Pobierz materiał i Publikuj za darmo
W zamian Fiat Chrysler Automobiles Poland został oficjalnym partnerem PAP, jedynym z branży motoryzacyjnej. Spółka z Bielska-Białej może posługiwać się tym tytułem w materiałach informacyjnych, a logotyp FCA Poland znalazł się na stronie www.pope2016.com. FCA Poland jest też partnerem strategicznym ŚDM i oficjalnym partnerem wizyty Ojca Św. Franciszka do Polski.
Dyrektor Centrum Prasowego Polskiej Agencji Prasowej Sabina Nonas powiedziała, że PAP zdecydowała się na współpracę z FCA Poland, ponieważ firma ta jest partnerem strategicznym Światowych Dni Młodzieży i z powodzeniem obsługiwała poprzednie pielgrzymki papieskie.
"Uznaliśmy, że to rzetelny partner, którego można zaprosić do naszego projektu. Marka Fiat dobrze kojarzy się z Watykanem i Ojcem Świętym, a Fiat 500, dzięki swojej stylizacji - z młodością" - podkreśliła.
Jak zaznaczył Bogusław Cieślar, rzecznik FCA Poland, jego firma produkuje w Polsce młodzieżowe samochody, jakimi są niewątpliwie Fiaty 500.
"Stąd propozycja, aby flota samochodów dla PAP w części była właśnie 'młodzieżowa'" - powiedział.
Dyrektor Nonas przypomniała, że w kalendarium wydarzeń ŚDM są takie punkty jak Kraków, Błonia, Balice, Wawel, Jasna Góra, Auschwitz-Birkenau, Łagiewniki i Brzegi, a fiaty, z których już korzystają pracownicy CP PAP, bardzo ułatwiają przemieszczanie się pomiędzy tymi miejscami.
Centrum Prasowe PAP organizuje tam centra i namioty prasowe, kabiny telewizyjne, stanowiska komentatorskie, radiowe oraz tzw. zwyżki dla dziennikarzy i fotoreporterów. Zapewnia dziennikarzom również stanowiska informacyjne i HelpDesk oraz transport na miejsca wydarzeń z głównego Centrum Prasowego na terenie AGH w Krakowie.
"Doceniając ważną rolę mass-mediów, FCA Poland postanowił wesprzeć pracowników PAP i mamy nadzieję, że Fiaty 500X i Fiaty 500 z logo ŚDM będą dobrymi ambasadorami marki Fiat podczas tych wyjątkowych dni w naszej ojczyźnie" - powiedział rzecznik FCA Poland Bogusław Cieślar.
"Jesteśmy wdzięczni, że Fiat wsparł nasz projekt, gdyż ze zorganizowaniem obsługi medialnej wiąże się wiele prac i są one często związane z dużymi odległościami do pokonania, a dzięki samochodom użyczonym nam przez FCA Poland możemy sprawniej funkcjonować" - podkreśliła Sabina Nonas.
Z logo ŚDM Kraków 2016 jeździ już 120 fiatów osobowych i dostawczych, udostępnionych kościelnym i państwowym organizatorom tego wydarzenia przez FCA Poland.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 20.07.2016, 16:55 |
Źródło informacji | Centrum Prasowe PAP |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ