Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Akcja „Podaj Łapę” została zainaugurowana w 2015 roku jako autorski pomysł Maxi Zoo. W 2017 roku przez cały listopad we wszystkich sklepach sieci klienci mogli kupować specjalne bransoletki z łapką (10 zł), z których dochód został przeznaczony dla Fundacji GOPR.
„Akcja +Podaj Łapę+ to nasza największa inicjatywa charytatywna, którą pielęgnujemy już od 3 lat. Suma, którą udało nam się zebrać w tej edycji jest ponad 2 razy większa niż ubiegłoroczna. Największe podziękowania należą się wszystkim klientom Maxi Zoo, którzy tak licznie wsparli akcję. To nasz wspólny sukces. Dziękujemy!” - podsumował Wojciech Kamiński, dyrektor zarządzający Maxi Zoo.
Uroczyste zakończenie akcji miało miejsce w ostatnią sobotę, 7 kwietnia, w sklepie Maxi Zoo przy ul. Jutrzenki 156, w Warszawie. Symboliczny czek z rąk Wojciecha Kamińskiego, dyrektora zarządzającego Maxi Zoo, odebrał Marcin Kądziołka, prezes Fundacji GOPR.
„Kwota 71 000 zł to największe w historii jednostki dedykowanej psom-ratownikom wsparcie finansowe, które pozwoli na zakup sprzętu, niezbędnego do prowadzenia szkoleń. W imieniu całej Fundacji GOPR dziękujemy Maxi Zoo za akcję +Podaj Łapę+” - dodaje Marcin Kądziołka prezes Fundacji GOPR.
W Górskim Ochotniczym Pogotowiu Ratunkowym jest 25 psów. Szacuje się, że jeden pies wykonuje na lawinisku pracę nawet 5-6 ratowników górskich. Psy pracują nawet 2 razy szybciej, a niezwykła wytrzymałość, doskonały węch i zwinność pomagają w osiągnięciu wyniku 90% skuteczności GOPR podczas akcji ratunkowych.
Więcej informacji o sieci sklepów Maxi Zoo i akcji „Podaj Łapę” można znaleźć się na stronie www.maxizoo.pl
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 10.04.2018, 16:02 |
Źródło informacji | Maxi Zoo |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ