Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Dało to japońskiej marce 30. miejsce na liście Top 100. Wśród innych marek motoryzacyjnych 34. miejsce w rankingu zajęło BMW – wartość 26,3 mld dolarów, a dalej: 43. Mercedes-Benz – 21,7 mld dolarów, 78. Honda – 13,3 mld dolarów, 80. Ford – 13,1 mld dolarów, 93. Nissan – 11,4 mld dolarów.
Ranking BrandZ ukazuje się od 10 lat. W tym czasie Toyota była liderem branży motoryzacyjnej 8 razy. Japońska marka jest też największym producentem samochodów na świecie. W 2014 roku koncern zwiększył sprzedaż o 2,5 proc. do 10,2 milionów samochodów.
BrandZ Top 100 Most Valuable Global Brands 2015 to jedyne badanie mierzące postrzeganie marki na podstawie wywiadów z około 2 milionami konsumentów w 30 krajach na temat tysięcy marek oferujących produkty klientom indywidualnym. (PAP Life)
sto/ jbr/
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 02.06.2015, 12:15 |
Źródło informacji | PAP |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |