Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Nowy Jork, 17 lipca 2018 r. /PRNewswire/ - Firma TUMI ogłosiła dziś publikację globalnej kampanii towarzyszącej premierze najnowszych kolekcji dla kobiet Georgica i Mezzanine oraz jesiennym kolekcjom Voyageur i Mariella.
Wszyscy podróżujemy na kilka sposobów. Czasami mamy potrzebę odkrywania, czasem chcemy zaprezentować się ze stylem, a w innych sytuacjach chcemy przejść wprost do sedna sprawy. Nigdy nie wystarcza nam tylko jedno rozwiązanie, co oznacza, że nigdy nie jesteśmy w pojedynczej podróży. Kampania dla kobiet TUMI podkreśla gamę wyjątkowych produktów dla kobiet, które pozwalają na zmianę wyglądu, lokalizacji i motywacji z łatwością w drodze z jednego miejsca do drugiego. Nie musimy ograniczać się do jednego rozwiązania - możemy wykorzystać wszystkie z nich.
W kampanii występuje jedna kobieta z czterema innymi osobowościami, którą gra aktorka, producentka i aktywistka Rosario Dawson. Każda odsłona bohaterki charakteryzuje się różnymi ambicjami, stylami i wzorami toreb, ale osobowości łączy jedna rzecz: wszystkie są w podróży dla siebie idealnej. Wyreżyserowana przez Allena Coultera kampania podąża śladami wcieleń bohaterki w ich podróżach z torbami TUMI w ręce i łączy je w jedną, wspólną podróż.
Zaczynamy od bohaterki TUMI w domu, na początku dnia. Kobieta udaje się do siłowni w surowym magazynie, wyjmuje rękawice bokserskie z torby Voyageur Colina Duffel i wchodzi na ring. Widać, że trenuje już od dawna: z jej oczu bije determinacja, na rękach widać siniaki, a z czoła spływa jej pot. W sile kobiety można dostrzec piękno gotowości na każde wyzwanie.
Kobieta następnie zmienia torbę na Georgica Yvonne Carry-All i z pewnością przemierza kontekst zawodowy, przewodząc grupie inwestorów. Nie można jej powstrzymać, a żadne wyzwanie nie jest dla niej za duże. Uścisk dłoni z współpracownikiem pieczętuje umowę. Bohaterka jest pełna ambicji i nigdy nie ustaje w dążeniu do doskonałości.
Pełna energii i celów bohaterka TUMI bierze ze sobą Mezzanine Joan Backpack i oddaje się pasjom. Charakteryzuje ją dynamizm i inspiracja. Kobieta dzieli się pomysłami z zespołem i zasłuchuje się w muzyce. Jej kreatywność jest pełna odwagi.
Na samym końcu bohaterka jest ekscentrycznym duchem artystycznym w swoim żywiole, kierując sesją zdjęciową. Kobieta wyraża swoje opinie i nie waha się je realizować. Sile jej pomysłów dorównuje wyłącznie wyrazistość jej stylu. Torba Mariella Vivian Tote robi duże wrażenie. Kobieta przewodzi zespołowi z dużą dozą pewności.
„Udział w kampanii TUMI był bardzo dobrym doświadczeniem - skomentowała Rosario Dawson. - Bardzo podobał mi się pomysł wyrażania siebie przez różne osobowości, robienie wrażenia i komunikowanie działań przepełnionych energią na każdym etapie podróży” - dodała gwiazda.
„W tej kampanii chcieliśmy podkreślić wartości wyrażane przez różne osobowości, które składają się na niesamowitą, silną, odporną i inteligentną kobietę - skomentował Victor Sanz, dyrektor kreatywny firmy TUMI. - Współpraca z Rosario nad zaprezentowaniem tej wspaniałej bohaterki światu była bardzo dobrym doświadczeniem. Bohaterka to kobieta, która nas inspiruje i reprezentuje wszystkie kobiety pokonujące bariery i żyjące w wielu trybach na całym świecie” - dodał dyrektor.
Modele Georgica, Mezzanine, Voyageur i Mariella będą dostępne w różnych wzorach, rozmiarach i kolorach w sklepach TUMI na całym świecie i na stronie TUMI.com.
O TUMI
Od 1975 r. firma TUMI produkuje światowej klasy produkty biznesowe i podróżne, które podnoszą poziom, ułatwiają i upiększają wszystkie aspekty życia w drodze. Łącząc funkcjonalność z pomysłowością, firma jest towarzyszem w podróży dynamicznych osób, które dążą do realizacji własnych pasji i ambicji. Produkty marki dostępne są w 75 krajach i w ponad 2200 punktach sprzedaży. Więcej informacji na temat marki TUMI można znaleźć na stronie www.TUMI.com.
Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/719040/TUMI_Fall_Campaign.jpg.
Logo - https://mma.prnewswire.com/media/214382/tumi_logo.jpg.
Źródło: TUMI
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 17.07.2018, 17:28 |
Źródło informacji | PR Newswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |