Newsletter

Renault wspólnie z filmem "Han Solo: Gwiezdne wojny - historie" zabierze klientów w podróż inną drogą (Centrum Prasowe)

11.04.2018, 13:01aktualizacja: 11.04.2018, 13:01

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Paryż, 10 kwietnia 2018 r./PRNewswire/ - Renault łączy siły z produkcją "Han Solo: Gwiezdne wojny - historie", by zapewnić klientom niezapomniane wrażenia przed premierą filmu, który zagości w kinach Wielkiej Brytanii 24 maja 2018 r.

Zdjęcie: https://mma.prnewswire.com/media/665267/Renault_KADJAR_interior_steering_panel.jpg

Zdjęcie: https://mma.prnewswire.com/media/665268/Renault_KADJAR_exterior_in_Star_Wars_environment.jpg

Od kwietnia do lipca tego roku, w ramach ogólnoeuropejskiej kampanii, zaplanowanej i realizowanej wspólnie z Lucasfilm, Disney i Publicis Conseil, Renault zaprasza wszystkich by "obrali inną drogę". Dla francuskiego koncernu będzie to współpraca na niespotykaną dotąd skalę, realizowana w 25 europejskich krajach.

Gdy Renault łączy siły z produkcją "Han Solo: Gwiezdne wojny - historie", wiadomo, że czeka nas przygoda. W najnowszym filmie o losach najbardziej lubianego łotra galaktyki dowiemy się, w jaki sposób alternatywna droga prowadzi Hana Solo do spotkania z potężnym Chewbaccą, przyszłym drugim pilotem. Dzięki takim cechom, jak napęd 4x4, system hamowania awaryjnego i ostrzeżenia o pojazdach znajdujących się w martwym polu, Renault KADJAR również oferuje swoim klientom możliwość wyruszenia w podróż „inną drogą”.

Przeżyj film "Han Solo: Gwiezdne wojny - historie" z Renault

Już od 9 kwietnia 2018 r. w wybranych salonach Renault* będzie można stać się częścią przygody przeżywanej przez Hana i Lando w kinowym widowisku "Han Solo: Gwiezdne wojny - historie". Na siedem tygodni przed oficjalną premierą filmu klienci zostaną zaproszeni na seans, podczas którego zaprezentowane zostaną niepokazywane nigdzie indziej sceny z filmu. By zapewnić jeszcze większe wrażenia, materiały będą prezentowane w technologii wirtualnej rzeczywistości (VR).

Czy jesteś gotów by obrać inną drogę?

Renault nawiązało również partnerstwo z Shazam, by dać pasażerom komunikacji publicznej namiastkę doświadczenia oferowanego przez Renault i "Han Solo: Gwiezdne wojny - historie" na przystanku autobusowym. Udział w tej przygodzie jest bardzo prosty. Wystarczy zeskanować przy pomocy aplikacji Shazam reklamę zewnętrzną Renault i filmu "Han Solo: Gwiezdne wojny - historie".

W ten sposób odtworzymy materiał, w którym możemy zapoznać się z wnętrzem Renault KADJAR, obserwując każdy aspekt pojazdu w rozszerzonej rzeczywistości, jak gdyby ten znajdował się tuż przed jego oczami. Następnie można dowiedzieć się więcej o cechach samochodu.

Doświadczenie realizowane w rozszerzonej rzeczywistości jest tylko jedną częścią w pełni zintegrowanej kampanii, która obejmuje również spot telewizyjny z udziałem Chewbaki. W celu przygotowania efektów specjalnych do wspomnianego spotu Renault nawiązało współpracę z Industrial Light & Magic, czołowym producentem efektów wizualnych, znanym z pracy przy filmach z uniwersum Star Wars.

Poza ekskluzywnymi ofertami salonów i Shazam Renault organizuje ogólnokrajowy konkurs, w którym uczestnicy będą mieli szansę wygrać różne gadżety i udział w "bezcennych" doświadczeniach. Aby wziąć udział w konkursie, należy odwiedzić najbliższy salon Renault.

Obok spotów telewizyjnych, reklam zewnętrznych i komunikatów prasowych skierowanych do ogółu społeczeństwa, większość opracowanych materiałów zostanie opublikowana na platformach cyfrowych. Treści opracowane z myślą o odbiorcach zapewnią każdemu indywidualnie dostosowane doświadczenie.

Uwagi dla redaktora:

Do niniejszej informacji dołączono dwa obrazy przedstawiające wygląd zewnętrzny oraz wnętrze Renault KADJAR. Inne obrazy w wysokiej rozdzielczości oraz reklamę telewizyjną, w której główne role grają Renault KADJAR i Chewbacca można pobrać pod adresem: https://we.tl/IEqeF8fJSz

*W salonach w następujących krajach: Wielka Brytania, Irlandia, Holandia, Portugalia, Szwajcaria, Austria, Polska, Czechy, Szwecja, Dania, Belgia

Źródło: Publicis Conseil i Renault

KONTAKT:

Emilie Seid

tel. +33 1 44 43 70 00

e-mail: emilie.seid@conseil.publicis.fr

Źródło informacji: PR Newswire

UWAGA: Za materiał opublikowany przez Centrum Prasowe PAP odpowiedzialność ponosi jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. (Centrum Prasowe)

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 11.04.2018, 13:01
Źródło informacji PAP
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ