Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Po sukcesie pierwszej reklamy poświęconej serii specjalnej 500 „120th”, dzisiaj trzy kluczowe elementy – muzyka, marzenia i uwodzenie, powracają w innej konfiguracji w nowym spocie reklamowym towarzyszącym wprowadzeniu na rynek nowych, topowych wersji w gamie – 500 Star i 500 Rockstar.
Na początku filmu widzimy młodą kobietę, która zagrała już w pierwszej reklamie z udziałem Stinga i Shaggy’iego, wsiadającą do swojej eleganckiej i stylowej 500 Star. Jadąc przez słoneczne ulice Barcelony, wybiera ich piosenkę „Just One Lifetime” na Apple CarPlay z niezwykłego katalogu Apple Music* oferującego ponad 50 milionów utworów w streamingu bez reklam, których można słuchać, ciesząc się najwyższej jakości dźwiękiem oferowanym przez system audio klasy premium BeatsAudio**. Klienci, którzy zakupią nową 500 Star lub 500 Rockstar, otrzymają do sześciu miesięcy darmowego dostępu do biblioteki Apple Music.
Słuchając muzyki podczas jazdy, otrzymuje zaproszenie od przyjaciela. Aby odsłuchać wiadomość, korzysta z Apple CarPlay, najinteligentniejszego i najbezpieczniejszego sposobu korzystania z iPhone'a za kierownicą, w pełni wykorzystującego wszystkie jego funkcje za pomocą wbudowanego wyświetlacza. 500 Star i 500 Rockstar są wyposażone w system Uconnect™ 7” HD LIVE z ekranem dotykowym, zintegrowany z Apple CarPlay i kompatybilny z Android Auto™.
Kobieta ma zamiar odpowiedzieć, gdy w lusterku wstecznym zauważa swojego przyjaciela za kierownicą zuchwałej 500 Rockstar – sportowej wersji modelu. Rozpoczynają „zalotną” pogoń ulicami, a potem zakrętami wzgórz. Muzyka staje się wyrazistsza, a dwójka kierowców jest tak zajęta prowadzeniem, że nie zauważa stojącego na krawężniku Stinga i Shaggy’ego.
Zaraz po zachodzie słońca para dociera do obserwatorium astronomicznego na wzgórzu. W środku dziewczyna podchodzi do teleskopu i jest zdumiona, widząc muzyczne „gwiazdy” Stinga i Shaggy’ego, jako astronautów unoszących się w kosmosie. Noc, zjawiskowa atmosfera i poczucie humoru artystów powracają, znowu balansując pomiędzy jawą a snem.
To, co jest prawdziwe, to wprowadzenie na rynek nowej gamy Fiata 500, która teraz uzupełniona jest o dwie nowe topowe wersje: Star i Rockstar, które jednocześnie są bardziej stylowe i sportowe.
Stworzona przez Agencję Leo Burnet z media planem zarządzanym przez firmę Starcom, reklama została nakręcona w Barcelonie. Singiel Stinga i Shaggy'ego „Just one lifetime” jest integralną częścią unikatowej playlisty „120 Years of Songs” dostępnej w AppleMusic, która powstała z okazji 120. urodzin marki ze 120 słynnymi utworami z różnych krajów i epok, w tym z utworami śpiewanymi w najbardziej udanych kampaniach reklamowych Fiata, jak „Freedom” Pharrella Williamsa, „On An Evening In Roma” Michaela Bublé czy Dynamite Nicky Blitz.
Reklama dostępna jest pod linkiem.
** Nowi abonenci Apple Music otrzymają bezpłatny abonament na sześć miesięcy. Wcześniejsi klienci Apple Music otrzymają bezpłatny abonament na trzy miesiące. Regulamin dostępny jest na stronie https://www.fiat.pl/
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 23.05.2019, 12:08 |
Źródło informacji | FCA Polska |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ