Newsletter

Sting i Shaggy prezentują z kosmosu nowe topowe wersje w gamie: 500 Star i 500 Rockstar

23.05.2019, 12:08aktualizacja: 23.05.2019, 12:08

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Sting i Shaggy prezentują „z kosmosu” nowe topowe wersje w gamie 500 Star i 500 Rockstar (1)
Sting i Shaggy prezentują „z kosmosu” nowe topowe wersje w gamie 500 Star i 500 Rockstar (1)
Niesamowita muzyka, zjawiskowa atmosfera i sztuka uwodzenia. Oto składniki projektu komunikacji reklamowej marki Fiat, obchodzącej swoje 120-lecie, rozpoczętego w Genewie z udziałem Stinga i Shaggy'ego oraz ich singla „Just One Lifetime” z albumu „44/876” nagrodzonego Grammy 2019 w kategorii „Best Reggae Album”.

Po sukcesie pierwszej reklamy poświęconej serii specjalnej 500 „120th”, dzisiaj trzy kluczowe elementy – muzyka, marzenia i uwodzenie, powracają w innej konfiguracji w nowym spocie reklamowym towarzyszącym wprowadzeniu na rynek nowych, topowych wersji w gamie – 500 Star i 500 Rockstar.

Na początku filmu widzimy młodą kobietę, która zagrała już w pierwszej reklamie z udziałem Stinga i Shaggy’iego, wsiadającą do swojej eleganckiej i stylowej 500 Star. Jadąc przez słoneczne ulice Barcelony, wybiera ich piosenkę „Just One Lifetime” na Apple CarPlay z niezwykłego katalogu Apple Music* oferującego ponad 50 milionów utworów w streamingu bez reklam, których można słuchać, ciesząc się najwyższej jakości dźwiękiem oferowanym przez system audio klasy premium BeatsAudio**. Klienci, którzy zakupią nową 500 Star lub 500 Rockstar, otrzymają do sześciu miesięcy darmowego dostępu do biblioteki Apple Music.

Słuchając muzyki podczas jazdy, otrzymuje zaproszenie od przyjaciela. Aby odsłuchać wiadomość, korzysta z Apple CarPlay, najinteligentniejszego i najbezpieczniejszego sposobu korzystania z iPhone'a za kierownicą, w pełni wykorzystującego wszystkie jego funkcje za pomocą wbudowanego wyświetlacza. 500 Star i 500 Rockstar są wyposażone w system Uconnect™ 7” HD LIVE z ekranem dotykowym, zintegrowany z Apple CarPlay i kompatybilny z Android Auto™.

Kobieta ma zamiar odpowiedzieć, gdy w lusterku wstecznym zauważa swojego przyjaciela za kierownicą zuchwałej 500 Rockstar – sportowej wersji modelu. Rozpoczynają „zalotną” pogoń ulicami, a potem zakrętami wzgórz. Muzyka staje się wyrazistsza, a dwójka kierowców jest tak zajęta prowadzeniem, że nie zauważa stojącego na krawężniku Stinga i Shaggy’ego.

Zaraz po zachodzie słońca para dociera do obserwatorium astronomicznego na wzgórzu. W środku dziewczyna podchodzi do teleskopu i jest zdumiona, widząc muzyczne „gwiazdy” Stinga i Shaggy’ego, jako astronautów unoszących się w kosmosie. Noc, zjawiskowa atmosfera i poczucie humoru artystów powracają, znowu balansując pomiędzy jawą a snem.

To, co jest prawdziwe, to wprowadzenie na rynek nowej gamy Fiata 500, która teraz uzupełniona jest o dwie nowe topowe wersje: Star i Rockstar, które jednocześnie są bardziej stylowe i sportowe.

Stworzona przez Agencję Leo Burnet z media planem zarządzanym przez firmę Starcom, reklama została nakręcona w Barcelonie. Singiel Stinga i Shaggy'ego „Just one lifetime” jest integralną częścią unikatowej playlisty „120 Years of Songs” dostępnej w AppleMusic, która powstała z okazji 120. urodzin marki ze 120 słynnymi utworami z różnych krajów i epok, w tym z utworami śpiewanymi w najbardziej udanych kampaniach reklamowych Fiata, jak „Freedom” Pharrella Williamsa, „On An Evening In Roma” Michaela Bublé czy Dynamite Nicky Blitz.

Reklama dostępna jest pod linkiem.

** Nowi abonenci Apple Music otrzymają bezpłatny abonament na sześć miesięcy. Wcześniejsi klienci Apple Music otrzymają bezpłatny abonament na trzy miesiące. Regulamin dostępny jest na stronie https://www.fiat.pl/

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 23.05.2019, 12:08
Źródło informacji FCA Polska
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ