Newsletter

System zmywania Apex oferowany przez firmę Ecolab pozwala firmom gastronomicznym w Polska obniżyć zużycie wody i energii

17.06.2014, 11:45aktualizacja: 17.06.2014, 11:45

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Apex to Innowacyjny system, który otrzymał nagrodę dla nowatorskich rozwiązań Trendsetter Product Award przyznawaną przez wiodące organizacje branżowe.

ZURICH - (BUSINESS WIRE) - Ecolab Inc., światowy lider technologii i usług związanych z oszczędzaniem wody, energii i utrzymaniem higieny, wprowadził na rynek nowy system zmywania Apex, który spełnia oczekiwania restauracji i firm gastronomicznych w Polska w zakresie czystości, a jednocześnie pozwala obniżyć zużycie wody i energii.

"Apex reprezentuje najwyższy standard w zmywaniu i pozwala naszym klientom uzyskać lepszą kontrolę nad ich procesami - mówi Nicolas Granucci, wiceprezes Institutional Marketing - Europe, Ecolab. - Pozwala uzyskać najwyższą jakość zmywania oraz obniżyć koszty operacyjne” - dodaje.

Apex umożliwia podniesienie wydajności zmywania, eliminując konieczność ponownego mycia, co pozwala uzyskać korzyści ekologiczne w postaci obniżonego zużycia wody i energii. Dodatkowo, wykorzystywana w systemie technologia detergentów w formie bloków pozwala o 95% zmniejszyć ilość opakowań. Próby u klientów wykazały, że w porównaniu ze średnią zmywarką kapturową, Apex pozwala:

- Zmniejszyć roczne zużycie energii nawet o 3 712 kWh, co przekłada się na ponad 400 dni zużycia energii w przeciętnym gospodarstwie domowym w Europie;

- Zmniejszyć roczne zużycie wody nawet o 27 557 litrów, co, według danych Światowej Organizacji Zdrowia, wystarcza do zaspokojenia podstawowego zapotrzebowania 540 ludzi w ciągu dnia;

- Zmniejszyć ilość odpadów plastikowych nawet o 63 kg, co równa się 1 200 pustym 2-litrowym butelkom po napojach.

Sterownik systemu Apex umożliwia monitorowanie pracy w czasie rzeczywistym oraz rejestruje najważniejsze parametry procesu, np. temperaturę zmywania i płukania końcowego. Handlowcy i serwisanci Ecolab do komunikacji z systemem Apex wykorzystują tablety PC, przy pomocy których mają możliwość pobierania, przetwarzania i analizowania danych operacyjnych systemu, tak aby określić najważniejsze wyzwania dla każdego obiektu gastronomicznego oraz ustalić odpowiednie wskaźniki eksploatacyjne. Informacje te są prezentowane w formie raportu, co pozwala użytkownikom monitorować pracę systemu oraz przeglądać dane dotyczące każdego umytego kosza. Dzięki temu, pracownicy Ecolab mogą osiągać i utrzymywać najwyższe wyniki sprawności oraz redukować całkowite koszty eksploatacyjne dla klientów w Polska.

Badania porównawcze przeprowadzone przez Ecolab oraz Federalny Instytut Bezpieczeństwa i Higieny Pracy w Niemczech wykazały, że stosowanie produktów do zmywania w formie bloków pozwala nawet o 90% ograniczyć wysiłek w porównaniu ze stosowaniem produktów w płynie. Produkty w formie bloków są lżejsze oraz łatwiejsze w podnoszeniu, co podnosi bezpieczeństwo pracowników.

Podczas Internorga - wiodących europejskich targów branży cateringowej i gastronomicznej - firma Ecolab, w uznaniu swoich osiągnięć w zakresie udoskonalania procesów zmywania, otrzymała za system Apex nagrodę dla nowatorskich rozwiązań Trendsetter Product Award.

"System Apex stworzony przez Ecolab jest dobrym przykładem zrównoważonego modelu biznesowego, który uwzględnia przyszłe wymagania - powiedział Carl-Otto Gensch, jeden z jurorów Internorga. - Obecnie nie chodzi już o to, aby wyłącznie sprzedawać produkty do czyszczenia, ale o to, aby dostarczać klientom z branży gastronomicznej pakiet usług zapewniających bezpieczeństwo pracy, higienę oraz niezawodność eksploatacyjną".

W systemie Apex wykorzystano unikalną kombinację produktów, sprzętu oraz usług konsultingowych, które pozwalają skutecznie odpowiadać na wyzwania związane z myciem naczyń w restauracjach i stołówkach. Szeroki asortyment detergentów Apex obejmuje środki nabłyszczające, środki do namaczania, środki do mycia garnków i patelni oraz detergenty do zmywania ręcznego.

Ecolab

Jako zaufany partner ponad miliona klientów, firma Ecolab (ECL) jest światowym liderem w zakresie technologii dotyczących wody, energii elektrycznej i higieny oraz usług zapewniających ochronę ludzi i ważnych zasobów naturalnych. Przychody ze sprzedaży Ecolab w 2013 roku osiągnęły 13 miliardów dolarów, a liczba kontrahentów wyniosła 45 000. Firma dostarcza kompleksowe rozwiązania i usługi świadczone bezpośrednio u klienta, które zwiększają bezpieczeństwo żywności, zapewniają czystość środowiska pracy, optymalizują zużycie wody i prądu, zwiększają wydajność eksploatacyjną u klientów działających w branży spożywczej, usługach opieki zdrowotnej, branży energetycznej, usługach turystycznych oraz w przemyśle w ponad 170 krajach na całym świecie. Więcej informacji można znaleźć na stronie: http://www.ecolab.com.

Więcej informacji o Apex można znaleźć tutaj.

Film wideo dot. Apex znajduje się tutaj.

Opis powyżej: Bernd Aufderheide, Division Manager of the Products & Material Flows w Öko-Institut, Freiburg, Niemcy; Dr Viktoria Wagner, Ecolab marketing manager, Food Service; Michael Werz, V-ce prezes Institutional Europe, Regions Central & East; Carl-Otto Gensch, prezes zarządu Hamburger Messe und Congress GmbH przyjmujący nagrodę Internorga dla najbardziej nowatorskich rozwiązań "Trendsetter Product".

Kontakt dla mediów:

Ecolab Media Relations

Antonia Lang

tel. +43 1 715 2550 4838

e-mail: mediarelations@ecolab.com

Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 17.06.2014, 11:45
Źródło informacji Business Wire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ