Newsletter

ŚDM 2016: Fiat partnerem PAP

20.07.2016, 16:55aktualizacja: 20.07.2016, 16:55

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Fiat 500, fot. 2
Fiat 500, fot. 2
Fiat przekazał Polskiej Agencji Prasowej samochody do obsługi Światowych Dni Młodzieży. Dwa Fiaty 500 i trzy Fiaty 500X są oznakowane projektami graficznymi ŚDM - Kraków 2016.

W zamian Fiat Chrysler Automobiles Poland został oficjalnym partnerem PAP, jedynym z branży motoryzacyjnej. Spółka z Bielska-Białej może posługiwać się tym tytułem w materiałach informacyjnych, a logotyp FCA Poland znalazł się na stronie www.pope2016.com. FCA Poland jest też partnerem strategicznym ŚDM i oficjalnym partnerem wizyty Ojca Św. Franciszka do Polski.

Dyrektor Centrum Prasowego Polskiej Agencji Prasowej Sabina Nonas powiedziała, że PAP zdecydowała się na współpracę z FCA Poland, ponieważ firma ta jest partnerem strategicznym Światowych Dni Młodzieży i z powodzeniem obsługiwała poprzednie pielgrzymki papieskie.

"Uznaliśmy, że to rzetelny partner, którego można zaprosić do naszego projektu. Marka Fiat dobrze kojarzy się z Watykanem i Ojcem Świętym, a Fiat 500, dzięki swojej stylizacji - z młodością" - podkreśliła.

Jak zaznaczył Bogusław Cieślar, rzecznik FCA Poland, jego firma produkuje w Polsce młodzieżowe samochody, jakimi są niewątpliwie Fiaty 500.

"Stąd propozycja, aby flota samochodów dla PAP w części była właśnie 'młodzieżowa'" - powiedział.

Dyrektor Nonas przypomniała, że w kalendarium wydarzeń ŚDM są takie punkty jak Kraków, Błonia, Balice, Wawel, Jasna Góra, Auschwitz-Birkenau, Łagiewniki i Brzegi, a fiaty, z których już korzystają pracownicy CP PAP, bardzo ułatwiają przemieszczanie się pomiędzy tymi miejscami.

Centrum Prasowe PAP organizuje tam centra i namioty prasowe, kabiny telewizyjne, stanowiska komentatorskie, radiowe oraz tzw. zwyżki dla dziennikarzy i fotoreporterów. Zapewnia dziennikarzom również stanowiska informacyjne i HelpDesk oraz transport na miejsca wydarzeń z głównego Centrum Prasowego na terenie AGH w Krakowie.

"Doceniając ważną rolę mass-mediów, FCA Poland postanowił wesprzeć pracowników PAP i mamy nadzieję, że Fiaty 500X i Fiaty 500 z logo ŚDM będą dobrymi ambasadorami marki Fiat podczas tych wyjątkowych dni w naszej ojczyźnie" - powiedział rzecznik FCA Poland Bogusław Cieślar.

"Jesteśmy wdzięczni, że Fiat wsparł nasz projekt, gdyż ze zorganizowaniem obsługi medialnej wiąże się wiele prac i są one często związane z dużymi odległościami do pokonania, a dzięki samochodom użyczonym nam przez FCA Poland możemy sprawniej funkcjonować" - podkreśliła Sabina Nonas.

Z logo ŚDM Kraków 2016 jeździ już 120 fiatów osobowych i dostawczych, udostępnionych kościelnym i państwowym organizatorom tego wydarzenia przez FCA Poland.

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji 20.07.2016, 16:55
Źródło informacji Centrum Prasowe PAP
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ