Newsletter

Telepo uruchamia w Szwecji nową usługę Telia Touchpoint

29.04.2013, 14:42aktualizacja: 29.04.2013, 14:42

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Wprowadzenie na rynek szwedzki nowej usługi Telia Touchpoint stanowi rozbudowanie obejmującej już Finlandię współpracy firmy TeliaSonera z firmą Telepo.

SZTOKHOLM, 29 kwietnia 2013 r. /PRNewswire/ - Firma Telepo ogłosiła, że będzie odpowiedzialna za techniczną realizację usługi w chmurze "Touchpoint", która właśnie została wprowadzona na rynek szwedzki.

(Logo: http://photos.prnewswire.com/prnh/20130408/607365)

Początkowo usługa Telia Touchpoint będzie skierowana do średnich przedsiębiorstw. Jest ona wiodącym rozwiązaniem komunikacji w chmurze, łączącym technologie IT i technologie internetowe z usługami sieciowymi na potrzeby łączności ruchomej i stałej.

Rozwiązanie to obejmuje pełen zakres możliwości, jakie daje centrala PBX, usługi w zakresie automatycznej obsługi i automatycznej dystrybucji rozmów (ACD) połączonych z obecnością przedsiębiorstwa i komunikatorem internetowym celem umożliwienia nowych elastycznych metod pracy dla nowoczesnych klientów biznesowych, bez względu na to, jakie wybiorą urządzenie: smartfona, iPada, komputer PC lub Macintosha.

"Nasz oddział w Finlandii od wielu lat pomyślnie współpracuje z Telepo. Naszą współpracę poszerzyliśmy teraz o rynek w Szwecji, wprowadzając usługę Telia Touchpoint, która łączy usługi firmy Telepo z naszymi usługami sieciowymi" - powiedział Thomas Johansson, dyrektor ds. B2B w zakresie zarządzania produktami usług szerokopasmowych firmy TeliaSonera.

"Jeszcze raz pokazaliśmy, że potrafimy pomóc dużym operatorom sprawnie wprowadzić złożone biznesowe usługi komunikacyjne, które zostały opracowane przez Telepo, pod nową marką. Cieszymy się na dalszą współpracę z firmą TeliaSonera oraz możliwość wejścia razem z nią na nowe rynki" - powiedział Patrik Sorqvist, dyrektor generalny Telepo.

Rozwiązanie Telepo zostało zaprojektowane z myślą o użytkownikach biznesowych. Pomaga ono użytkownikom wykonywać swoją pracę szybciej i łatwiej, sprawiając że komunikacja jest bardziej naturalna. Jest w pełni funkcjonalne w każdym miejscu, o każdej porze, bez względu na metodę lub wybrane urządzenie. Jego bezpieczna struktura sprawdza się w miejscach, które są kluczowe dla realizacji rozwiązań w chmurze, jak np. dzielenie zasobów w chmurze przez wielu użytkowników (ang. multi-tenancy), ulepszona obsługa oraz mobilność.

Telepo

Telepo zajmuje się sprzedażą innowacyjnego oprogramowania, dając każdemu współpracującemu z nią usługodawcy możliwość oferowania pod własną marką zaawansowanych rozwiązań z zakresu komunikacji w przedsiębiorstwie. Dzięki temu rozwiązaniu usługodawcy mogą maksymalizować przychody, budować zaufanie klienta i zwiększać marżę, jednocześnie stwarzając firmom możliwość wprowadzenia przełomowych zmian w komunikacji. Telepo AB jest spółką prywatną z siedzibą w Sztokholmie, w Szwecji.

Źródło: Telepo AB

KONTAKT:

Olle Hillstrom

tel. +46(0)8-50652749

e-mail: press@telepo.com

Źródło informacji: PR Newswire

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 29.04.2013, 14:42
Źródło informacji PAP
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ