Pobierz materiał i Publikuj za darmo
The new "Together" jewellery pieces impress with graphically modern designs. Two circular linked pendants decorate the handcrafted Sterling silver necklaces and bracelets, symbolising eternal connection and a memento of affection. For all lovers of a timeless look, the classic love symbol; the heart, is the right choice. In playful pendants and bracelets, partly refined with zirconia stones, THOMAS SABO reinterprets the expressive motif and effortlessly enables individual combinations. An additional sparkle in the eyes of loved ones conjures up declarations of love in the form of personal engravings, whether it’s a message, number or symbol - every gift is unique.
The Valentine’s Day themed collections are available in all THOMAS SABO shops, online at www.thomassabo.com and from selected partners.
Pictures are available to download for editorial use here.
Picture is available at AP Images http://www.apimages.com
About THOMAS SABO
THOMAS SABO is a leading international jewellery company, offering its versatile designs through selective and high-quality multi-channel distribution. In addition to its core segment of elaborately handcrafted jewellery in 925 Sterling silver, THOMAS SABO has designed and distributed watches since 2009 and sunglasses since 2019. Founded in 1984 by Thomas Sabo in Lauf an der Pegnitz, southern Germany, the company has over 3,100 points of sale worldwide, including around 260 shops and the online shop at www.thomassabo.com. THOMAS SABO has an international workforce of around 1,600 employees.
http://instagram.com/thomassabo
http://twitter.com/THOMASSABO
http://www.youtube.com/ThomasSaboOfficial
CONTACT:
THOMAS SABO GmbH & Co. KG
Felizia Kindermann
Head of International & Corporate PR
phone +49 - (0)9123 - 9715 0
e-mail: press@thomassabo.com
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 06.02.2020, 09:53 |
Źródło informacji | APA-OTS |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |