również akcesoriów malarskich DEKORAL™ Gold. We współpracy z władzami miasta Cieszyna, PPG pomogło stworzyć i zorganizować pierwszą edycję festiwalu murali Mur Art z udziałem artystów, których pomysły rywalizowały o miano najlepszego muralu o tematyce związanej z dziedzictwem, tradycjami i legendami Cieszyna i okolic.

Projekt "Colorful Communities" to dzieło 20 wolontariuszy PPG z lokalnej fabryki farb przemysłowych PPG, którzy spędzili dwa dni na rewitalizacji starego muru zlokalizowanego w centrum miasta, tworząc jasny, kolorowy mural przedstawiający najbardziej rozpoznawalne budynki Cieszyna - studnię Trzech Braci, rotundę i zamek. Na budynku położonym obok tego muru, zwycięzca konkursu Mikołaj Rejs stworzył mural na kanwie "Legendy o Trzech Braciach", która opowiada o założeniu miasta.

"We współpracy z miastem Cieszyn, PPG dokłada starań, aby upiększyć i ożywić miejsca często odwiedzane przez mieszkańców i turystów - powiedział Waldemar Gołębiewski, dyrektor zakładu PPG w Cieszynie. - Idea festiwalu murali zdawała się doskonałą szansą zarówno na pokazanie, że PPG jest odpowiedzialnym partnerem lokalnej społeczności, jak i na rozjaśnienie miasta przy pomocy naszych trwałych i oferujących żywe kolory produktów".

Program "Colorful Communities" to flagowa inicjatywa PPG w zakresie angażowania społeczności, której celem jest ochrona i upiększanie okolic zakładów PPG na całym świecie. Program zwiększa zaangażowanie PPG w inwestowanie w społeczności lokalne, przekazując 10 mln USD na działania wspierające prowadzone w dziesięcioletnim okresie. Wspiera projekty, które przyczyniają się do zmiany na lepsze obszarów, z których korzystają społeczności, zapewniając wolontariuszy i przekazując produkty PPG. PPG ukończyło 11 projektów "Colorful Communities" w 2015 r., a w tym roku planuje zrealizować ich przeszło 30.

PPG i Fundacja PPG dodają światła i koloru miejscom, w których żyją społeczności na całym świecie. W 2015 r. przekazaliśmy ponad 7,8 mln USD setkom organizacji lokalnych w 20 krajach. Inwestując w podnoszenie szans edukacyjnych, pomagamy rozwijać się dzisiejszej wykwalifikowanej kadrze, aby w przyszłości tworzyła ona innowacje w branżach związanych z farbami, lakierami i materiałami specjalnego przeznaczenia. Dodatkowo, dajemy pracownikom PPG możliwości do wpływania na sprawy dla nich ważne, wpierając starania swoich wolontariuszy i oferując możliwości działalności charytatywnej. Dowiedz się więcej na stronie: www.ppgcommunities.com i śledź @PPG_Communities na Twitterze.

PPG: WE PROTECT AND BEAUTIFY THE WORLD™ (CHRONIMY I UPIĘKSZAMY ŚWIAT)

W PPG (NYSE:PPG) każdego dnia pracujemy nad tworzeniem i dostarczaniem farb, powłok i materiałów, którym nasi klienci ufają już od ponad 130 lat. Nasze zaangażowanie i twórcze podejście pozwala nam rozwiązywać największe wyzwania naszych klientów i poprzez ścisłą współpracę znajdować właściwe drogi realizacji celów. Nasza siedziba główna mieści się w Pittsburghu. Firma prowadzi działalność i opracowuje innowacje w przeszło 70 krajach, a jej sprzedaż netto w 2015 r. wyniosła 15,3 mld USD. Pomagamy naszym klientom w branży budowlanej i produktów konsumenckich, w przemyśle i transporcie. Więcej informacji na stronie: www.ppg.com.

We protect and beautify the world ("Chronimy I Upiększamy Świat") oraz Colorful Communities stanowią znaki handlowe, a logo PPG zarejestrowany znak handlowy spółki PPG Industries Ohio, Inc.

Sigma i Sigma Coatings stanowią znaki handlowe i zarejestrowane znaki handlowe PPG Coatings Nederland B.V.

Indurin jest znakiem handlowym PPG Coatings Deutschland GMBH.

Dekoral jest znakiem handlowym PPG Deco Polska Sp. z o.o.

Źródło: PPG

KONTAKT:

PPG

Ken Armistead

Komunikacja - region Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki EMEA

tel. +44 1924 354848

e-mail: EMEACommunications@ppg.com

lub

Mark Silvey

Komunikacja korporacyjna

tel. +1 412-434-3046

e-mail: silvey@ppg.com

www.ppgcommunities.com

Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 27.09.2016, 15:34
Źródło informacji Business Wire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ