Pobierz materiał i Publikuj za darmo
ZURICH - (BUSINESS WIRE) - Ecolab Inc., światowy lider technologii i usług związanych z oszczędzaniem wody, energii i utrzymaniem higieny, wprowadził na rynek nowy system zmywania Apex, który spełnia oczekiwania restauracji i firm gastronomicznych w Polska w zakresie czystości, a jednocześnie pozwala obniżyć zużycie wody i energii.
"Apex reprezentuje najwyższy standard w zmywaniu i pozwala naszym klientom uzyskać lepszą kontrolę nad ich procesami - mówi Nicolas Granucci, wiceprezes Institutional Marketing - Europe, Ecolab. - Pozwala uzyskać najwyższą jakość zmywania oraz obniżyć koszty operacyjne” - dodaje.
Apex umożliwia podniesienie wydajności zmywania, eliminując konieczność ponownego mycia, co pozwala uzyskać korzyści ekologiczne w postaci obniżonego zużycia wody i energii. Dodatkowo, wykorzystywana w systemie technologia detergentów w formie bloków pozwala o 95% zmniejszyć ilość opakowań. Próby u klientów wykazały, że w porównaniu ze średnią zmywarką kapturową, Apex pozwala:
- Zmniejszyć roczne zużycie energii nawet o 3 712 kWh, co przekłada się na ponad 400 dni zużycia energii w przeciętnym gospodarstwie domowym w Europie;
- Zmniejszyć roczne zużycie wody nawet o 27 557 litrów, co, według danych Światowej Organizacji Zdrowia, wystarcza do zaspokojenia podstawowego zapotrzebowania 540 ludzi w ciągu dnia;
- Zmniejszyć ilość odpadów plastikowych nawet o 63 kg, co równa się 1 200 pustym 2-litrowym butelkom po napojach.
Sterownik systemu Apex umożliwia monitorowanie pracy w czasie rzeczywistym oraz rejestruje najważniejsze parametry procesu, np. temperaturę zmywania i płukania końcowego. Handlowcy i serwisanci Ecolab do komunikacji z systemem Apex wykorzystują tablety PC, przy pomocy których mają możliwość pobierania, przetwarzania i analizowania danych operacyjnych systemu, tak aby określić najważniejsze wyzwania dla każdego obiektu gastronomicznego oraz ustalić odpowiednie wskaźniki eksploatacyjne. Informacje te są prezentowane w formie raportu, co pozwala użytkownikom monitorować pracę systemu oraz przeglądać dane dotyczące każdego umytego kosza. Dzięki temu, pracownicy Ecolab mogą osiągać i utrzymywać najwyższe wyniki sprawności oraz redukować całkowite koszty eksploatacyjne dla klientów w Polska.
Badania porównawcze przeprowadzone przez Ecolab oraz Federalny Instytut Bezpieczeństwa i Higieny Pracy w Niemczech wykazały, że stosowanie produktów do zmywania w formie bloków pozwala nawet o 90% ograniczyć wysiłek w porównaniu ze stosowaniem produktów w płynie. Produkty w formie bloków są lżejsze oraz łatwiejsze w podnoszeniu, co podnosi bezpieczeństwo pracowników.
Podczas Internorga - wiodących europejskich targów branży cateringowej i gastronomicznej - firma Ecolab, w uznaniu swoich osiągnięć w zakresie udoskonalania procesów zmywania, otrzymała za system Apex nagrodę dla nowatorskich rozwiązań Trendsetter Product Award.
"System Apex stworzony przez Ecolab jest dobrym przykładem zrównoważonego modelu biznesowego, który uwzględnia przyszłe wymagania - powiedział Carl-Otto Gensch, jeden z jurorów Internorga. - Obecnie nie chodzi już o to, aby wyłącznie sprzedawać produkty do czyszczenia, ale o to, aby dostarczać klientom z branży gastronomicznej pakiet usług zapewniających bezpieczeństwo pracy, higienę oraz niezawodność eksploatacyjną".
W systemie Apex wykorzystano unikalną kombinację produktów, sprzętu oraz usług konsultingowych, które pozwalają skutecznie odpowiadać na wyzwania związane z myciem naczyń w restauracjach i stołówkach. Szeroki asortyment detergentów Apex obejmuje środki nabłyszczające, środki do namaczania, środki do mycia garnków i patelni oraz detergenty do zmywania ręcznego.
Ecolab
Jako zaufany partner ponad miliona klientów, firma Ecolab (ECL) jest światowym liderem w zakresie technologii dotyczących wody, energii elektrycznej i higieny oraz usług zapewniających ochronę ludzi i ważnych zasobów naturalnych. Przychody ze sprzedaży Ecolab w 2013 roku osiągnęły 13 miliardów dolarów, a liczba kontrahentów wyniosła 45 000. Firma dostarcza kompleksowe rozwiązania i usługi świadczone bezpośrednio u klienta, które zwiększają bezpieczeństwo żywności, zapewniają czystość środowiska pracy, optymalizują zużycie wody i prądu, zwiększają wydajność eksploatacyjną u klientów działających w branży spożywczej, usługach opieki zdrowotnej, branży energetycznej, usługach turystycznych oraz w przemyśle w ponad 170 krajach na całym świecie. Więcej informacji można znaleźć na stronie: http://www.ecolab.com.
Więcej informacji o Apex można znaleźć tutaj.
Film wideo dot. Apex znajduje się tutaj.
Opis powyżej: Bernd Aufderheide, Division Manager of the Products & Material Flows w Öko-Institut, Freiburg, Niemcy; Dr Viktoria Wagner, Ecolab marketing manager, Food Service; Michael Werz, V-ce prezes Institutional Europe, Regions Central & East; Carl-Otto Gensch, prezes zarządu Hamburger Messe und Congress GmbH przyjmujący nagrodę Internorga dla najbardziej nowatorskich rozwiązań "Trendsetter Product".
Kontakt dla mediów:
Ecolab Media Relations
Antonia Lang
tel. +43 1 715 2550 4838
e-mail: mediarelations@ecolab.com
Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 17.06.2014, 11:45 |
Źródło informacji | Business Wire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |